Kommentarer i alt: 41 -
| 4/20 update og dens effekt på spillet | 22.04.2009 18:45 |
De fleste af jer har nok allerede set videoen fra SK-Gaming som viser en tydelig bug der er kommet efter den nye update (http://www.sk-gaming.com/video/110012-Bugg_frn_n...)
Udover dette er det også buggen med +duck som har gør, at man crasher når man trykker +duck samtidig med man bliver skudt.
Desuden er der også kommet lyd på hvert hop man foretager, dette er fra valves side nødvendigvis ikke et bug, men måske bare en update til spillet ligesom da awp-delay blev en del af spillet i sin tid.
En bruger på gotfrag.com har derfor sat sig for at vise hvordan denne nye update påvirker forskellige spots, på de forskellige maps. Indtil videre er det kun dust2 der er blevet lavet, men det giver alligevel et godt billede af hvordan det står til.
Gotfrag link: http://www.gotfrag.com/cs/forums/thread/396053/
Direkte link til map overview:
de_dust2: http://i43.tinypic.com/qzn51f.jpg
Edited: 22.04.2009 23:41
Udover dette er det også buggen med +duck som har gør, at man crasher når man trykker +duck samtidig med man bliver skudt.
Desuden er der også kommet lyd på hvert hop man foretager, dette er fra valves side nødvendigvis ikke et bug, men måske bare en update til spillet ligesom da awp-delay blev en del af spillet i sin tid.
En bruger på gotfrag.com har derfor sat sig for at vise hvordan denne nye update påvirker forskellige spots, på de forskellige maps. Indtil videre er det kun dust2 der er blevet lavet, men det giver alligevel et godt billede af hvordan det står til.
Gotfrag link: http://www.gotfrag.com/cs/forums/thread/396053/
Direkte link til map overview:
de_dust2: http://i43.tinypic.com/qzn51f.jpg
Edited: 22.04.2009 23:41
gogogo
| #4 | 22.04.2009 19:36 |
Jeg crasher konstant fordi jeg får rørt min duck knap, uanset om jeg er levende og står for mig selv eller jeg bliver skudt på og dør..
Er aldrig crashet før den nye update.. :(
Er aldrig crashet før den nye update.. :(
| #8 | 22.04.2009 19:44 |
Udover dette er det også buggen med +duck som har gør, at man dør når man trykker +duck samtidig med man bliver skudt.
Det sker forresten også med +scoreboard
Det sker forresten også med +scoreboard
gogogo
| #9 | 22.04.2009 19:45 |
de andre kan da ikek høre når manhopper :S:S min klan og jeg kan hvertfald ikke :D
Finanskrisen tog mine skills
| #20 | 22.04.2009 20:17 |
opdater jeres server, i hvert fald hvad jeg har forstået på folk :)
| #14 | 22.04.2009 20:00 |
Jeg har ventet hele dagen på en update - og selvfølgelig er der intet sket.
ARZI ER CS GUDEN!
| #16 | 22.04.2009 20:02 |
De skal jo lige hjem fra Thailand først. De skulle rejse når patchen var færdig og nye 14 dages ferie, nok derfor den ikke er blevet testet.
edit: rygterne siger at hele sidste dag der blev arbejdet med patchen sad programmørene i badeshorts !
edit: rygterne siger at hele sidste dag der blev arbejdet med patchen sad programmørene i badeshorts !
Edited: 22.04.2009 20:02
| #17 | 22.04.2009 20:02 |
Den update er fuldstændig latterlig. I kan være helt sikre på at der sidder en lille mand et eller andet sted på et støvet Valve kontor, der lige synes det kunne være sjovt at lave den her update. De kører helt deres eget løb. De spørger os ikke om hvad vi kunne tænke os, og når de endelig laver noget, så er det bugged. Valve har ingen føling for det de laver med CS 1.6.
Jeg har kun læst lidt af artiklen fra GotFrag, men nok til at kunne konkludere at denne update er helt og aldeles ødelæggende for CS 1.6. Valve ved at der ingen konsekvenser bliver, ligesom alle de andre gange. Det vi har brug for er en global forening af gamere der via udvalgte ledere kan TRYNE Valve og få dem til at makke ret.
Jeg har kun læst lidt af artiklen fra GotFrag, men nok til at kunne konkludere at denne update er helt og aldeles ødelæggende for CS 1.6. Valve ved at der ingen konsekvenser bliver, ligesom alle de andre gange. Det vi har brug for er en global forening af gamere der via udvalgte ledere kan TRYNE Valve og få dem til at makke ret.
tast, post, tænk, edit, repost
| #23 | 22.04.2009 20:31 |
Måske har de bare haft den sygeste koger på da de bestemte sig for at launche en update.
20/4 er jo den internationale weed-dag ;D
20/4 er jo den internationale weed-dag ;D
Can i haz cheezeburger?
| #26 | 22.04.2009 20:45 |
lorte update, spillet er blevet ødelagt, DE VIL HAVE AT VI ALLE SKIFTER TIL SOURCE! :(
| #39 | 23.04.2009 09:19 |
agree.
De er igang med at smide os over på sovsvognen, ved at ødelægge 1.6
De er igang med at smide os over på sovsvognen, ved at ødelægge 1.6
jeg er en lille motorcykel
| #30 | 22.04.2009 21:02 |
Utroligt at man kan være så dårlig til sit arbejde som Valves 1.6 folk har været her..
En ting er at man ignorerer et helt community. En anden at man, ud af ingenting, vælger at komme med unødvendige opdateringer, i stedet for at rette de fejl der trods alt er.
Det virker underligt at man ikke tester en update, før man smider den ud til hele verden. Det må da være muligt at lave et "lukket" netværk hvor man kan tjekke for eventuelle problemer. Har man gjort dette har man tydeligvis kun lige set om man stadig kan komme ind i spillet, hoppe med lyd, og done.
Det er amatør agtigt at smide dette ud.
En ting er at man ignorerer et helt community. En anden at man, ud af ingenting, vælger at komme med unødvendige opdateringer, i stedet for at rette de fejl der trods alt er.
Det virker underligt at man ikke tester en update, før man smider den ud til hele verden. Det må da være muligt at lave et "lukket" netværk hvor man kan tjekke for eventuelle problemer. Har man gjort dette har man tydeligvis kun lige set om man stadig kan komme ind i spillet, hoppe med lyd, og done.
Det er amatør agtigt at smide dette ud.
www.prohairshop.dk
| #38 | 23.04.2009 09:18 |
Hvis der er en ting jeg ikke fatter, så er det at de har tilføjet et step når man står stille og hopper. Så er jeg ret så ligeglad med, om det kun er en selv der kan høre steppet, da det absolut ikke gir noget som helst til spillet...
Så synes JEG, at russer var blevet en del af spillet, så der er ingen grund til at tilføje det ekstre høje step, når man laver russer.
Håber virkelig de fatter, at det er noget lort de har lavet.
Så synes JEG, at russer var blevet en del af spillet, så der er ingen grund til at tilføje det ekstre høje step, når man laver russer.
Håber virkelig de fatter, at det er noget lort de har lavet.
jeg er en lille motorcykel
Kommentarer i alt: 41 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ARMY vs.
Alt