Kommentarer i alt: 80 -
| Ny bærbar til grafisk arbejde | 17.11.2008 20:56 |
Hejsa.
Jeg er netop på udkig efter en bærbar til mit studie. Den skal primært bruges til adobe cs3/cs4 pakken og andre grafiske programmer som 3dsmax osv.
Har kigget lidt rundt på markedet og kan ikke helt bestemme mig endnu.
Her er lige et par krav:
- min 4gb ram
- min 2,4ghz c2d processor
- min 250gb hdd 7200rpm
- min 8600gt/9600gt
- god batteri tid
- ikke for meget støj
- højere opløsning end 1280*800
Indtil videre er min favorit den nye Apple Macbook pro, som jeg synes er utroligt lækker. Derudover har jeg kigget på nogle af de nye modeller fra zepto mythos/nox (med 9650gt). hvor man får lidt mere for pengene
budget er ikke så vigtigt lige nu.
Så hvis i har nogle erfaringer med nogle af de ovenstående laptops eller andre må i meget gerne komme med input :)
overandout
Edited: 17.11.2008 20:57
Jeg er netop på udkig efter en bærbar til mit studie. Den skal primært bruges til adobe cs3/cs4 pakken og andre grafiske programmer som 3dsmax osv.
Har kigget lidt rundt på markedet og kan ikke helt bestemme mig endnu.
Her er lige et par krav:
- min 4gb ram
- min 2,4ghz c2d processor
- min 250gb hdd 7200rpm
- min 8600gt/9600gt
- god batteri tid
- ikke for meget støj
- højere opløsning end 1280*800
Indtil videre er min favorit den nye Apple Macbook pro, som jeg synes er utroligt lækker. Derudover har jeg kigget på nogle af de nye modeller fra zepto mythos/nox (med 9650gt). hvor man får lidt mere for pengene
budget er ikke så vigtigt lige nu.
Så hvis i har nogle erfaringer med nogle af de ovenstående laptops eller andre må i meget gerne komme med input :)
overandout
Edited: 17.11.2008 20:57
| #2 | 17.11.2008 21:08 |
Hold dig fra zepto, går i klasse med 4 der har dem, og de er alle i stykker 24/7.
Streetcredit and Pussycat dolls
| #4 | 17.11.2008 21:15 |
Jeg har ellers en zepto som kører upåklageligt, og det samme har 3 af mine venner.
?
?
alt under dette ses som idioti.
| #8 | 17.11.2008 21:45 |
| #11 | 17.11.2008 21:49 |
Mange af anmeldelserne derinde er 1/5 stjerne fordi folk tuder over sen levering. Det har intet med selve maskinerne at gøre, og bare fordi man får sin bærbar lidt sent - behøver det slet ikke give kun 1/5 stjerner.
Jeg fik også min for sent - alligevel kører selve maskinen, som han jo er ude efter. Fuldstændig upåklageligt. At du så siger dine klassekammerater's ikke virker - så vil jeg altså ty til alder, og uden at lyde hellig, kan efter min mening godt have noget at gøre med - at 14-15årige ikke lige har den samme respekt for ting af den skrøbelighed som man har når man er bare de 2-3-4 år ældre. - Jeg ved godt du nok er en af de mest modne 14-15 årige her på xpn, men derfor kan dine klassekammerater stadig godt være NeXu$ uptiwupti.martiniihånden.ogskofragucci drenge - who knows.
Jeg fik også min for sent - alligevel kører selve maskinen, som han jo er ude efter. Fuldstændig upåklageligt. At du så siger dine klassekammerater's ikke virker - så vil jeg altså ty til alder, og uden at lyde hellig, kan efter min mening godt have noget at gøre med - at 14-15årige ikke lige har den samme respekt for ting af den skrøbelighed som man har når man er bare de 2-3-4 år ældre. - Jeg ved godt du nok er en af de mest modne 14-15 årige her på xpn, men derfor kan dine klassekammerater stadig godt være NeXu$ uptiwupti.martiniihånden.ogskofragucci drenge - who knows.
Edited: 17.11.2008 21:50
| #18 | 18.11.2008 08:14 |
Æhh.
Hvad mener du lige med det sidste?
Hvad mener du lige med det sidste?
| #19 | 18.11.2008 08:17 |
Det jeg skriver?
Så svært er det heller ikke at forstå.
Så svært er det heller ikke at forstå.
| #24 | 18.11.2008 08:52 |
Du er simpelthen så dum at høre på, så jeg er ved at le!
| #25 | 18.11.2008 09:03 |
Ej hold nu kæft med det der, jeg holdte det endda i en meget sober og moderat tone, hvis du skal til at starte flamewars #2, så gider jeg simpelthen ikke diskutere det med dig. Min kommentar udtrykker hvad jeg mener til punkt og prikke, og det kræver ikke en gang dansk på L-Niveau for at kunne forstås.
| #26 | 18.11.2008 09:23 |
Vil give Zenix ret.
Og det er egentligt også ved at være et generalt problem her på xplayn, at folk ikke svarer på den problemstilling der bliver sat. Men begynder at angribe hinanden personligt og ser bort fra det, det hele egentlig handler om ..
Og det er egentligt også ved at være et generalt problem her på xplayn, at folk ikke svarer på den problemstilling der bliver sat. Men begynder at angribe hinanden personligt og ser bort fra det, det hele egentlig handler om ..
Højere end dig..
| #51 | 18.11.2008 14:37 |
Sidder du og remser op fra en ordbog eller hvad.
- Fatter intet af det du skriver :D
Desuden roder du bare rundt i komma, punktum og bindestreg.
- Fatter intet af det du skriver :D
Desuden roder du bare rundt i komma, punktum og bindestreg.
Edited: 18.11.2008 15:26
| #53 | 18.11.2008 14:41 |
Det kan jo lige så godt være en typo. (:
Men skal da være magen til flueknepper og elendig læser, hvis man ikke kan læse hvad han skriver, eller i det mindste ikke se pointen i hans post.
Og den var da meget god den sidste? :D Man skal da være ret træt og forvirret, hvis man ikke ved hvad zenix mener, når han skriver: "NeXu$ uptiwupti.martiniihånden.ogskofragucci drenge".
Men skal da være magen til flueknepper og elendig læser, hvis man ikke kan læse hvad han skriver, eller i det mindste ikke se pointen i hans post.
Og den var da meget god den sidste? :D Man skal da være ret træt og forvirret, hvis man ikke ved hvad zenix mener, når han skriver: "NeXu$ uptiwupti.martiniihånden.ogskofragucci drenge".
No Keyboard Detected - Press F1
| #74 | 18.11.2008 21:08 |
Jeg er da bedøvende ligeglad med om mine kommaer, punktummer og bindestreger er korrekte eller ej. Hvis du ikke kan forstå det dansk jeg skriver så behøver du vidst ikke rette på mig.
| #78 | 18.11.2008 22:16 |
Jubelidiot '09. Du er nomineret.
Og du behøver ikke svare.
Og du behøver ikke svare.
| #80 | 18.11.2008 22:23 |
Synes bare det er synd for dig at du ikke kan sætte længere sætninger ordenligt sammen. Vidste ikke det var et generelt problem for dig. Og kan se du føler dig ret så ramt, nu hvor jeg nævner det overfor dig, så er det ked af det på dine vegne.
Du virker også som en hidsig prop, så jeg lader det bare falde her.
Du virker også som en hidsig prop, så jeg lader det bare falde her.
| #5 | 17.11.2008 21:17 |
Hvis jeg hører grafik, så tænker jeg automatisk på en Mac.. De er jo skabt til formålet..
lionfisken - MakkeBOB
| #7 | 17.11.2008 21:43 |
Lenovo W700 hvis du bader i penge :). Ellers er en pro vel også et godt bud.
| #13 | 17.11.2008 22:56 |
Hvis du skal arbejde med grafik, så er Macbook Pro state of the art.
I'm a wise guy
| #14 | 17.11.2008 23:24 |
http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=815¬ebookid=1148
også sæt et 9 cell battery
også sæt et 9 cell battery
Jeg har Megareksi :((((((
| #20 | 18.11.2008 08:38 |
gider ikke at have sådan en 9cell klods stikkker ud i bunden. og plus har jeg hørt at zepto kun holder ca. 1,20 time på en opladning hvor macbook holder 4-5 timer.
| #23 | 18.11.2008 08:51 |
Den er meget bedre, imo ville jeg priotere ydelsen højst fremfor batteritiden :)
| #39 | 18.11.2008 14:13 |
kan godt være 9650gt er lidt bedre end 9600gt. men macbook'en bliver ikke særlig varm og kan holde det dobbelte batteri tid forhold til zeptoen, hvis ikke mere.
og nu skal den ikke bruges til det vilde spilleri. har jeg min stationær til.
og nu skal den ikke bruges til det vilde spilleri. har jeg min stationær til.
| #40 | 18.11.2008 14:14 |
har læst at den nye macbook pro næsten ikke bliver varm eller larmer, og så batteritiden på 4-5 timer er jo nice
| #59 | 18.11.2008 14:56 |
nope, kommer selvfølgelig an på hvordan du definere varm :D
| #62 | 18.11.2008 15:27 |
| #27 | 18.11.2008 09:26 |
Man kan jo ikke sige at der er en computer der vil passe langt bedre end andre.
- men sådan generalt indefor designer / programmør verdenen, er mac helt klart den mest brugte. Tror ikke jeg har hørt om folk der er utilfredse med sådan en bandit, dog koster de lidt ekstra. Men vil helt sikker sige at det er pengene værd. Drømmer selv om sådan en :p
- men sådan generalt indefor designer / programmør verdenen, er mac helt klart den mest brugte. Tror ikke jeg har hørt om folk der er utilfredse med sådan en bandit, dog koster de lidt ekstra. Men vil helt sikker sige at det er pengene værd. Drømmer selv om sådan en :p
Højere end dig..
| #30 | 18.11.2008 11:30 |
Jeg har kigget på nogle forskellige stationære-kombinationer i den sidste tid. Men så sent som i går brændt jeg lidt varm på den nye Macbook Pro.
Jeg har brugt natten og noget af i dag på at tykke prisen lidt igennem, og må indrømme at jeg nupper en mac for første gang :)
Prisen er mig stadig noget høj, men i folkemunde siges det jo at man får kram :}
- og så passer det så godt sammen med en Iphone3G ;D
Jeg har brugt natten og noget af i dag på at tykke prisen lidt igennem, og må indrømme at jeg nupper en mac for første gang :)
Prisen er mig stadig noget høj, men i folkemunde siges det jo at man får kram :}
- og så passer det så godt sammen med en Iphone3G ;D
Fortsat god dag :)