Kommentarer i alt: 22 -
| Left 4 Dead | 19.11.2008 01:41 |
Har købt det og spillet de første 3 "movies" og lidt versus.
Det er møj fedt. Co-op er sjovt og i l4d SKAL man co-op ellers når man ikke langt. Især i versus hvor zombierne er for onde .. men det meningen - det handler om hvem der når længst.
Nogen andre der har spillet det? jeres mening?
Det er møj fedt. Co-op er sjovt og i l4d SKAL man co-op ellers når man ikke langt. Især i versus hvor zombierne er for onde .. men det meningen - det handler om hvem der når længst.
Nogen andre der har spillet det? jeres mening?
www.WEBdanes.dk
| #4 | 27.11.2008 19:51 |
Jeg har lige leget lidt med demoen, og det er da fedt nok. God grafik, gode lyde og chokeffekter - men når det er sagt, bliver det så ikke meget trivielt i længden, jeg mener, du bliver angrebet af x-antal zombier, du holder i bund og de dør, gruppen går videre.. og det samme sker rundt om næste hjørne.
Enlighten me :)))))))
Enlighten me :)))))))
| #15 | 29.11.2008 20:02 |
Når du spiller i 'versus' mode, så styres alle hunters, smokers, boomers samt tanks af rigtige spillere, hvilket gør spillet så meget sværere. Man skal her virkelig spille godt sammen som en enhed, for at have en chance for at gennemføre. For oven i det, kommer der jo stadigvæk en fandens masse zombies, såvel som witches osv.
I co-op eller singleplayer holder L4D ikke specielt længe (I hvert fald ikke på andet end expert).
Zombiernes bevægelsesmønstre, våbenspawns osv er forskellige fra gang til gang, så man kan aldrig mestre en bane fuldstændigt!
I co-op eller singleplayer holder L4D ikke specielt længe (I hvert fald ikke på andet end expert).
Zombiernes bevægelsesmønstre, våbenspawns osv er forskellige fra gang til gang, så man kan aldrig mestre en bane fuldstændigt!
Da Derp Dee Derp Da Teetley Derp
| #16 | 29.11.2008 20:11 |
Hunters, smokers og boomers er zombier, som man som hold også kan vælge at være? som så kan noget ud over det sædvanlige? :)
| #21 | 29.11.2008 22:18 |
Ja.. Boomers er de store fede dyr, der når de angriber rigtigt, kan skabe kaos og give gruppen en masse frustrationer, idet når den vomitter tiltrækker en masse creeps.
Smokers kan trække folk til sig med tungen, og kan også give en masse skade. Samtidig skal man, hvis man bliver taget af smokeren, altid hen og hente manden igen.
Hunters angriber ved at springe på sit target, og er egentlig en form for spiderman med onde klør :D
Men altså, det er nemmere at forstå de forskellige characters når man lige har spillet en versus eller to :)
Smokers kan trække folk til sig med tungen, og kan også give en masse skade. Samtidig skal man, hvis man bliver taget af smokeren, altid hen og hente manden igen.
Hunters angriber ved at springe på sit target, og er egentlig en form for spiderman med onde klør :D
Men altså, det er nemmere at forstå de forskellige characters når man lige har spillet en versus eller to :)
| #6 | 28.11.2008 10:25 |
Jeg køber det en af de kommende dage.
Min mate har snakket mine ører fulde om det :D
Jeg kan specielt godt lide at man absolut er afhængig af holdet. Der fandtes et gammelt HL mod som også krævede et hold med en smule IQ :)
Min mate har snakket mine ører fulde om det :D
Jeg kan specielt godt lide at man absolut er afhængig af holdet. Der fandtes et gammelt HL mod som også krævede et hold med en smule IQ :)
Fortsat god dag :)
| #7 | 28.11.2008 10:33 |
Har spillet demoen mange gange med mates.. Det er så vildt!
Vi køber det her en af dagene og holder lan, bliver så fedt :D
Vi køber det her en af dagene og holder lan, bliver så fedt :D
wahwahwah
| #9 | 28.11.2008 13:03 |
Er det online spil? single player? multi? Skal det registreres over steam?
Edited: 28.11.2008 13:03
| #14 | 29.11.2008 20:00 |
Tja, hvad skal jeg skrive.. Købte det i torsdags, og har ikke spillet CS siden. Versus mode med 3 mates slår et random mix så evigt mange gange, og spillet er i hvert fald indtil videre udfordrende og underholdende hver gang!
Jeg elsker det faktum at det er teamplay, fremfor individuelle egenskaber, der kan give ens hold 'the winning edge'. Man skal have fire disciplinerede og fokuserede spillere på sit hold, hvis man vil komme igennem banerne.
Klart det sjoveste 'ffa' spil jeg har prøvet længe. Der er mange spillere (en del rigtig gode), gode servere og massere af scenarier at gennemføre!
Kan helt klart anbefale det!
Jeg elsker det faktum at det er teamplay, fremfor individuelle egenskaber, der kan give ens hold 'the winning edge'. Man skal have fire disciplinerede og fokuserede spillere på sit hold, hvis man vil komme igennem banerne.
Klart det sjoveste 'ffa' spil jeg har prøvet længe. Der er mange spillere (en del rigtig gode), gode servere og massere af scenarier at gennemføre!
Kan helt klart anbefale det!
| #17 | 29.11.2008 21:26 |
Jeg synes virkelig det er et total fedt spil - specielt når man spiller 4v4 over nettet, der er ikke noget mere nice end at løbe rundt som boomer/hunter og hoppe på fjenderne :D!
Hvis der er nogle klar på noget l4d' mixes, så pm på et eller andet tidspunkt ;-)!
Hvis der er nogle klar på noget l4d' mixes, så pm på et eller andet tidspunkt ;-)!
whispers: Hun var kun 12..
| #20 | 29.11.2008 22:10 |
hvis der er nogen som er klar efter mtw kampen.. så fyr lige en besked
SUPER VESTEGNEN !
Kommentarer i alt: 22 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.