| Piger og Counter-Strike? | 27.07.2009 22:13 |
Jeg er helt ny på siden, jeg har siddet og kigget lidt rundt her på siden.. Og kom frem til - Piger og CS, hvordan forholder i jer til det? Er det bare for drenge, og undervurdere man piger pga. køn? Håber der kommer nogle fornuftige, og gode meninger :)
| #43 | 27.07.2009 23:29 |
Hold kæft hvor ser du sød ud. Næsten synd hvis du spiller counter :)
PS: Jeg vil hjertens gerne spille CS med dig :D
PS: Jeg vil hjertens gerne spille CS med dig :D
Edited: 27.07.2009 23:32
:D:D:D:D
| #80 | 27.07.2009 23:43 |
Prøver bare at være venlig. Der er ikke så mange piger i CS, som vi gerne vil have. Så må jeg jo tage sagen i egen hånd for at få dig til at blive :p men var der så game?
:D:D:D:D
| #133 | 28.07.2009 00:02 |
Ja samme her, jeg er dog en del bedre end ham, har også erfarring med at træne piger op i cs :F
Udover det, spiller jeg på landsholdet. (Siger udelukkende dette, for at forøge chancen for at få et blowjob af dig)
Udover det, spiller jeg på landsholdet. (Siger udelukkende dette, for at forøge chancen for at få et blowjob af dig)
Catch you on the flipside!
| #155 | 28.07.2009 00:17 |
haha giv op, du har ikke lavet andet i 7 år nu end at spille cs?
eller er det flere år?
eller er det flere år?
| #176 | 28.07.2009 00:27 |
at han vil have et blowjob af hende, og tror ikke lige frem hvis damerne skal vælge at han ikke lige first choice
| #180 | 28.07.2009 00:31 |
Øh, hvordan kom du lige frem til det? Fordi han har haft CS som hobby i 7 år? Både dig og din kæreste er på XplayN, er det så dobbelt så trist? ;)
| #135 | 28.07.2009 00:03 |
Har selv prøvet det, tro mig, i længden vil det at hun er herinde, være noget at det dummeste du har gjort.
Catch you on the flipside!
| #50 | 27.07.2009 23:33 |
Ja piger undervurderes i forhold til det talent de ellers kunne besidde. Har set piger/kvinder der spillede med mere omtanke og aim end de fleste drenge.
Men som med så mange andre ting, er kvinder/piger dårligere.
Hvorfor:
Fordi piger ikke har samme konkurrence mentalitet (nogle få har det).
Fordi piger ikke er så gode som drenge til forståelse af et rum (det er en del år siden den undersøgelse var fremme). I det her tilfælde skal det tolkes som forståelsen af lyd, afstande og de vurderinger der følger.
Så det er som der bliver nævnt tidligere, både noget med engagementet og noget genetisk - eneste pige jeg har set spille på "topniveau" og har kunne følge med har været Queen.
Men som med så mange andre ting, er kvinder/piger dårligere.
Hvorfor:
Fordi piger ikke har samme konkurrence mentalitet (nogle få har det).
Fordi piger ikke er så gode som drenge til forståelse af et rum (det er en del år siden den undersøgelse var fremme). I det her tilfælde skal det tolkes som forståelsen af lyd, afstande og de vurderinger der følger.
Så det er som der bliver nævnt tidligere, både noget med engagementet og noget genetisk - eneste pige jeg har set spille på "topniveau" og har kunne følge med har været Queen.
| #53 | 27.07.2009 23:33 |
Piger og cs...
Det er lidt ligesom og spille badminton, uden net.
Det er lidt ligesom og spille badminton, uden net.
| #68 | 27.07.2009 23:38 |
Jeg skal da i hvert fald nok lære dig en ting eller to :DDDDD
On topic:
Så tror jeg som det allerede er nævnt, aldrig piger når samme niveau som drenge når det kommer til f.eks. CS. Og jeg tror grundlæggende det er fordi tilslutningen ikke er den samme.
On topic:
Så tror jeg som det allerede er nævnt, aldrig piger når samme niveau som drenge når det kommer til f.eks. CS. Og jeg tror grundlæggende det er fordi tilslutningen ikke er den samme.
| #91 | 27.07.2009 23:45 |
Det er vel egentlig meget elementært. Desto flere der spiller, desto højere bliver niveauet. Mest på grund af at man lettere kan finde modstandere på eget niveau og derfor bedre få udbytte af træning og sådan.
Men som det ser ud nu og i mine øjne i al evighed, så vil tilslutningen til CS og måske endda computerspil generelt altid være større når vi snakker om drenge, end den vil være for piger :)
Men som det ser ud nu og i mine øjne i al evighed, så vil tilslutningen til CS og måske endda computerspil generelt altid være større når vi snakker om drenge, end den vil være for piger :)
| #77 | 27.07.2009 23:42 |
Hvis os piger vil spille Counter så spiller vi sku counter! :D
NÅRS!
| #89 | 27.07.2009 23:45 |
Ja, derfor jeg skrev det til Bettefritte :-D
Jeg er meget irl :--))
| #101 | 27.07.2009 23:48 |
Hallo Maria og Casper, hold jeres interne stridigheder privat! :D
var din mund unge kriger.
| #200 | 28.07.2009 00:49 |
Hvad fanden er det på dit desktop billede, ligner det monster fra en gammel gyser film... ham med en skrue igennem hovedet ?!?!
Bisca Digestive
| #84 | 27.07.2009 23:43 |
Om jeg gider undervurdere piger? Nej - får selv daglige tæsk af Malou/ NissePigen fra Aurora-Gaming (:
U mad bro?

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC