| Styrketræner du? | 23.05.2005 17:24 |
Hej,
jeg har gået lidt og tænkt på, hvor mange der er egentligt styrketræner, og hvor mange gange om ugen personerne træner.
Selv træner jeg 3 gange om ugen i Topform Fredericia og jeg giver 295 for en måned, og jeg har bundet mig i et halvt år.
Så: Træner du? Hvor mange gange om ugen træner du? Hvor træner du? Og hvor meget giver du.
Mvh, Kaare
*** UPDATE ***
Hvor mange følger egentligt en kostplan, får at få mere ud af deres træning? Eller generelt bare spiser sundt?
Edited: 27.05.2005 16:11
jeg har gået lidt og tænkt på, hvor mange der er egentligt styrketræner, og hvor mange gange om ugen personerne træner.
Selv træner jeg 3 gange om ugen i Topform Fredericia og jeg giver 295 for en måned, og jeg har bundet mig i et halvt år.
Så: Træner du? Hvor mange gange om ugen træner du? Hvor træner du? Og hvor meget giver du.
Mvh, Kaare
*** UPDATE ***
Hvor mange følger egentligt en kostplan, får at få mere ud af deres træning? Eller generelt bare spiser sundt?
Edited: 27.05.2005 16:11
|
| #536 | 08.07.2005 14:57 |
Træner ikke en skid, er dog heller ikke over mega gammel. Synes for dem der skal tænke på hvad de spiser p.g.a de træner. "VIL DU HAVE EN TWIX"? "Arhhh, jeg træner!" "k".
?
?
| #537 | 08.07.2005 16:27 |
Træner fodbold:
- Mandg - Onsdag - Torsdag - Fredag + kamp i weekenderne.
- Plus det løse herhjemme, med armbøjninger, rygøvelser som jeg skal lave for at kunne holde til arbejde og bold på samme tid.
Oven i, skal der løbes de dage hvor der ikke er træning, det er omkring 1-4 km.
Stats:
12år
192cm høj
Vægt: 79
- Mandg - Onsdag - Torsdag - Fredag + kamp i weekenderne.
- Plus det løse herhjemme, med armbøjninger, rygøvelser som jeg skal lave for at kunne holde til arbejde og bold på samme tid.
Oven i, skal der løbes de dage hvor der ikke er træning, det er omkring 1-4 km.
Stats:
12år
192cm høj
Vægt: 79
wildstyle
| #547 | 08.07.2005 19:03 |
Jeg træner, Ja.
Træner i Farum Sol og Motion.
Giver 250,- pr md.
Jeg spiser og spiser, når jeg er mæt - så spiser jeg lidt mere! ;) (SUNDT)!
Træner i Farum Sol og Motion.
Giver 250,- pr md.
Jeg spiser og spiser, når jeg er mæt - så spiser jeg lidt mere! ;) (SUNDT)!
Light weights baby!
| #548 | 08.07.2005 19:05 |
Træner 4 gange om ugen.
Mandag.
Tirsdag.
Onsdag.
Fredag.
Mandag.
Tirsdag.
Onsdag.
Fredag.
Light weights baby!
| #584 | 04.08.2005 23:56 |
overvej at gi din krop lidt flere pause ind imellem træningen, evt brug weekenderne noget mere - det bedste for din ohh så dejlige krop.
timsu
| #588 | 05.08.2005 00:36 |
man siger 1 dags træning 1 dags restitution...
så f.eks mandag, onsdag, fredag og søndag, hvis det skal være 4 gange om ugen, og så self tirsdag, torsdag, lørdag næste uge.
så f.eks mandag, onsdag, fredag og søndag, hvis det skal være 4 gange om ugen, og så self tirsdag, torsdag, lørdag næste uge.
| #591 | 16.08.2005 22:48 |
Du skal vist lige undersøge det lidt nærmere før du udtaler dig om det. Split-program min ven..
| #595 | 17.08.2005 15:17 |
Det var sådan set ikk for at rette, fortæller bare hva alle de folk jeg kender siger om det...
Men kommer jo også an på hvilke muskelgrupper du træner... btw tak for at reply til et indlæg der er 30 dage gammelt...
Men kommer jo også an på hvilke muskelgrupper du træner... btw tak for at reply til et indlæg der er 30 dage gammelt...
| #611 | 18.08.2005 01:18 |
Det siger han heller ikke. Han hentyder til split programmer, der træner man nemlig ikke samme muskel samme dag, også kan man sagtens træne 4 dage i træk hvis man havde lyst.
Perfection, Strength, bRODER.
| #659 | 28.02.2006 22:31 |
jeg træner ikke, men er meget tilfreds med min krop. Gider ikke smide penge væk pga noget jeg kan lave her hjemme. Derfor følger jeg heller ingen kostplan :)
dem som jeg kender der træner blærer sig lidt for meget med det, en fra min klasse træner og han har hele tiden ondt. kan forstå man har ondt i den første måned og den anden måned men fandme ikke de næste måneder!
dem som jeg kender der træner blærer sig lidt for meget med det, en fra min klasse træner og han har hele tiden ondt. kan forstå man har ondt i den første måned og den anden måned men fandme ikke de næste måneder!
Suk er du!
| #559 | 17.07.2005 01:03 |
Jeg træner med mine syge vægte op til 18 kg, 9 kg hver arm :)
Nok ikke så meget for jer, men det er rigeligt til mig :D
Nok ikke så meget for jer, men det er rigeligt til mig :D
Klart nok!
| #660 | 28.02.2006 22:33 |
det er vel godt nok :) . det samme gør jeg :D også laver jeg også armbøjninger og mavebøjninger.
Suk er du!
| #582 | 24.07.2005 21:18 |
Jeg løfter 1œ l. cola flasker med sand i. JEg er 1.40 og vejer 231 kg.
Mine tæer kan ALT!
| #583 | 24.07.2005 21:24 |
Jeg træner kun om vinteren med fodboldholdet når vi skal, og det er gratis ... Til hverdag kan jeg ikke tage mig sammen og orker ikke at betale for det :) Så klarer mig bare med lidt bold 4 gange om ugen :)
|
| #614 | 18.08.2005 04:47 |
Du syntes ikke dine muskler skal holde hvile dage?
Edited: 18.08.2005 04:49
|
| #604 | 17.08.2005 17:54 |
Træner 3 gange ugentligt med nogle venner, gratis (mandag, onsdag, fredag). + Jeg løber engang imellem når jeg gider..
Spiser kun morgenmad, middagsmads og aftensmad, og så et æble eller andet 'frugt' imellem hvis jeg er sulten.
Spiser kun morgenmad, middagsmads og aftensmad, og så et æble eller andet 'frugt' imellem hvis jeg er sulten.
+18 Required to comment me.
| #613 | 18.08.2005 02:15 |
Træner i FysioForm i Hillerød, hvor jeg også arbejder.
Betaler derfor intet.
Træner 4-6 gange om ugen.
Sidst jeg fik målt fedtprocent var den på omkring 7,8.
Der er kur i hele hjemmet her, så det er nice at prøve at få en utrolig sund kost, for en gangs skyld. - Ellers har der været slacket lidt af på den før i tiden, med at spise hvad man nu havde lyst til.
Betaler derfor intet.
Træner 4-6 gange om ugen.
Sidst jeg fik målt fedtprocent var den på omkring 7,8.
Der er kur i hele hjemmet her, så det er nice at prøve at få en utrolig sund kost, for en gangs skyld. - Ellers har der været slacket lidt af på den før i tiden, med at spise hvad man nu havde lyst til.
Zumba Yandel!!!
| #628 | 12.09.2005 18:18 |
træner 2 gange om ugen.
Bliver betalt af håndbold-kluppen.
Ville gerne mere men skal have en dags resitution inden kamp.
Træner: squat, bænk, roving, mave, ekstern rotater, ryg m.m. langt det meste i sæt af 5x5 (styrketrænerens program)
Træner 3 måneder med øget vægt og derefter 14 dage helt uden træning.
Skulle være "programmet" til seriøse håndboldspillere...
Stats:
19 år
188
84 kg.
11,1 %
- jeg spiller fløj :P
Bliver betalt af håndbold-kluppen.
Ville gerne mere men skal have en dags resitution inden kamp.
Træner: squat, bænk, roving, mave, ekstern rotater, ryg m.m. langt det meste i sæt af 5x5 (styrketrænerens program)
Træner 3 måneder med øget vægt og derefter 14 dage helt uden træning.
Skulle være "programmet" til seriøse håndboldspillere...
Stats:
19 år
188
84 kg.
11,1 %
- jeg spiller fløj :P
|
| #638 | 28.02.2006 16:24 |
så tænker man tag jer sammn please? i laver ikke en skid 80% af jer lyver småfede børn!
træning 1-2-3 gange om ugen kan man ikke kalde styrke træning men motion!
træning 1-2-3 gange om ugen kan man ikke kalde styrke træning men motion!
|
| #656 | 28.02.2006 20:07 |
Så et fullbody program er ikke styrketræning, men motion?.. Aha...
Je ne sais pas pourquoi
| #661 | 28.02.2006 23:10 |
Jeg behøver ikke at træne for tiden, arbejder 12 timer i hillerød på BioGen byggepladsen. Har allerede groet nogle store overarme og mavemuskler.
Bare flyt rundt på noget stillads, metal lister mv. så får man ligepludselig 35.000 kr om måneden for at træne :D
Bare flyt rundt på noget stillads, metal lister mv. så får man ligepludselig 35.000 kr om måneden for at træne :D
Siamo i campioni del mondo
| #663 | 01.03.2006 00:41 |
Træner i Grenaa. Privatejet center.
Giver 200,- om måneden, hvor jeg kan træne frit fra 07:00 til 23:00. Der er alt hvad man skal bruge.
Jeg følger intet program, men kommer alligevel igennem det hele på en uge.
Er der mere at sige? Så spørg. :)
ps, træner 4-5 gange om ugen.
Giver 200,- om måneden, hvor jeg kan træne frit fra 07:00 til 23:00. Der er alt hvad man skal bruge.
Jeg følger intet program, men kommer alligevel igennem det hele på en uge.
Er der mere at sige? Så spørg. :)
ps, træner 4-5 gange om ugen.
Mine comments er fajlfrie.
| #664 | 01.03.2006 02:37 |
Træner i Aalborg Øst vejgaard
Giver 350 for 3 måneder.
træner 5 dage om ugen normalt, og 6 dage når jeg køre kur..
følger både kostplan og prof trænings plan.
Giver 350 for 3 måneder.
træner 5 dage om ugen normalt, og 6 dage når jeg køre kur..
følger både kostplan og prof trænings plan.
|
| #668 | 01.03.2006 06:56 |
Trænede i HVIDOVRE GYM 600kr for et 32 klips kort!
8 gange om ugen....
8 gange om ugen....
|
| #678 | 02.03.2006 00:44 |
geeks talking exercise, KAN det overhovedet blive sjovere end det her - i doubt it..
:D
:D
|
| #679 | 02.03.2006 01:57 |
Er 175 og vejer 85 kg.
Træner 3-4 gange styrketræning om ugen og 2 gange fodbold + kamp om ugen. Det vil sige stort set hver dag.
I princippet må man ikke træne en muskel hvis den stadig er Øm. Og minimum 72 timer er optimalt. (sundhed)
Jeg træner stort set mave hverdag, og styrketræne ca. hver anden. Dvs. Ryg/Triceps ene dag. Bryst/Biceps næste gang.
Jeg træner ikke ben, da jeg spiller fodbold. Men hvis man ikke gør det, bør man også træne ben, da det er bevist at muskler over hele kroppen udvikler sig mere, når man også træner ben. (ca. 30% mere)
Træner 3-4 gange styrketræning om ugen og 2 gange fodbold + kamp om ugen. Det vil sige stort set hver dag.
I princippet må man ikke træne en muskel hvis den stadig er Øm. Og minimum 72 timer er optimalt. (sundhed)
Jeg træner stort set mave hverdag, og styrketræne ca. hver anden. Dvs. Ryg/Triceps ene dag. Bryst/Biceps næste gang.
Jeg træner ikke ben, da jeg spiller fodbold. Men hvis man ikke gør det, bør man også træne ben, da det er bevist at muskler over hele kroppen udvikler sig mere, når man også træner ben. (ca. 30% mere)
Fisse og penge
| #680 | 02.03.2006 10:45 |
Ved ikke hvorfor du svarer mig, men anyway, siden jeg nu har læst dit svar, kan jeg da godt kommentere det.
Man må gerne træne en muskel på trods af den af øm, ømhed er ikke en indikator for hvornår du kan træne igen.
Ingen grund til at træne mave hver dag, maven er en muskel som alle andre i kroppen og skal trænes på samme måde.
Der er nu ingen grund til ikke at træne ben, selvom du spiller fodbold. Fodboldtræning kan ikke sammenlignes med styrketræning af benene.
Den undersøgelse der beviser at alle kroppens muskler udvikler sig 30% mere ved bentræning, vil jeg da også gerne se.
Man må gerne træne en muskel på trods af den af øm, ømhed er ikke en indikator for hvornår du kan træne igen.
Ingen grund til at træne mave hver dag, maven er en muskel som alle andre i kroppen og skal trænes på samme måde.
Der er nu ingen grund til ikke at træne ben, selvom du spiller fodbold. Fodboldtræning kan ikke sammenlignes med styrketræning af benene.
Den undersøgelse der beviser at alle kroppens muskler udvikler sig 30% mere ved bentræning, vil jeg da også gerne se.
|
| #683 | 10.03.2006 18:13 |
Trænings plan!
Mandag: Bryst / Triceps
Tirsdag: BEN
Onsdag: Biceps / ryg / skulder
Torsdag: Off
Fredag: Bryst / Triceps
Lørdag: MAVE
Søndag: Biceps / skulder
hver dag indtager jeg!
2x protein shaks "mærket pumped"
1x kreatin
4x dåser tun UDEN olie!
1x banan
Mandag: Bryst / Triceps
Tirsdag: BEN
Onsdag: Biceps / ryg / skulder
Torsdag: Off
Fredag: Bryst / Triceps
Lørdag: MAVE
Søndag: Biceps / skulder
hver dag indtager jeg!
2x protein shaks "mærket pumped"
1x kreatin
4x dåser tun UDEN olie!
1x banan
|
| #685 | 10.03.2006 18:56 |
også selvfølig normal aftens mad! 300-500 g kylling eller oksekød, med ris helst..
|
| #687 | 10.03.2006 19:46 |
Jeg er lige begyndt at løbe hverdag, med mindre jeg har haft en heftig tur i byen, så kan beneren godt gøre nas
|
| #688 | 10.03.2006 19:47 |
Træner så mange gange om ugen som muligt. Pyt med restitueringen :) din krop vænner sig til at træne hver dag anyways :)
Træner i Idrættenshus@vejle 30 turs kort = 808,- mener jeg
Og ja det er rigtigt med at musklerne udvikler sig mere hvis man træner ben, men hvem gider det, det er jo for homoer!
Kostplan er ftw, hvis man gad gå op i det :)
Denne kommentar skal IKKE kommenteres!
Træner i Idrættenshus@vejle 30 turs kort = 808,- mener jeg
Og ja det er rigtigt med at musklerne udvikler sig mere hvis man træner ben, men hvem gider det, det er jo for homoer!
Kostplan er ftw, hvis man gad gå op i det :)
Denne kommentar skal IKKE kommenteres!
|
| #689 | 10.03.2006 20:03 |
Utroligt så fandens kloge folk kan være, når emnet omhandler styrktræning og dertilhørende :)
Langt de fleste herinde hobby træner, og alligevel ved de alt om muskelopbygning og restitution... Flot :)
Langt de fleste herinde hobby træner, og alligevel ved de alt om muskelopbygning og restitution... Flot :)
| #692 | 10.03.2006 21:49 |
jeg træner hver anden dag derhjemme, jeg træner med 15 kg på mine biceps 10 kr på triceps 10 kg på ydre bryst og 12,5 på det indre, så træner jeg med 15 kg på mine skuldre og så laver jeg 100(40 øvre abdorminale og 60 nedre abdorminal) maverulninger og 150 rygbøjninger, og når vejret begynder at klare op begynder jeg at løbe, plus jeg cykler 4 km til skole og 4 km hjem igen hver dag jeg tager ikke protein eller kreatin eller andre hjælpende stoffer :)
det forbudte trix !
| #711 | 20.03.2006 08:35 |
hvorfor ? asso jeg mener, kommer vel an på hvad man skal, jeg feks skal ikke opbygge muskler pt, men tabe mig, derefter skal jeg opbygge muskler og der regner jeg med at jeg skal bruge protein. :)
det forbudte trix !
| #713 | 20.03.2006 17:48 |
Det er bare biologisk bevist at protein er det vigtigeste stof for at opbygge muskler.
Men jeg vidste ikke du ville tabe dig først, men husk det er stadig vigtig at få godt med proteiner, bare meget mindre kulhydrater ;)
Men jeg vidste ikke du ville tabe dig først, men husk det er stadig vigtig at få godt med proteiner, bare meget mindre kulhydrater ;)
|
| #697 | 17.03.2006 19:41 |
jeg træner i Holstebro Fitness, 5 gange i ugen.! Giver 245 kr hver måned, og har bundet mig for et helt år.!
Træner Mandag, onsdag, torsdag, fredag & i weekenden
Kostplan.. Hell no!
Træner Mandag, onsdag, torsdag, fredag & i weekenden
Kostplan.. Hell no!
Wof b0b!
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX