| Michael Jackson er død | 26.06.2009 00:05 |
http://www.bt.dk/kendte/michael-jackson-er-doed
http://x17online.com/celebrities/michael_jackson...
Jeg er helt mundlam lige nu... =\
Edited: 26.06.2009 00:07
http://x17online.com/celebrities/michael_jackson...
Jeg er helt mundlam lige nu... =\
Edited: 26.06.2009 00:07
| #431 | 26.06.2009 14:28 |
Hvor det dog bare super ærligt at læse så mange børns meninger om en af nutidens største inspirationskilder, er død. Jesus altså. Det er et stort tab, mere vil jeg ikke sige. Da det sikkert vil blive kommenteret med "Ihh hvor det dog rager mig", eller lign.
R.I.P - Heldigvis vil hans musik altid minde os om ham.
R.I.P - Heldigvis vil hans musik altid minde os om ham.
| #432 | 26.06.2009 14:29 |
Ved ikke rigtig, hvad man skal sige til det. Altså det skulle jo næsten ske med alt det der er sket for ham på det sidste, men derfor er det stadig pisse sørgeligt!
Men det er så utroligt synd for ham at hans liv skulle ende sådan, med anklager for alt muligt, og i en periode, hvor folk gjorde nar af ham, pga hans ansigt osv. Han er den største musiker nogensinde, og jeg håber folk vil huske ham for det nu!
RIP MJ, håber han får den fred, han aldrig fik nu.
Men det er så utroligt synd for ham at hans liv skulle ende sådan, med anklager for alt muligt, og i en periode, hvor folk gjorde nar af ham, pga hans ansigt osv. Han er den største musiker nogensinde, og jeg håber folk vil huske ham for det nu!
RIP MJ, håber han får den fred, han aldrig fik nu.
| #433 | 26.06.2009 14:29 |
Hvorfor ikke også lavet et topic hver gang et menneske dør af sult i de fattige lande eller lign. -
"Jamen han var et pop ikon" - Tillykke.. han skrev ½ delen af sine sange, og fik folk til og producere beats, så det eneste han skulle gøre var og synge og danse rundt!
Jeg syntes personligt han var en freak og virkede som en mentalt ustabil tosse(uha, lad mig dog skjule mit ansigt og holde min baby ud over en altan..klap klap!)
"Jamen han var et pop ikon" - Tillykke.. han skrev ½ delen af sine sange, og fik folk til og producere beats, så det eneste han skulle gøre var og synge og danse rundt!
Jeg syntes personligt han var en freak og virkede som en mentalt ustabil tosse(uha, lad mig dog skjule mit ansigt og holde min baby ud over en altan..klap klap!)
#horsie @ qnet..Du vil jo godt!
| #489 | 26.06.2009 16:23 |
Gid det var dig der havde ladet livet for den hovedløse kommentar :)
Synes du burde tage og tæve dig selv til døde :D
Synes du burde tage og tæve dig selv til døde :D
I am worth $3,020,870 on http://
| #492 | 26.06.2009 16:35 |
Det gir jo ingen mening.. Hvis der ikke var folk som ham(og mig), ville det her site jo ikke eksistere.. Hvem sku folk så diskutere med? Så ville alle jo dele samme holdning.. Og hvor er det sjove i det :)
... men hvorfor?
| #495 | 26.06.2009 16:52 |
Kom dog med et argument hvorfor det var en hovedløs kommentar, manden skriver blot hvad han mener og det har han vej lige så meget ret til som alle andre herinde.
Jeg tror ikke at du overbeviser ham om at Michael Jackson var et godt menneske eller lign. ved at sige at han skal tæve sig selv til døde.
Tænk dig dog om, og fortæl ham hvorfor du er uenig med ham.
Jeg tror ikke at du overbeviser ham om at Michael Jackson var et godt menneske eller lign. ved at sige at han skal tæve sig selv til døde.
Tænk dig dog om, og fortæl ham hvorfor du er uenig med ham.
>:]~
| #540 | 26.06.2009 18:33 |
"Hvorfor ikke også lavet et topic hver gang et menneske dør af sult i de fattige lande eller lign."
Fordi det ikke er det samme. Stupid sammenligning.
Fordi det ikke er det samme. Stupid sammenligning.
| #565 | 26.06.2009 19:06 |
Hvad er forskellen? - At den ene part kan danse rundt og synge? - Gør det ham, til et vigtigere menneske ?
| #575 | 26.06.2009 19:15 |
Det gør ham til et vigtigere menneske, at han har givet håb og inspireret så mange mennesker. At han har brugt mange af sine penge til at lave et gratis tivoli så famlier kunne få de oplevelser han ikke selv fik, også selvom det er en fattig familie. Han har givet så meget og taget så lidt, været så meget igennem pga misundelige mennesker, men alligevel har han opnået det han har.
Det gør ham til et vigtigere mennesker ja.
Det gør ham til et vigtigere mennesker ja.
| #906 | 27.06.2009 22:54 |
Jeg syntes personligt at Prins Henrik er vigtigere end Michael Jackson..
... men hvorfor?
| #915 | 27.06.2009 23:11 |
Nu ved jeg ikke hvor mange år der har gået mennesker rundt på denne jord. Men i forhold til at det nok er jævnt mange år, så er det da fantastisk at han har formået at gå på en tidligere helt uset måde (moonwalk hvis du skulle være i tvivl), synes du ikke?
| #937 | 28.06.2009 09:18 |
Sjovt nok, opfandt MJ ikke moonwalken, http://www.youtube.com/watch?v=2VbPd2iu4bg - Bill Bailey udførte denne "dans" eller gangart I 1955 :))
| #943 | 28.06.2009 12:00 |
Tjo, i følge linket herunder har vi begge en smule ret.
Men jeg faldt også over denne film:
http://www.youtube.com/watch?v=fxZcLWAmdco&N..., hvis du læser description, så vil den faktisk give os begge ret. For du har ret i at der før Michael Jackson lavede det der blev kendt som "moonwalken" faktisk var lavet noget der lignede det tidligere. Men "moonwalk" som verdensomspændende fænomen blev først rigtigt kendt (og anerkendt) efter Michael Jackson begyndte. Men prøv at læs det, det lyder som om gutten har fat i noget.
Men jeg faldt også over denne film:
http://www.youtube.com/watch?v=fxZcLWAmdco&N..., hvis du læser description, så vil den faktisk give os begge ret. For du har ret i at der før Michael Jackson lavede det der blev kendt som "moonwalken" faktisk var lavet noget der lignede det tidligere. Men "moonwalk" som verdensomspændende fænomen blev først rigtigt kendt (og anerkendt) efter Michael Jackson begyndte. Men prøv at læs det, det lyder som om gutten har fat i noget.
| #436 | 26.06.2009 14:51 |
Manden var simpelthen genial, det kan ingen tage fra ham. Han har aldrig rigtig gået på repeat når jeg har lyttet til musik, men jeg kunne alligevel mærke 'a thing', da jeg hørte det i morges, og da de spillede ham i radioen idag.
RIP
“If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.”
- Michael Jackson
RIP
“If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.”
- Michael Jackson
Edited: 26.06.2009 17:50
It's all about the Wordplay
| #449 | 26.06.2009 15:07 |
'We are the world, we are the children' giver mig stadig kuldegysninger - på den gode måde!
Uanset hvad folk end siger, så er det en sorgens dag. Rest In Peace.
Uanset hvad folk end siger, så er det en sorgens dag. Rest In Peace.
Edited: 26.06.2009 15:38
| #470 | 26.06.2009 15:42 |
Det er en smule underligt. Jeg kunne personligt rigtig godt lide hans musik, og synes han var genial. Det berør alligevel en lidt, selvom man ikke havde det fjerneste kendskab til manden. Jeg har faktisk en lidt "sjov" historie, ikke at den er morsom men jeg blev selv utrolig overrasket over hvor stor en indflydelse han har på en stor gruppe mennesker.
Jeg tog til fest igår ved en 12 tiden (dimissions fest for en 10. klasse), så det var allerede fremme i nyhederne at han var død. Da jeg kom derovre, sad en ung herre (15/16 år vil jeg tro) klistret til skærmen, med tåre væltende ned af hans kinder. Han var helt færdig, og han var ikke den eneste. Der var et par andre mennesker, der også græd. Han var åbenbart kæmpe fan af Michael Jackson, og havde, af det jeg var blevet fortalt, købt en maske til en masse penge for at ligne Michael Jackson. Tøjet var vist også lige i skabet.
I starten tænkte jeg at det var en smule latterligt, men jeg fandt senere ud af at Michael Jackson åbenbart var en kæmpe del af hans liv, så det var helt fair. Jeg synes alligevel at det er utroligt at en mand har så stor indflydelse på en 15/16 årig, når der er mere end 25 år siden han oplevede sin største succes.
Jeg tog til fest igår ved en 12 tiden (dimissions fest for en 10. klasse), så det var allerede fremme i nyhederne at han var død. Da jeg kom derovre, sad en ung herre (15/16 år vil jeg tro) klistret til skærmen, med tåre væltende ned af hans kinder. Han var helt færdig, og han var ikke den eneste. Der var et par andre mennesker, der også græd. Han var åbenbart kæmpe fan af Michael Jackson, og havde, af det jeg var blevet fortalt, købt en maske til en masse penge for at ligne Michael Jackson. Tøjet var vist også lige i skabet.
I starten tænkte jeg at det var en smule latterligt, men jeg fandt senere ud af at Michael Jackson åbenbart var en kæmpe del af hans liv, så det var helt fair. Jeg synes alligevel at det er utroligt at en mand har så stor indflydelse på en 15/16 årig, når der er mere end 25 år siden han oplevede sin største succes.
| #475 | 26.06.2009 15:51 |
På trods af alt der er sket de sidste mange år, så døde han som en stor kunstner.
RIP!
RIP!
| #478 | 26.06.2009 15:55 |
| #493 | 26.06.2009 16:43 |
Så sørgeligt. Min room mate og jeg skulle have været til en af hans koncerter her til sommer. Hotellet var bestilt, flyrejsen betalt, koncertbilletterne betalt.
Utroligt sørgelig nyhed. DON'T YOU DIE ON ME MICHAEL!
Utroligt sørgelig nyhed. DON'T YOU DIE ON ME MICHAEL!
www.hbold.dk
| #500 | 26.06.2009 16:55 |
Fandt lige ud af hvor mange af hans sange jeg egentlig kender og kan lide (selv om jeg aldrig rigtig har lyttet voldsomt meget til hans musik) da jeg var på arbejde og hørte radio i dag.
>:]~
| #505 | 26.06.2009 17:06 |
Elsker en del af hans sange.
Han var sgu noget af et talent, Rest in peace dude ;)
Han var sgu noget af et talent, Rest in peace dude ;)
ॐ
| #534 | 26.06.2009 18:22 |
Jeg har hørt at siden hans krop bestod af 90% plastic har de valgt at omsmelte ham til lego så børnene nu kan lege med ham!
| #537 | 26.06.2009 18:31 |
Jeg har hørt at fjolser som dig, de får hamret et juletræ op i røven, for respektløse kommentarerer som den den.
You are the sum of your actions
| #541 | 26.06.2009 18:35 |
Jeg har hørt tåber som dig ikke forstår sig på humor, og hvad gør det om manden dør? han har jo intet konstruktivt foretaget sig i år, og du kan jo stadig høre hans musik fra dengang hvor han lavede noget.
Lad være med at sig du fik noget ud af han var i live, han var et dårligt idol, medmindre du vil lære dine børn at skifte hudfarve via operationer, tabe børn ud over balkonen eller være pædofil.
Lad være med at sig du fik noget ud af han var i live, han var et dårligt idol, medmindre du vil lære dine børn at skifte hudfarve via operationer, tabe børn ud over balkonen eller være pædofil.
| #588 | 26.06.2009 19:34 |
Du er da en idiot af rang.
Det kan sgu godt være at det ikke rører dig at han er død, men at spille sjov på en død mands bekostning er sgu da for lavt. Prøv dog at få lidt takt og tone i livet dit debile barn.
Herregud, jeg er heller ikke den største fan af MJ, men at sidde og sige de ting som du gør, gør dig fandme til et ynkeligt individ. Hvis du ikke kan være sjov uden at gøre grin med at folk dør, så drop humoren og hop i Esbjerg Havn.
Det kan sgu godt være at det ikke rører dig at han er død, men at spille sjov på en død mands bekostning er sgu da for lavt. Prøv dog at få lidt takt og tone i livet dit debile barn.
Herregud, jeg er heller ikke den største fan af MJ, men at sidde og sige de ting som du gør, gør dig fandme til et ynkeligt individ. Hvis du ikke kan være sjov uden at gøre grin med at folk dør, så drop humoren og hop i Esbjerg Havn.
chill..
| #544 | 26.06.2009 18:38 |
Spar lige de "sjove" jokes til en anden gang... Vis lidt respekt, ok?
| #567 | 26.06.2009 19:07 |
Er du gal, du er lige til at lukke op og skide i altså...
Han er ikke blevet dømt skyldig i nogle pædofilisager, hverken i 97, 03 eller 05, og alle anklagerne har trukket sig tilbage lige siden. Intet er bevist, og anklagernes "beviser" stank langt væk af "jeg-sagsøger-en-kendt-og-bliver-rig" metoden.
Han led af en sygdom, som gjorte at hans hud begyndte at "skallere" til hvid hudfarve, så han valgte i sidste ende at få transplanteret et sprøjtemiddel, som gjorte han fik helt lys hud... Ellers ville han i dag have halv sort og halv hvidt hud.
Han har ikke tabt noget barn udover en balkon.
Nej han har intet gjort de seneste mange år, men manden har jo forhelvede også været ude for alt muligt lort, pga. folk ikke respektere hvem han er i hans personlige liv, men bare ser ham som en entertainer...
Han er og vil forsat være "the king of pop", og ingen vil kunne hamle op med ham.. :)
Han er ikke blevet dømt skyldig i nogle pædofilisager, hverken i 97, 03 eller 05, og alle anklagerne har trukket sig tilbage lige siden. Intet er bevist, og anklagernes "beviser" stank langt væk af "jeg-sagsøger-en-kendt-og-bliver-rig" metoden.
Han led af en sygdom, som gjorte at hans hud begyndte at "skallere" til hvid hudfarve, så han valgte i sidste ende at få transplanteret et sprøjtemiddel, som gjorte han fik helt lys hud... Ellers ville han i dag have halv sort og halv hvidt hud.
Han har ikke tabt noget barn udover en balkon.
Nej han har intet gjort de seneste mange år, men manden har jo forhelvede også været ude for alt muligt lort, pga. folk ikke respektere hvem han er i hans personlige liv, men bare ser ham som en entertainer...
Han er og vil forsat være "the king of pop", og ingen vil kunne hamle op med ham.. :)
Edited: 26.06.2009 19:10
| #607 | 26.06.2009 19:56 |
Ja ligesom alle andre kendte, han havde åbenbart ikke psyken.
Hans sorte hud begyndte at skalle af? Den må du længere ud på landet med.
Men overvej hvor personligt alle i noobs tager det? i kender ham ikke, i tror i gør, men i har intet med ham og gøre. Han har været ude i en masse skrammel, og jeg tror simpelthen ikke på at de rygter om f.eks. pædofili bare starter af sig selv. Ellers ville han jo ikke være den eneste med netop det grusomme rygte hængende på sin hals.
Helt ærligt, han var færdig for lang tid siden, og selvom han har lavet god musik (Okay det indrømmer jeg selvom jeg ikke selv bryder mig om det), så ændrer det ikke på det faktum han var en sølle person og derfor på et eller andet plan fortjente det (HVIS han har rørt de børn, hvilket jeg er overbevist om).
Hans sorte hud begyndte at skalle af? Den må du længere ud på landet med.
Men overvej hvor personligt alle i noobs tager det? i kender ham ikke, i tror i gør, men i har intet med ham og gøre. Han har været ude i en masse skrammel, og jeg tror simpelthen ikke på at de rygter om f.eks. pædofili bare starter af sig selv. Ellers ville han jo ikke være den eneste med netop det grusomme rygte hængende på sin hals.
Helt ærligt, han var færdig for lang tid siden, og selvom han har lavet god musik (Okay det indrømmer jeg selvom jeg ikke selv bryder mig om det), så ændrer det ikke på det faktum han var en sølle person og derfor på et eller andet plan fortjente det (HVIS han har rørt de børn, hvilket jeg er overbevist om).
| #630 | 26.06.2009 20:16 |
I cna tpye 300 wrods pre mnitue.
| #590 | 26.06.2009 19:36 |
Ja man, hvordan kan du lave en joke!? Det må man ikke!
Du fortalte den dårligt btw :(
Du fortalte den dårligt btw :(
Hooch is crazy!
| #600 | 26.06.2009 19:53 |
Min mor fik den besked over SMS i morges og jeg må sige, at det er for fucking tidligt at fyre jokes af. Han blev erklæret død igår og nu bliver der sendt jokes rundt? Shame on those motherfucking people..
Jeg har aldrig før skrevet sådan noget her på XplayN, fordi jeg har ville holde tonen, men du er da en kæmpe nar, at gå ind på et topic om det og fyre en joke af. Kæmpe minus respekt til dig
Jeg har aldrig før skrevet sådan noget her på XplayN, fordi jeg har ville holde tonen, men du er da en kæmpe nar, at gå ind på et topic om det og fyre en joke af. Kæmpe minus respekt til dig
| #557 | 26.06.2009 18:52 |
det er klart samfundet som har gjort hans levetid blev kortere. hold kæft nogle sure sidste år han havde. så trist han ikke fik taget sin sidste tour som han gerne ville. det burde blive gjort til en helligdag :( king of pop is dead :( Rest in peace !
www.razerzone.com
| #562 | 26.06.2009 19:02 |
Hvor er det sørgeligt, at der er så mange kæmpeidioter og andre småbørn herinde, der ikke bare kan fatte at holde deres kæft, medmindre de har noget konstruktivt at bidrage med.
Nej, jeg var ikke den største tilhænger af hans musik, men jeg har da alligevel hørt en del af det, og vokset op med det. Men det fatter alle jer 13 årige spader jo intet af. Så luk røven.
Så mange sinker herinde, der siger at han ikke har gjort noget for musikken.....................(og diverse samfund)????????!?????????
RIP MJ, må du finde den fred, som alle de væmmelige mennesker ikke kunne unde dig.
Nej, jeg var ikke den største tilhænger af hans musik, men jeg har da alligevel hørt en del af det, og vokset op med det. Men det fatter alle jer 13 årige spader jo intet af. Så luk røven.
Så mange sinker herinde, der siger at han ikke har gjort noget for musikken.....................(og diverse samfund)????????!?????????
RIP MJ, må du finde den fred, som alle de væmmelige mennesker ikke kunne unde dig.
Edited: 26.06.2009 19:08
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX