Kommentarer i alt: 123 -
Side:: [1] 2
| Nune sneet inde - uden klan :( | 18.12.2009 15:31 |
Hey alle xplayners.
Jeg har valgt at Dele min post i 5 dele.
1.Om mig
2.Mig InGame
3.Ambitioner
4.Hvad jeg søger
5.Kontakt
---------------------------------------
1) Hey alle som set på overskriften søger jeg Nemanja'Nune'Mitrovic som er 13 år søger klanen.
Jeg er fra Serbien men jeg bor i Danmark.
Jeg bor under byen Ballerup som ligger i sjælland ikke så langt fra København.
Til daglig dag går jeg stadig i folkeskole og går i skole ved navnet Hedegårdsskolen som ligger 5 min fra min lejlighed.
Mit skill passer til 2-4 div slap og jeg håber klanen skal eller snart skal i slap og jeg er frisk på lans her i Sjælland.
Jeg for besøg af mine fættre fra Serbien og min mormor som jeg ser et par uger hvert år men der bliver stadig tilbragt tid til cs og komputeren.
Jeg er mega seriøs og på hver eneste dag 5 timer og mere nogen dage.
Jeg spiller fodbold 2 gange om ugen (Tirsdag og Torsdag) Jeg træner 1½ time hver træning men som trænerne har sagt at vores sidste træning er her på tirsdag så der bliver masser tid til komputeren og selvfølgelig CS.
Jeg går nogen gange ud med vennerne jeg har ikke nogen kæreste atm men det bliver intet problem :-)
Jeg har spillet CS i snart 2 år og har udviklet mig.
Jeg har ikke holdt nogen pauser kun hvis jeg skulle rejse til Udlandet.
Jeg var lidt inaktiv da min farfar døde men det er overstået selvom jeg stadig tænker på det prøver jeg ikke at tænke for meget over det.
Jeg bliver lidt ked af det men jeg holder det inde i mig selv.
2) Jeg er både offensiv og deffensiv spiller men jeg er mest skarpt i svinget når det gælder hunt og sådan noget.
Deffensiv er også mit yndlings og selvf det skal man kunne.
Jeg går under Nicket nunununununuNe ;i eller Nune.
Jeg spiller ffa atm og træner lidt aim og lidt men jeg rammer prik.
Jeg har været i klaner jeg har spillet lidt med Acrotive, GrN-Gaming, AthoLity, Backstabbers.
Nogen gode klaner og som jeg har kunne lide og det har de respekteret :).
Jeg har spillet meget med Nova Aka Alexander Duus og mig og ham er nogen gode venner som gamer vildt godt sammen og elsker at game.
3) Mine ambitioner er at nå Slap og komme til nogen klaner som har humøret op og ikke giver op midt i slap.
At vinde et par store lans ville også være godt :)
4)
I har Jeres VT, Hjemmeside (En god eller i får), CW server
Alderen 13 eller 13+
Skal passe imellem mit skill.
At i er seriøse.
i bor tæt på mig eller må gerne i jylland men lans foregår for mig mest i Sjælland.
i skal eller snart spille slap (2-4 div)
5) I kan Kontakte mig over.
Steam : z0har
Sitet
Hotmail : Mormor11@live.dk
Hyg jer God jul & Godt nytår.
PEACE!
Jeg har valgt at Dele min post i 5 dele.
1.Om mig
2.Mig InGame
3.Ambitioner
4.Hvad jeg søger
5.Kontakt
---------------------------------------
1) Hey alle som set på overskriften søger jeg Nemanja'Nune'Mitrovic som er 13 år søger klanen.
Jeg er fra Serbien men jeg bor i Danmark.
Jeg bor under byen Ballerup som ligger i sjælland ikke så langt fra København.
Til daglig dag går jeg stadig i folkeskole og går i skole ved navnet Hedegårdsskolen som ligger 5 min fra min lejlighed.
Mit skill passer til 2-4 div slap og jeg håber klanen skal eller snart skal i slap og jeg er frisk på lans her i Sjælland.
Jeg for besøg af mine fættre fra Serbien og min mormor som jeg ser et par uger hvert år men der bliver stadig tilbragt tid til cs og komputeren.
Jeg er mega seriøs og på hver eneste dag 5 timer og mere nogen dage.
Jeg spiller fodbold 2 gange om ugen (Tirsdag og Torsdag) Jeg træner 1½ time hver træning men som trænerne har sagt at vores sidste træning er her på tirsdag så der bliver masser tid til komputeren og selvfølgelig CS.
Jeg går nogen gange ud med vennerne jeg har ikke nogen kæreste atm men det bliver intet problem :-)
Jeg har spillet CS i snart 2 år og har udviklet mig.
Jeg har ikke holdt nogen pauser kun hvis jeg skulle rejse til Udlandet.
Jeg var lidt inaktiv da min farfar døde men det er overstået selvom jeg stadig tænker på det prøver jeg ikke at tænke for meget over det.
Jeg bliver lidt ked af det men jeg holder det inde i mig selv.
2) Jeg er både offensiv og deffensiv spiller men jeg er mest skarpt i svinget når det gælder hunt og sådan noget.
Deffensiv er også mit yndlings og selvf det skal man kunne.
Jeg går under Nicket nunununununuNe ;i eller Nune.
Jeg spiller ffa atm og træner lidt aim og lidt men jeg rammer prik.
Jeg har været i klaner jeg har spillet lidt med Acrotive, GrN-Gaming, AthoLity, Backstabbers.
Nogen gode klaner og som jeg har kunne lide og det har de respekteret :).
Jeg har spillet meget med Nova Aka Alexander Duus og mig og ham er nogen gode venner som gamer vildt godt sammen og elsker at game.
3) Mine ambitioner er at nå Slap og komme til nogen klaner som har humøret op og ikke giver op midt i slap.
At vinde et par store lans ville også være godt :)
4)
I har Jeres VT, Hjemmeside (En god eller i får), CW server
Alderen 13 eller 13+
Skal passe imellem mit skill.
At i er seriøse.
i bor tæt på mig eller må gerne i jylland men lans foregår for mig mest i Sjælland.
i skal eller snart spille slap (2-4 div)
5) I kan Kontakte mig over.
Steam : z0har
Sitet
Hotmail : Mormor11@live.dk
Hyg jer God jul & Godt nytår.
PEACE!
| #2 | 18.12.2009 16:13 |
13 år og lejlighed.. gur.
13 år og lejlighed.. gur.
Hej med dig.
| #4 | 18.12.2009 16:59 |
Nok den lejlighed hvor han bor med sine forældre Andreas!!! Brug hjernen :D
Arhhh det' duper!
| #8 | 18.12.2009 17:31 |
ja Rasmus, fordi han kunne jo ikke skrive: Til daglig dag går jeg stadig i folkeskole og går i skole ved navnet Hedegårdsskolen som ligger 5 min fra der hvor jeg bor.
Hej med dig.
| #5 | 18.12.2009 17:00 |
3) Mine ambitioner er at nå Slap
Sikke høje ambitioner..
GL med at finde det du søger.
Sikke høje ambitioner..
GL med at finde det du søger.
Arhhh det' duper!
| #7 | 18.12.2009 17:27 |
Respekt dude.
Fedt ordspil i overskriften, og generelt også et fint sprog igennem resten af teksten.
Held og lykke med det,
Fedt ordspil i overskriften, og generelt også et fint sprog igennem resten af teksten.
Held og lykke med det,
kandy kush. Smiiil.
| #17 | 18.12.2009 23:36 |
Det kan du ikke mene. Han sætter jo alt for mange punktummer, og hvad sker der for nyt linjeskift efter endt sætning? Det var så det grammatiske, sprogligt er det da heller ikke noget at råbe hurra for?
lolz
| #24 | 18.12.2009 23:40 |
Og først nu så jeg han var af anden etnisk baggrund hvilket siger lidt (:Sorry.
lolz
| #50 | 19.12.2009 18:27 |
Og først nu så jeg han var af anden etnisk baggrund hvilket siger lidt (:Sorry.
Fordi grå bolde er flottere! :(
| #51 | 19.12.2009 18:32 |
Det var jo ikke racistisk ment. Jeg mener blot, at hvis han bor i et hjem hvor de ikke snakker dansk, så er det vel klart man måske har lidt sværere ved at vænne sig til det? Og set på den anden side, så er hans dansk jo ikke dårligt. Det var på ingen måde racistisk ment.
lolz
| #95 | 21.12.2009 16:43 |
Lad nu vær med at blande dig, du forstår jo tydeligvis ikke hvad han mener. Det var på ingen måde at racistisk hit mod ham, blot at det han ikke taler dansk i hjemmet nok påvirker hans danskkunnen da han kun lærer/snakker dansk når han er ude i samfundet.
Edited: 21.12.2009 16:44
| #119 | 13.01.2010 16:10 |
Han har stadig levet hele sit liv i danmark? (: så tror ikke det er derfor (:
| #121 | 13.01.2010 16:32 |
Old topic <3 - Det kan da godt være at han har levet hele sit liv her i landet, men hvis du nu gad at læse mine kommentarer, så siger jeg blot at man vel MÅSKE ville have sværere ved at lære og sætte sig ind i dansk, hvis ens forældre derhjemme ikke snakker sproget. Det er derfor man snakker om 2 sprogede mennesker.. Jeg ved jo ikke om dette er tilfældet eller ej, så jeg ser ingen grund til at du overhovedet kommenterer det.
lolz
| #19 | 18.12.2009 23:36 |
Ja det må man sige, rigtig flot sprog ;) Kan især godt lide at han bor under Ballerup!
No Soup For You! Bubbleboy
| #10 | 18.12.2009 17:41 |
Tak Skal i have allesammen :)
Og især dig rhee :)
GL med din klan og jeg ønsker jer held og lykke.
Peace.
Og især dig rhee :)
GL med din klan og jeg ønsker jer held og lykke.
Peace.
| #13 | 18.12.2009 22:52 |
God nok ansøgning, men Komputer staves med C - Computer.. :D
Ellers knæk og bræk.. :)
Ellers knæk og bræk.. :)
| #30 | 19.12.2009 04:40 |
Man kan jo hverken se til højre eller venstre uden at se et sted hvor du skal kloge i den. Ta dig nu en slapper. Vi syntes alle du er god nok. Lad det nu ikke gå ud over andre at/(hvis) du ikke har fået nok opmærksomhed i din opvækst! :)
Edited: 19.12.2009 04:42
| #55 | 19.12.2009 19:02 |
Kender du mig, eller mener du bare at det sætter dig i en bedre position at kalde mig ved mit rigtige navn?
| #62 | 19.12.2009 21:41 |
Du får det til at lyde som om der er noget galt med dit navn. Bare fordi det ikke er ligeså moderne som kasper/christian/morten whatever, er det jo ikke et navn som beskriver os som person, men alt det andet ;). Anyway, du har ret. Det hedder computer, ikke komputer.
så klumper sovsen
| #66 | 21.12.2009 00:41 |
Haha. Tak for det, men jeg har nu intet problem med mit navn. Har bare et problem med at keglen skal kalde mig ved fornavn på xplayn når jeg overhovedet ikke kender ham.
| #68 | 21.12.2009 00:48 |
Nej du har intet problem med dit navn, og det har du heller ingen grund til :D.. Men han tror at han kan genere dig med det, derfor han skrev det.
så klumper sovsen
Kommentarer i alt: 123 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba