Kommentarer i alt: 0 -
| Mouse Hertz. | 19.11.2008 20:31 |
Jeg har i nogle uger spekuleret over, hvorfor min mus nærmest kører med low-frames når jeg spiller cs, og bevæger musen.
Jeg mener det er mouse-hertz, siden jeg spiller med sindssyg høj sens, og herts ligger på 125.
Mit problem er, at jeg gerne vil have højere hertz på musen, men sidste gang jeg prøvede noget på min nye 10.000 kr pc, så skulle jeg redde den fra at blive fucket ved at bruge et gammelt non-usb keyboard.
Nogen der har samme lag problem når de bevæger musen, eller ved at det er hertz, please tell me.
Er der en nem løsning på mit problem?
Jeg mener det er mouse-hertz, siden jeg spiller med sindssyg høj sens, og herts ligger på 125.
Mit problem er, at jeg gerne vil have højere hertz på musen, men sidste gang jeg prøvede noget på min nye 10.000 kr pc, så skulle jeg redde den fra at blive fucket ved at bruge et gammelt non-usb keyboard.
Nogen der har samme lag problem når de bevæger musen, eller ved at det er hertz, please tell me.
Er der en nem løsning på mit problem?
Being elite is not an option.
Kommentarer i alt: 0 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.