| Eugene beta klip | 21.09.2009 20:07 |
Jeg får aldrig udgivet en hel film alligevel og jeg elsker at blive flamet for mine korte semi dårlige film, så her er to små projekter, som ikke engang kan kaldes minimovies.
http://www.xetyh.net/nielsp/eugcs.rar
tak til hytex for ftp host <3
Synes selv det er et kig værd.
Klippet eugnckls er med mig og nicklas, alle klips er fra BWS challenge (+ KGC online kvallen som vi spillede imens vi sad til eventet), kvaliteten er ikke optimal, men håber i synes underholdningsværdien opvejer besværet at downloade de to klip.
hf
Edited: 21.09.2009 20:10
http://www.xetyh.net/nielsp/eugcs.rar
tak til hytex for ftp host <3
Synes selv det er et kig værd.
Klippet eugnckls er med mig og nicklas, alle klips er fra BWS challenge (+ KGC online kvallen som vi spillede imens vi sad til eventet), kvaliteten er ikke optimal, men håber i synes underholdningsværdien opvejer besværet at downloade de to klip.
hf
Edited: 21.09.2009 20:10
Skal vi lave klan?
| #2 | 21.09.2009 21:49 |
Har altid godt kunne lide dine film, så mon ikke også det gælder den her.
| #3 | 21.09.2009 22:47 |
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DET NU NIELS PETER!!! hvad sker der for at mit spray på d2 ligner tap shots?! lorte fps i first person view.. du får lige demoer her senere har ikke lige fået sat min spand til siden jeg kom hjem
:D:D:D
:D:D:D
|
| #12 | 22.09.2009 09:25 |
cool, skal nok fixe lidt movie så..
men nu skal der games dm :D haha
men nu skal der games dm :D haha
Skal vi lave klan?
| #14 | 22.09.2009 09:26 |
haha er du allerede oppe? lol.. ja game not DM mate.. ;)
http://www.aim400kg.ru/en < det er min deathmatch
http://www.aim400kg.ru/en < det er min deathmatch
|
| #16 | 22.09.2009 09:38 |
lol, det skal jeg sgu lige prace lidt :D genialt... bare ærgeligt windows sensen og min gamesens ikke er den samme.
Skal vi lave klan?
| #5 | 22.09.2009 01:49 |
Ærgerligt du ikke har nogle af mine hjernedøde skaller med :D
gogogo
| #7 | 22.09.2009 03:58 |
At du skyder mig 2 gange :(
ellers rigtig fed movie.
Hvad hedder sangen i den uden moviemaker stuff er I :D?
ellers rigtig fed movie.
Hvad hedder sangen i den uden moviemaker stuff er I :D?
Først men nej :-)
| #20 | 22.09.2009 10:53 |
naijtmare har da et rimelig vildt aim :D nice nok
Du gør det da også nice nok eugene.
Du gør det da også nice nok eugene.
| #35 | 22.09.2009 20:18 |
vidste skuda ikke du spillede, din dejlige dreng!
har du egentlig ineye demo fra kampen mod p00nhandlers? :D<3
btw er klar på noget cafe snart! :D
har du egentlig ineye demo fra kampen mod p00nhandlers? :D<3
btw er klar på noget cafe snart! :D
JEG ELSKER MUNKEN (L)
| #36 | 22.09.2009 20:20 |
Tror jeg, jeg har, har det med altid at recorde... har bare ikk lige fået sat spanden til igen, sidder bare på cafeen og spiller derfra...... ja du må lige gi et kald sammen med thomas så finder vi ud af noget nat..
|
| #37 | 22.09.2009 20:23 |
Helt sikkert mate..
- Men smider du ikke demoen op når du får sat den til champ?
- Men smider du ikke demoen op når du får sat den til champ?
JEG ELSKER MUNKEN (L)
| #40 | 22.09.2009 21:26 |
Glæder mig til at se det, elsker din måde at lave movie på :)
EDIT: Nice nok lavet, men er du ikke sprunget over 4'eren?
EDIT: Nice nok lavet, men er du ikke sprunget over 4'eren?
Edited: 22.09.2009 21:30
Standard 14 år :-)
| #41 | 22.09.2009 22:07 |
nej nej.. dl link er i min profil.. dvs dl link til SEG 1-4 + en anden film
Skal vi lave klan?
| #46 | 23.09.2009 10:03 |
fandme skuffet over der ikke er et stykke med imp.. :P
alle vil gerne have et stykke af mig :D
alle vil gerne have et stykke af mig :D
| #47 | 23.09.2009 10:12 |
jeg vil også gerne have et stykke med skarn med :D
Geden der gik i tivoli
| #49 | 23.09.2009 12:56 |
folk er godt tilfredse hvis de i stedet får 2 stykker med eug ;D hahahahaha
Skal vi lave klan?
| #53 | 23.09.2009 14:40 |
jeg prøver bare at være smart overfor skarn og sige at folk heller vil se 1 minut med mig end œ min med hver af os... :D men det er pure love, skarn ved at jeg bare teaser
Skal vi lave klan?
| #60 | 23.09.2009 20:03 |
Haha, så tydeligt der er blevet brugt aimbot på LAN. Hvor må man sidde med en pinlig smag i munden!
| #62 | 23.09.2009 20:15 |
Tjae, men det var vel kun den standin de fandt? - De 4 andre var vel clean.
| #75 | 24.09.2009 14:40 |
synes ikke det er pinligt, men jo, jeg synes det er bittert hvis han har snydt og vi har siddet og spillet med ham LAN. Da jeg lavede det movieklip havde jeg ikke set meget med nckls, men kan godt se mange af de klip der er kommet frem er suspekte.
Skal vi lave klan?
| #61 | 23.09.2009 20:05 |
http://www.myupload.dk/showfile/322885f34ca.avi/ :Ppp - den er ikk helt god
OM NOM NOM
| #66 | 23.09.2009 23:33 |
mangler der ikke et billede i den video?? asso et kæmpe hak?
men hmm ser skummelt ud?
men hmm ser skummelt ud?
Edited: 24.09.2009 00:39
| #65 | 23.09.2009 23:21 |
Må være den første og indrømme at hvis han har snydt ( har ikke set movie endnu) så tager jeg ALT afstand fra dette..
NCKLS blev tager ind som standin på Dexa torsdag aften hvor vi spillede 2-3 kampe og vi tog afsted fredag.
dette er ingen undskyldning dog bare en forklaring på hvorfor han var med til lanet..
men nu er DL GODT NOK IGANG
NCKLS blev tager ind som standin på Dexa torsdag aften hvor vi spillede 2-3 kampe og vi tog afsted fredag.
dette er ingen undskyldning dog bare en forklaring på hvorfor han var med til lanet..
men nu er DL GODT NOK IGANG
| #67 | 23.09.2009 23:39 |
Altså cheat nu til dags er desværre så godt at han netop kan sidde og snyde på lan sørgeligt nok, og uden nogen af jer andre kunne se det selvom i sad lige ved siden af :(
Derfor syntes jeg ikke man kan blame nogen af jer andre fra holdet, Dog burde man game med nogen man kender ordenligt, men bare lame at falde til det punkt hvor man sidder med aimkey/aimbot på lan altså suk suk suk...
Derfor syntes jeg ikke man kan blame nogen af jer andre fra holdet, Dog burde man game med nogen man kender ordenligt, men bare lame at falde til det punkt hvor man sidder med aimkey/aimbot på lan altså suk suk suk...
Duracell
| #77 | 24.09.2009 14:47 |
Har fuldstændig samme holdning som impetuz i denne sag, vores 5. mand nenjez bailede os 3 dage før vi skulle afsted. Da vi alle brændte for at vise flot spil på LAN, ville vi selvfølgelig gerne have en skilled standin med.
Vores lineup pt er eugene, skarn, KoK og impetuz, men vi spiller ikke længere under navnet Dexa.DanskMetal.
Vi får at se hvad fremtiden bringer.
Vores lineup pt er eugene, skarn, KoK og impetuz, men vi spiller ikke længere under navnet Dexa.DanskMetal.
Vi får at se hvad fremtiden bringer.
Skal vi lave klan?
| #84 | 24.09.2009 15:42 |
Forståeligt :)
Kan godt forstå i ville have en skilled standin med, bare trist det er typen der loader :D
Kan godt forstå i ville have en skilled standin med, bare trist det er typen der loader :D
Duracell
| #68 | 24.09.2009 02:58 |
meget sjovt selve tim sidder og hakker nicklas ned, efter som vi alle har spillede tit sammen på cafeen.. kan jeg ikk helt forholde mig til, men ja det ser fandme mærkeligt ud.. men altså hva kan man sige.. nægter fandme at tro nicklas har snydt nogen steder boys..
det som er klamt er fandme det hak den gir på nuke? :s hmm.. det kan da ligeså godt være force_hltv som lagger? for det kommer altså efter han har fået tim.. og ikk før? det ser fandme mærkeligt ud agree på den..
det som er klamt er fandme det hak den gir på nuke? :s hmm.. det kan da ligeså godt være force_hltv som lagger? for det kommer altså efter han har fået tim.. og ikk før? det ser fandme mærkeligt ud agree på den..
| #69 | 24.09.2009 09:52 |
Det underlige er hvis man ser:
http://www.myupload.dk/showfile/322885f34ca.avi/ og ser det "hak" du snakker om.
Hvorfor ser man så det samme "hak" igen i:
http://www.xetyh.net/nielsp/eugcs.rar i slutningen af den video hvor naijtmare igen skyder med DE?
Udover det ser det altså også lidt underligt ud når han kommer rundt om hjørnet med colt og skyder de 2 personer der på stribe....
Det eneste jeg har set der gør sådan er fanme aimkey :>
Ved godt folk har forskellige holdninger om det er bevis nok osv. Men jeg er sq ikke i tvivl må jeg nok indrømme.
http://www.myupload.dk/showfile/322885f34ca.avi/ og ser det "hak" du snakker om.
Hvorfor ser man så det samme "hak" igen i:
http://www.xetyh.net/nielsp/eugcs.rar i slutningen af den video hvor naijtmare igen skyder med DE?
Udover det ser det altså også lidt underligt ud når han kommer rundt om hjørnet med colt og skyder de 2 personer der på stribe....
Det eneste jeg har set der gør sådan er fanme aimkey :>
Ved godt folk har forskellige holdninger om det er bevis nok osv. Men jeg er sq ikke i tvivl må jeg nok indrømme.
Duracell
| #89 | 24.09.2009 18:31 |
forstår det heller ikke..
jeg spillede mix med ham ca 3 dage før lanet hvor han sad fra cafeen og lavede vildere ting end det der...
men hmmm.. jeg synes stadigvæk den video ser skummel ud :S
jeg spillede mix med ham ca 3 dage før lanet hvor han sad fra cafeen og lavede vildere ting end det der...
men hmmm.. jeg synes stadigvæk den video ser skummel ud :S
| #106 | 24.09.2009 20:56 |
Så vidt jeg har forstået arbejder han selv på cafeen, så han har muligvis også mulighed for at ligge ting ind på computeren der :) Ska dog ikk ku sige det 100%
| #114 | 24.09.2009 21:25 |
agree.. men ville det ikke være weird hvis arcadion ikke finder det når han selv arbejder på samme cafe ?
det hvertfald det sidste jeg har hørt..
at nckls og arcadion arbejder samme sted? tager jeg fejl så skriv :D
det hvertfald det sidste jeg har hørt..
at nckls og arcadion arbejder samme sted? tager jeg fejl så skriv :D
Edited: 24.09.2009 21:26
| #124 | 25.09.2009 09:26 |
Vi arbejder på hver sin café, vi har kun spillet sammen en enkelt gang, og der er jo mange computere. Desuden arbejdede jeg sjældent dernede. :)
| #72 | 24.09.2009 13:56 |
Fin moviemaking, men gal en gang aimkey af naijtmare. Så vidt jeg husker lavede han ikke noget vildt mod os, meget dejligt han ikke snød der..
Gad godt at vide hvem han er.
Gad godt at vide hvem han er.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba