Kommentarer i alt: 20 -
| Daggerspine, casual guild, hjælp | 19.11.2008 19:03 |
Hey, Jeg er netop begyndt på WoW fordi jeg vil finde ud af hvad alt tumulten er der for. Jeg har startet en Night Elf Warrior på serveren 'Daggerspine', og er pt. lvl 17.
Jeg leder efter nogen folk at spille med, så jeg ikke skal rende rundt alene og kede mig. Instances er også lidt nemmere hvis man ikke går solo ;)
Jeg leder efter nogen folk at spille med, så jeg ikke skal rende rundt alene og kede mig. Instances er også lidt nemmere hvis man ikke går solo ;)
www.Diablo3Forum.dk
| #2 | 20.11.2008 12:23 |
Tror desværre du skulle have fundet en anden server end daggerspine. jeg har spillet på daggerspine siden den startede op som horde, server er død for tiden!
preTBC var der Nemensis som var helt fremme i endgame.
TBC: Der var lige 3 måneder hvor der virkelig skete noget hvor guilden Myth transforede over, men de skred igen :D og tog den bedste guild med sig! hahah
preTBC var der Nemensis som var helt fremme i endgame.
TBC: Der var lige 3 måneder hvor der virkelig skete noget hvor guilden Myth transforede over, men de skred igen :D og tog den bedste guild med sig! hahah
Hop hop sagde den lille hest
| #4 | 20.11.2008 13:40 |
De hed godt nok Nemesis, snookiewookie og de andre stealers.
*OPRAH WINDFURY*!!!
*OPRAH WINDFURY*!!!
why so serious!
| #6 | 20.11.2008 14:44 |
Husker flere gange hvor vi bekæmpede 2-3 alliance guilds om world dragons, mens Nemesis så udnyttede det og tog dragerne foran snotten på os, fordi vi var engaged in battle i forvejen.
De snuppede også en del af vores folk, så snart de var geared op, pisse klamt, værst var det dog med en der hed wrenix, en tank vi havde pumpet fuldstændig (i forhold til vores standard, da vi kun var nummer 2 guild på serveren af hordes).
Du husker jo nok os også, hvis du nogensinde kom forbi taget på banken, hvor vi altid stod på pælene.
De snuppede også en del af vores folk, så snart de var geared op, pisse klamt, værst var det dog med en der hed wrenix, en tank vi havde pumpet fuldstændig (i forhold til vores standard, da vi kun var nummer 2 guild på serveren af hordes).
Du husker jo nok os også, hvis du nogensinde kom forbi taget på banken, hvor vi altid stod på pælene.
why so serious!
| #7 | 20.11.2008 15:01 |
husker faktisk godt ham wrenix. det siger mig et eller andet.. ;)
Jeg nåede faktisk ikke ret lang i preTBC Moltencore :D havde fået det leaf til min hunter :D
Aq var jeg da også med i :)
jo jo!
Men i TBC var jeg da med i: Kara, gruul, maggy,! ZA, MH, SSC, TK, BT*, Sunwell*
*ikke cleared
Jeg nåede faktisk ikke ret lang i preTBC Moltencore :D havde fået det leaf til min hunter :D
Aq var jeg da også med i :)
jo jo!
Men i TBC var jeg da med i: Kara, gruul, maggy,! ZA, MH, SSC, TK, BT*, Sunwell*
*ikke cleared
Hop hop sagde den lille hest
| #9 | 20.11.2008 16:03 |
pakilu, levath, mephistoles, stoicism/galatica, ardbeg, crymore, ayliah, libitina/tco, vilya, ufex, judarh, smeeghead, dns, ringavarion, selphura, diggyduplo, umbraxis, restore, koldesune... osv osv.
men godt nok mange guilds der har neglet vores navn :)
men godt nok mange guilds der har neglet vores navn :)
why so serious!
| #8 | 20.11.2008 15:37 |
jeg giver dig ikke ret i det med Myth.. de var for det første ikke så mange, og derfor ikke tog det bedste guild med sig.. Furies few var der da stadig?? så det er lidt forkert.
Myth var bare nogle godt geared tards der lige skulle spille lidt smart.. ikke andet
Myth var bare nogle godt geared tards der lige skulle spille lidt smart.. ikke andet
whine på k
| #10 | 20.11.2008 16:08 |
Check out these awesome pics fro
| #11 | 20.11.2008 16:10 |
Daggerspine.. ooh det var tider - da Forte og Frosteyez styrede Alliancen siden!<3<3
<3 The Big Bang Theory
| #13 | 20.11.2008 16:32 |
FrostEyez og hvad fanden var det den anden tykke dværg hed? noget med F også.. Kæft de 2 styrede da så megt Alliancen.
os i Avowed kunne da ikke andet end at se op til dem og Forte!!
os i Avowed kunne da ikke andet end at se op til dem og Forte!!
<3 The Big Bang Theory
| #14 | 20.11.2008 16:43 |
Solor var Dwarf warrior, jeg ved ikke om det er ham du tænker på :-)
| #15 | 20.11.2008 16:46 |
nej, han hed noget med F eller sådan noget og var GL med FrostEyez i Forte. De var de første til at få Grand Marshall og dermed det fedeste svær og amor der til dagsdato er lavet i WOW.
<3 The Big Bang Theory
| #16 | 20.11.2008 16:49 |
Hvilken class?
Solor har også været GM i Forte. Faktisk i længere tid en Frosteyez, men det kan godt være han først tog over på Kazzak. Det kan jeg sku' ikke lige huske :)
Solor har også været GM i Forte. Faktisk i længere tid en Frosteyez, men det kan godt være han først tog over på Kazzak. Det kan jeg sku' ikke lige huske :)
| #19 | 20.11.2008 16:56 |
Solor har heller aldrig været Grand Marshall. Du er sikker på at det ikke var en Paladin?
Fei, Rank14 Dwarf Paladin, var nemlig i Forte i lang tid, også helt tilbage på Daggerspine :)
Fei, Rank14 Dwarf Paladin, var nemlig i Forte i lang tid, også helt tilbage på Daggerspine :)
Kommentarer i alt: 20 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.