Kommentarer i alt: 78 -
| Søger le Clan | 29.05.2005 20:37 |
Ey derude, er en knægt på 17 år der står og søger clanen.
info om mig:
allrounder, har ingen fav weaps. kan bruge alt. jeg kan osse holde stort set alt på alle maps. har spillet i 2 år, ser mig selv som skilled. bor Greve, Sydsjælland.
Formers:
Lucky7: Defiant - Neets - msH - Surhumain - Dezo - Athon
Team-North: qto - eddy - lillius - drewen - Athon - defiant
nacito: Lind - Collie - Katulen - mlky - Athon
Krav til jer:
-I er over 6 måneder gamle.
-I er alle fra Sjælland.
-I er alle over 16 år.
-I spiller minimum 3 timer om dagen.
-Jeres ingame stemning skal altid være positiv.
-I Arrangere Lans/Bootcamps ihvertfald 1 gang om måneden. kan godt lide og tage på bt osv. engang imellem så hvis det er en standard for jer er det jo kun en fordel. :)
Er jeg den i står og søger. eller er i villige til at give mig en chance til lige og spille lidt med jer så synes jeg at i skal kontakte mig enten på xpn eller osse kunne i smutte ind på min channel #Athonm8en. og så kunne vi vel forhåbentlig lige finde ud af noget. :)
//Kenny 'Athon' Madsen
info om mig:
allrounder, har ingen fav weaps. kan bruge alt. jeg kan osse holde stort set alt på alle maps. har spillet i 2 år, ser mig selv som skilled. bor Greve, Sydsjælland.
Formers:
Lucky7: Defiant - Neets - msH - Surhumain - Dezo - Athon
Team-North: qto - eddy - lillius - drewen - Athon - defiant
nacito: Lind - Collie - Katulen - mlky - Athon
Krav til jer:
-I er alle fra Sjælland.
-I er alle over 16 år.
-I spiller minimum 3 timer om dagen.
-Jeres ingame stemning skal altid være positiv.
-I Arrangere Lans/Bootcamps ihvertfald 1 gang om måneden. kan godt lide og tage på bt osv. engang imellem så hvis det er en standard for jer er det jo kun en fordel. :)
Er jeg den i står og søger. eller er i villige til at give mig en chance til lige og spille lidt med jer så synes jeg at i skal kontakte mig enten på xpn eller osse kunne i smutte ind på min channel #Athonm8en. og så kunne vi vel forhåbentlig lige finde ud af noget. :)
//Kenny 'Athon' Madsen
looorl hax looorl
| #2 | 29.05.2005 20:45 |
Du har godt nok været i mange claner på 2 år...
www.wow4denmark.dk - site owner
| #3 | 29.05.2005 20:47 |
jeg foretrækker og holde mig til en clan, hvor vi så får et godt venskab og finder det mere morsomt og spille sammen. :)
looorl hax looorl
| #12 | 30.05.2005 17:44 |
også har du glemt at nævne hvad du hed før i tiden... Madsenbabz eller bare Madsen ham der sjovt nok blev taget for snyd... da du gamede med mig i ninemonth...
|
| #21 | 30.05.2005 18:46 |
det er min sorte fortid. så vidt jeg ved har du osse snydt så lad være med at snakke for højt venne. :)
looorl hax looorl
| #32 | 30.05.2005 22:21 |
har ALDRIG og jeg gentager med glæde ALDRIG rørt hax før og vil aldrig begynde på det sjovt nok...
|
| #36 | 30.05.2005 23:01 |
hold nu din kæft tommy. jeg ved du har snydt. du har kraftedme selv indrømmet det til en af mine m8's. så hold din fede kæft dobbeltmoralske idiot.
looorl hax looorl
| #37 | 31.05.2005 11:39 |
sjovt nok jeg har aldrig snyt og vil aldrig gøre det... så nej... stop nu med alle de røvere du har gang i.. !
|
| #39 | 31.05.2005 13:34 |
og det er en skidt ting ? sjovt... var faktisk en fordel i militæret ;) men whatever :D det er dig der fyre røvere af hele tiden ;)
|
| #34 | 30.05.2005 22:54 |
Dig der gamede med servercentrum i den cup?
Have a Coke and a Smile and stfu
| #18 | 30.05.2005 18:34 |
Det var så ikke odc han blev busted i :P
eller han blev ihvertfald ikke kun busted i odc.
For lind og mig bustede ham i ninemonth.
Og efter det stoppede han med cs.
At han så er begyndt igen er fint nok.
eller han blev ihvertfald ikke kun busted i odc.
For lind og mig bustede ham i ninemonth.
Og efter det stoppede han med cs.
At han så er begyndt igen er fint nok.
| #20 | 30.05.2005 18:44 |
mm, og jeg er kommet videre i livet. skulle du osse prøve.
looorl hax looorl
| #68 | 03.06.2005 18:26 |
Lucky 7 hed klanen... men kun med 6 gamere ^^
Qliiiiiiiiimaaaaaaaaaax!!!!!!
| #70 | 04.06.2005 10:41 |
hvor er det sjove i det :)? skal vi begynde og kigge på andre claner som 4kings osv.? lissom de har et formål med navnet havde vi et formål med navnet.
looorl hax looorl
| #73 | 04.06.2005 12:17 |
Jaja I know.. men kan du ikke selv se det? SÅ burde i kalde jo ha' kaldt klanen for Lucky six/6 i stedet :D?
Qliiiiiiiiimaaaaaaaaaax!!!!!!
| #5 | 29.05.2005 20:52 |
Skuda bedre at han har haft 3 end hvis han havde haft 60 :)
douchebag
| #7 | 30.05.2005 11:24 |
undskyld jeg spørg, men har du ikke heddet Baily (or so) - og spillet for mesterhakker.dk - og blevet taget for snyd 1 gang før? under navnet "MADSEN" ...
er ikke 100% - nok mere 80% sikker på at jeg kender det billed du har i din profil ... :)
er ikke 100% - nok mere 80% sikker på at jeg kender det billed du har i din profil ... :)
Edited: 30.05.2005 11:34
oO
| #10 | 30.05.2005 17:31 |
Kenny Madsen hed bayliff før i tiden... han snød for 1.år siden og er nu helt stoppet... :)
And thats the end of that chapte
| #15 | 30.05.2005 18:07 |
Det er nok nemmere du bare spiller noget mix, og finder nogle m8´s som du evt. kan starte clan med, eller joine deres. Tror det er en del nemmere end at finde clan her ;s
Bare min mening
Bare min mening
| #19 | 30.05.2005 18:42 |
er bare træt af man kommer ind til det her random mix hvor der enten whines eller svines eller osse er der for meget arrogance, og sådan kan man blive ved. men jeg spiller da osse stadig mix så tit som muligt samtidig. :)
looorl hax looorl
| #22 | 30.05.2005 18:47 |
zonic har osse snydt, han blev osse taget. stort set 70-80% af alle cs gamere har prøvet og snyde. så kom videre i livet, ja jeg snød engang det er fortid.
http://www.eliteneger.1go.dk/stuff/zonic.jpg
http://www.eliteneger.1go.dk/stuff/zonic.jpg
Edited: 01.06.2005 18:35
looorl hax looorl
| #46 | 01.06.2005 14:30 |
Ja uha. De har måske prøvet noget latterligt wallhack og aimbot ved et eller andet random LAN. Det betyder jo ikke, at de som dig, har cheatet seriøst over internettet fordi de stinker ligeså meget som dig.
Udover over det, har du næppe ret med 70-80% af alle CS-gamere har prøvet cheat.
Udover over det, har du næppe ret med 70-80% af alle CS-gamere har prøvet cheat.
sjippaH på 13 år stinker til CS
| #43 | 01.06.2005 14:00 |
SUK gid der aldrig var eller kunne blive lavet cheat til cs sikke sjovt det spil måtte være.. pure lo2ness ingen hax.. skønt.. men sjovt nok er der altid en eller anden idiot spasserkid der synes det er sjovt at udvikle cheat som smadre spillet for alle andre
|
| #53 | 02.06.2005 00:44 |
HAHAHA lige min tanke, så må jeg sq lige ind og rette min arto dating orif jubii og alle de andre profiler og skrive jeg kommer fra sydsjæland :)
Athon^
Btw.. Mange krav. du finder aldrig en clan som opfylder alle de der krav med mindre du vil ha nørder med hovde fuld af bumser og briller som sidder med en colahat og 2 dåse colaer i hver side og ellers bare sidder og suger for vildt :) men GL skal du da han (BC hver mdr :S horny ? ) :D + du har hoppet i en del claner og du så har snydt ja nogle hader det andre ik. :) gl gl gl
Hygge
Athon^
Btw.. Mange krav. du finder aldrig en clan som opfylder alle de der krav med mindre du vil ha nørder med hovde fuld af bumser og briller som sidder med en colahat og 2 dåse colaer i hver side og ellers bare sidder og suger for vildt :) men GL skal du da han (BC hver mdr :S horny ? ) :D + du har hoppet i en del claner og du så har snydt ja nogle hader det andre ik. :) gl gl gl
Hygge
| #52 | 01.06.2005 23:41 |
Ja jeg har da aldrig rørt cheat før ? En af grundene er at jeg ikke ved hvor man kan hente noget up-to-date hax :D ...
Men jeg synes egentligt det er spild af tid da man jo ikke ligefrem bliver bedre af det ...
Men jeg synes egentligt det er spild af tid da man jo ikke ligefrem bliver bedre af det ...
This is SICK!
| #54 | 02.06.2005 01:26 |
hvorfor er der 2 aldersgrænser?
-I er alle over 16 år.
-I er alle over 16 år.
|
Kommentarer i alt: 78 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY