Kommentarer i alt: 75 -
| Søger Seriøs Caller !? | 09.07.2009 21:12 |
Hej Derude.
Så er jeg på banen igen, vi leder efter en Caller som kan Calle i de mest svære siturationer. Vi er i øjeblikket 4 mand og mangler den sidste. De næste 2 uger er dog ikke de mest aktive ever, men vi vil da prøve, selvom folk skal på ferie der.
Men nu vil jeg lige skrive lidt om hvem vi er og hvad vi forventer osv.
Hvem er vi ?
f0ntesz - WA, CEO, Founder ? Ja jeg er lidt af hver på holdet, dog skal det siges at zK også er WA. Jeg spiller mest med AK/COLT og det er der jeg har hjemme. Kan hurtigt forstå nye tacs. Og er altid klar på Wars. 16 år og frisk.
zK - Han er en utrolig aimer, han kan åbne mange forsvar, med sit aim, han fanger hurtigt tacs, og så kan han selv komme med idéer. Han er es i ærmet mod svære modstandere. 19 år og klar på mere.
Bhaad - Han holder CT perfekt, Tager dem nemt med sit gode overblik over hvor at stå. Han klarer t, med at være hurtig med at få pillet første mand, og så kommer backupen med det samme. Han er også et godt es i ærmet med sin erfaring selvom de kun 17 år.
Prime - Han holder sine pladser godt og kan nemt cleare et site. Han er snu og kan hele tiden komme med nye idéer. Han er altid frisk på kampe for at blive bedre og har et fantastisk team play med zK.
Kæder på holdet for det meste:
f0ntesz & Bhaad
zK! & Prime
Vi forventer af Calleren:
At du er angageret i dit arbejde med at udarbejde nye tacs.
At du er 17 + 16 kan dog gå.
At du også kan ramme.
At du er villig til minimum 3 gange træning om ugen. Maks. 4 i normale uger.
At du lige kan bære over med at nogle er på ferie i øjeblikket.
At du har mic ? Og self hørebøffer :D
Ved ikke om der er mere der ;)
Men kontakt mig på:
-Sitet her, skriv en besked :)
-Ellers add: gronlund93 på steam
-msn og mail: nicolai-gronlund@hotmail.com
Der er nok nogle stavefejl men pyt skidt.
/Med Venlig Hilsen
Nicolai "f0ntesz" Grønlund
Så er jeg på banen igen, vi leder efter en Caller som kan Calle i de mest svære siturationer. Vi er i øjeblikket 4 mand og mangler den sidste. De næste 2 uger er dog ikke de mest aktive ever, men vi vil da prøve, selvom folk skal på ferie der.
Men nu vil jeg lige skrive lidt om hvem vi er og hvad vi forventer osv.
Hvem er vi ?
f0ntesz - WA, CEO, Founder ? Ja jeg er lidt af hver på holdet, dog skal det siges at zK også er WA. Jeg spiller mest med AK/COLT og det er der jeg har hjemme. Kan hurtigt forstå nye tacs. Og er altid klar på Wars. 16 år og frisk.
zK - Han er en utrolig aimer, han kan åbne mange forsvar, med sit aim, han fanger hurtigt tacs, og så kan han selv komme med idéer. Han er es i ærmet mod svære modstandere. 19 år og klar på mere.
Bhaad - Han holder CT perfekt, Tager dem nemt med sit gode overblik over hvor at stå. Han klarer t, med at være hurtig med at få pillet første mand, og så kommer backupen med det samme. Han er også et godt es i ærmet med sin erfaring selvom de kun 17 år.
Prime - Han holder sine pladser godt og kan nemt cleare et site. Han er snu og kan hele tiden komme med nye idéer. Han er altid frisk på kampe for at blive bedre og har et fantastisk team play med zK.
Kæder på holdet for det meste:
f0ntesz & Bhaad
zK! & Prime
Vi forventer af Calleren:
At du er angageret i dit arbejde med at udarbejde nye tacs.
At du er 17 + 16 kan dog gå.
At du også kan ramme.
At du er villig til minimum 3 gange træning om ugen. Maks. 4 i normale uger.
At du lige kan bære over med at nogle er på ferie i øjeblikket.
At du har mic ? Og self hørebøffer :D
Ved ikke om der er mere der ;)
Men kontakt mig på:
-Sitet her, skriv en besked :)
-Ellers add: gronlund93 på steam
-msn og mail: nicolai-gronlund@hotmail.com
Der er nok nogle stavefejl men pyt skidt.
/Med Venlig Hilsen
Nicolai "f0ntesz" Grønlund
f0ntesz !!
| #5 | 10.07.2009 02:45 |
held og lykke med at finde en caller.
- dog en ganske udemærket ansøgning imo, GL ;)
- dog en ganske udemærket ansøgning imo, GL ;)
| #15 | 10.07.2009 20:45 |
God ansøgning. Gad godt prøve lidt med jer, men er ikke så super aktiv mere :)
| #28 | 14.07.2009 20:32 |
Nice, regner med at se jer i toppen af poppen om nogle dage.
malkmalkmalkmalk
| #33 | 16.08.2009 17:14 |
har det ligesom tHUNERN :D 2bh så kan jeg ikke rigtig tage det seriøst ;) men gl med at finde jeres sidste member :)
Det skal fejres!
| #51 | 27.08.2009 23:17 |
En unormal er når vi skifter sommertid/vintertid
Hvis du ikke kan læse hvad jeg s
| #52 | 27.08.2009 23:19 |
Det er stadig mandag - søndag ergo findes der ingen ''unormale'' uger :)
var din mund unge kriger.
| #55 | 28.08.2009 12:26 |
Hvad nu hvis du dør om onsdagen? så stopper ugen der.. (jeg kan snart ikke mere)
| #57 | 28.08.2009 12:32 |
Bare fordi jeg dør, så er ugen jo stadig normal, bare ikke for mig, men for alle andre.
| #56 | 28.08.2009 12:27 |
Skal nok få ham til at forstå at der altså findes unormale uger!
| #62 | 28.08.2009 18:35 |
unormal uge er, når der sker noget udover de tnormale. ergo marden du tager fejl :O
| #65 | 28.08.2009 19:05 |
Det er jo stadig en normal uge dvs. mandag - søndag.
| #67 | 28.08.2009 22:48 |
søde skat. forstå nu, at en normal uge er en uge som ofte kører på en rutine. f.eks når du går i skole :) der har du vel normale uger, hvor i kører med et fast skema.
- derudover kan der være unormale uger, hvor i eksempelvis kan have en kreativ uge. en uge udover det normale :O !
Er lyset tændt igen ?
- derudover kan der være unormale uger, hvor i eksempelvis kan have en kreativ uge. en uge udover det normale :O !
Er lyset tændt igen ?
| #69 | 28.08.2009 23:05 |
Du står jo ikke til at redde.. Du sejler! Selvfølgelig findes der da normale og unormale uger. En uge består af 7 dage; mandag til søndag og de dage kan sku da sagtens være unormale dvs. der sker noget uforventet eller noget man ikke har planlagt i ugen.
Du er jo tydeligvis den eneste der har den ufattelig dumme mening!
Du er jo tydeligvis den eneste der har den ufattelig dumme mening!
Eller nej..
| #42 | 27.08.2009 17:30 |
| #54 | 28.08.2009 00:19 |
God ansøgning! Og et GL, skal i også have med på vejen! :)
Kommentarer i alt: 75 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs.
Western
NaVI
Wizards
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba