Kommentarer i alt: 8 -
| Biler med billig forsikring? | 06.07.2009 13:38 |
Hej allesammen. :)
Jeg står og skal til at have min første bil, og har tænkt på at få mig sådan en lille en med en forsikring på ~3.000,- om året.
Så vil lige høre om nogle af jer kende nogle steder hvor de stadig handler med det.
Min kæreste har lige købt en Kia Picanto, men de er vidste gået fra det igen, eller også var det et dårligt salgstrick, at sige at det var sidste dag man kunne få det :))
Jeg står og skal til at have min første bil, og har tænkt på at få mig sådan en lille en med en forsikring på ~3.000,- om året.
Så vil lige høre om nogle af jer kende nogle steder hvor de stadig handler med det.
Min kæreste har lige købt en Kia Picanto, men de er vidste gået fra det igen, eller også var det et dårligt salgstrick, at sige at det var sidste dag man kunne få det :))
jeg holder lan
| #1 | 06.07.2009 13:57 |
well, du skal starte med af få det der respeckt for fart ting.
det gjorde jeg, og købte en opel kadet en gammel en, det koster 3.500 om året
det gjorde jeg, og købte en opel kadet en gammel en, det koster 3.500 om året
Helt tosset med sport
| #2 | 06.07.2009 14:04 |
Ikke nødvendigt hvis han f.eks. køber en Kia Picanto eller Ford Ka fra ny.. De fleste sælger forsikringer sammen med bilen, og jeg mener forsikringen er omkring de 3k ..
lort?
| #4 | 06.07.2009 15:16 |
Hyundai i10 eller Hyundai i30 TDI er to ganske udemærkede biler, med en forsikring om året til 4099kr. ;)... derudover er der 5 års garanti på bilen, så står du i hvert fald ikke med de vilde udgifter de første 5 år af bilens levetid... og så kører den også omkring de 20 km på literen i norm. EU kørsel, hvilket jo nok er lidt mindre i virkeligheden ;)
Ellers tilbyder også chervolet biler med forsikring og KIA gør også, men KIA virker lidt mere platic agtig hvis man sammenligner med de to andre bilmærker ;)..
Chervolet Matiz er også en udemærket bil...
Går ud fra at du leder efter en bil til ca. 100k, da du gerne vil have en billig forsikring..
Desuden tilbyder Hyundai finansiering til 4,95 % fast rente, hvilket bestemt ikke er helt ringe :)
Ellers tilbyder også chervolet biler med forsikring og KIA gør også, men KIA virker lidt mere platic agtig hvis man sammenligner med de to andre bilmærker ;)..
Chervolet Matiz er også en udemærket bil...
Går ud fra at du leder efter en bil til ca. 100k, da du gerne vil have en billig forsikring..
Desuden tilbyder Hyundai finansiering til 4,95 % fast rente, hvilket bestemt ikke er helt ringe :)
omg?! NÆSEHORN
| #5 | 06.07.2009 15:23 |
Kender også selv godt til de 3 mærker, men problemet er bare at de alle 3 kræver man er over 25 år, for at få en forsikring til de ~3.500/4.000,-.
Kia stoppede her d. 1 med at handle med under 25 år.
Når man er under 25 år, ligger den på 8.495 kr. - hvertfal ved Hyundai.
Kia stoppede her d. 1 med at handle med under 25 år.
Når man er under 25 år, ligger den på 8.495 kr. - hvertfal ved Hyundai.
jeg holder lan
Kommentarer i alt: 8 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY