Kommentarer i alt: 197 -
Side:: [1] 2
| Nihilum & Sk gaming sammen | 17.11.2008 01:38 |
Tja, mange som spiller på Magtheridon ved at Nihilum og Sk gaming har fået sådanset alle world first kills. Men den tid er nu ovre.
De 2 PVE giganter har slået sig sammen til et guild der midlertidlig kalder sig "TwenFifty November"
Og på hjemmesiden http://www.twentyfifthnovember.com/
kan man se at de offenligører deres rigtige guild navn den 25 november (:
De 2 PVE giganter har slået sig sammen til et guild der midlertidlig kalder sig "TwenFifty November"
Og på hjemmesiden http://www.twentyfifthnovember.com/
kan man se at de offenligører deres rigtige guild navn den 25 november (:
Tekst,Tekst,Tekst: BLAAH! ^^
| #1 | 17.11.2008 03:02 |
*Twentyfifth November
Hvor må det dog være uendeligt nedern allerede at have klaret alt PvE i WotLK.
Hvor må det dog være uendeligt nedern allerede at have klaret alt PvE i WotLK.
Edited: 17.11.2008 03:03
Jeg mener ikke noget.
| #2 | 17.11.2008 03:13 |
Ganske enkelt trist af blizzard. Intet andet.
Toast = 5 kr
| #4 | 17.11.2008 04:17 |
Har de allerede clearet det hele?????! Jeg er ik engang blevet lvl 80 endnu :|
DOTDOTKILL
| #36 | 17.11.2008 14:56 |
Har nok clearet det der er åbnet for pt, hvilket nok ikke er ret meget vil jeg tro :)
-_-
| #43 | 17.11.2008 17:15 |
Virker stadig lidt plat at det ik er sværere for dem, end at de lige tager det på en dag :/
DOTDOTKILL
| #51 | 17.11.2008 19:59 |
De har jo allerede afprøvet lortet på beta realms plus samtlige spillere har været igennem Naxxramas Pre-TBC :)
Check out these awesome pics fro
| #115 | 19.11.2008 14:53 |
Jeg var sikker på at du indtog lvl 80 som den første, nu har jeg tabt et bet til palle ;/
(:D)
(:D)
Fortsat god dag :)
| #6 | 17.11.2008 06:50 |
det kan kun være fordi jeg har fødselsdag på den dato :P Intet andet kan forklare det navn!
| #64 | 17.11.2008 20:41 |
så er vi to :-D og bliver det samme i alder som dato :-S gal jeg føler mig gammel :-P
Mr Flop him self
| #7 | 17.11.2008 07:07 |
Sq deres egen skyld når de har brugt deres liv på de betaservere
| #8 | 17.11.2008 07:24 |
Ej altså, de har simpelthen clearet det hele, på så kort tid!? Så må de satme også have über praccet på de BETA-serverer der.... :s
| #102 | 19.11.2008 13:18 |
Ikke nødvendigvis. Husk på at nihilum er oldschool members, som har spillet lige siden begyndelsen. Og de fik også world's first på Kel'Thuzad preTBC, så de kender taktikerne.
Altså, folk kan jo gå derind i SWP gear og cleare det hele. Og utrolig mange fik SWP gear her lige inden WotLK grundet nerf, og så er bosserne heller ikke de aller mest avancerede.
Altså, folk kan jo gå derind i SWP gear og cleare det hele. Og utrolig mange fik SWP gear her lige inden WotLK grundet nerf, og så er bosserne heller ikke de aller mest avancerede.
BOOMTOWN HELTEN!
| #9 | 17.11.2008 07:31 |
Sygt nok de har clearet det hele, men de er heller ikke level 80 endnu jo.
De siger jo bl.a. på websiden, at deres mål også er at lave det fedeste wow community site ud fra deres guild, på selve guildsiden, det tror jeg i sig selv bliver meget fedt.
Også en god idé efter så lang tid, at samle de bedste af de bedste fra to guilds og slå dem sammen.
Gj!
De siger jo bl.a. på websiden, at deres mål også er at lave det fedeste wow community site ud fra deres guild, på selve guildsiden, det tror jeg i sig selv bliver meget fedt.
Også en god idé efter så lang tid, at samle de bedste af de bedste fra to guilds og slå dem sammen.
Gj!
| #14 | 17.11.2008 10:05 |
Ehm jo de ER jo netop lvl80 da det ellers er rimelig umuligt at gå igang med :)
Edited: 17.11.2008 10:06
| #166 | 21.11.2008 22:18 |
Det er jo ikke en nødvendighed, hvis det ikke er et krav for at komme ind i instances? I sin tid var jeg med til at cleare ZG i level 58.
To bee. Sum sum.
| #174 | 22.11.2008 10:39 |
Tillykke med det. Og det var selvfølgelig det første run ever for de folk du clearede det med, såvel som ZG som er flere år gammelt kan sammenlignes med det content der bliver smidt på gaden idag.
Naxx var et af de første hardcore instances hvor du rent faktisk blev udsat for gearchecks som ikke var relateret til resistance level. Havde du ikke gearet kom du ikke videre før du havde. Næsten alt hvad der var før det var enten i langt lavere grad eller pure coop/l2play baseret.
Naxx var et af de første hardcore instances hvor du rent faktisk blev udsat for gearchecks som ikke var relateret til resistance level. Havde du ikke gearet kom du ikke videre før du havde. Næsten alt hvad der var før det var enten i langt lavere grad eller pure coop/l2play baseret.
| #184 | 24.11.2008 10:46 |
Du snakker vanilla-naxx. Det her er Wotlk-Naxx.
Taktikkerne og bosserne er de samme ja, men sværhedsgraden er skruet gevaldigt ned. Naxx er Northrends svar på Karazhan.
Taktikkerne og bosserne er de samme ja, men sværhedsgraden er skruet gevaldigt ned. Naxx er Northrends svar på Karazhan.
| #186 | 24.11.2008 11:03 |
Ja det er jeg skam klar over. Derfor skriver jeg "var" og ikke "er". Det ændrer dog ikke på at Patchwerk stadig er et gearcheck for tanks såvel som det stadig i langt højere grad end Karazhan er baseret på at folk fatter lidt. Ikke så meget i 10man, lidt mere i 25man. Kampe som Thaddius, Loatheb, 4HM osv. vil stadig være en udfordring for folk der ikke har prøvet dem før.
| #187 | 26.11.2008 00:26 |
Lyder interessant - jeg nåede aldrig selv Naxx i vanilla så jeg glæder mig da lidt til at se det, selv om det angiveligt er en hel del nemmere nu end dengang.
| #188 | 26.11.2008 00:50 |
Det kan du roligt gøre synes jeg. Alt efter hvad niveau du befinder dig på selvfølgelig. For dem der har prøvet det gamle Naxx er det nok en smule skuffende, men i betragtning af at det er det første raiding instance i LK så synes jeg faktisk det er meget fornuftigt. Blizzard har ligeledes været overraskende gode til at scale kampene ned så man stadig får fanget essensen af hvordan det var dengang, selv på 10man. Du har stadig Mind Control på Razuvious, stadig gearcheck på Patchwerk, stadig en umådelig kompliceret "dans" på Heigan osv.
På den måde er alle encounters stadig unikke og er helt klart et skridt opad fra Karazhan, selv før nerfs :)
På den måde er alle encounters stadig unikke og er helt klart et skridt opad fra Karazhan, selv før nerfs :)
| #189 | 28.11.2008 06:51 |
Well, grundet en hel del pause/ståen stille i TBC nåede jeg kun op og kigge til Illidan - og et hurtigt besøg hos trash i SWP post-302.
Satser kraftigt på Northrend dog, Arthas har været mit mål siden jeg startede - det er en løs ende fra wc3 historien, og storyline questsne i Northrend har kun gjort mig mere opsat på at tæve den satan :P
Satser kraftigt på Northrend dog, Arthas har været mit mål siden jeg startede - det er en løs ende fra wc3 historien, og storyline questsne i Northrend har kun gjort mig mere opsat på at tæve den satan :P
| #190 | 28.11.2008 10:31 |
Ja de har valgt at smide væsentlig mere lore ind denne gang. Ved ikke hvor langt du er nået men især en del af questene i Icecrown refererer direkte til Arthas såvel som man får ham at se op til flere gange. Ligeledes er der en questline i det nordlige Dragonblight hvor de har smidt en ingamevideo ind, noget som alligevel hjælper lidt på humøret når man er ved at være trær af leveling :) Derudover så er der i fx. Stratholme en del at komme efter mm. I Storm Peaks er den måske mest epic quest af dem alle hvor du flyvende på en drage kilometerhøjt oppe i luften skal kapre andre drager og besejre deres ryttere i luften, så fedt :D Til sidst er der rigtig meget Ulduar lore at hente og det bliver forhåbentlig kun vildere i næste patch når instance bliver released. Så der er nok at tage fat på, heldigvis :)
| #192 | 02.12.2008 15:45 |
Skal vi ikke bare sige at en af mine titler er Loremaster ;)
Så vidt jeg ved mangler jeg kun 4 quests i alt i Northrend (rider of blood/frost/unholy og hende iceshriek i storm peaks), så yeah, jeg har lavet alle de fede storyline quests. Northrend er ikke et godt sted at lave den klassiske "fast text - accept - videre" stil :)
Så vidt jeg ved mangler jeg kun 4 quests i alt i Northrend (rider of blood/frost/unholy og hende iceshriek i storm peaks), så yeah, jeg har lavet alle de fede storyline quests. Northrend er ikke et godt sted at lave den klassiske "fast text - accept - videre" stil :)
| #11 | 17.11.2008 08:00 |
Skal man forstå det sådan at de har clearet det hele inden lvl 80 eller hvad?
forsejtilmellemrum
| #15 | 17.11.2008 10:10 |
LOL! hahaha hvor steneren, nu skal de "bare" vente på nye instances
E .·` ' / ·. F Ur tears fuel me
| #16 | 17.11.2008 10:26 |
Hvorfor er de gået væk fra nihilum når de bla havde mousesport som partner?
| #25 | 17.11.2008 12:25 |
Mener ikke de har noget som helst med SK at gøre, eller mouz for den sags skyld.
CHINPOKOMON ^_^
| #18 | 17.11.2008 10:38 |
Stor fejl af Blizzard, men de kommer vel ud med nogen ordentlige instances snart :)
:D
| #19 | 17.11.2008 10:54 |
Du har ikke overvejet hvor svært det er at lave en instance som skal passe både til den gamer som sidder og bruger hele sit liv på wow og ikke har andet i hjernen, som praccer tacs og spiller KONSTANT og så til den gamer som spiller i fritiden men samtidig er en aktiv raider? Det er jo simpelthen umuligt.. Så hvor er det du synes fejlen ligger? at de har gjort det for nemt? Hvad skulle de så have gjort? Lavet instances så svære at det kun var de überste geeks der kunne klare dem? Jeg kan love dig for de ville miste mio. af spillere på den baggrund og dermed det samme antal kr. x100 hver måned..
Hvad skulle de gøre?
Hvad skulle de gøre?
\o/
| #21 | 17.11.2008 11:21 |
Selv i TBC var der instances, som casual spillere ikke kunne klare. Sunwell fx. var kun for de bedste før hp nerf, det virkede da udmærket :)? De har bare gjort det hele lidt for nemt tror jeg. Kan vi ikke blive enige om, at der skal være noget til hardcore raiders :)?
:D
| #46 | 17.11.2008 19:23 |
Sunwell kom så også først efter alt for lang tid, og kom da alle de store guilds allerede var 5/5 tier6 så derfor var Swp heller ingen udfordring for dem, men kun et umuligt mål for de mindre guilds.. Som #41 siger det burde itemizationforskellen mellem tbc og wotlk være langt større hvis der skulle gå lidt tid før de større guilds havde muligheden for at rydde det hele.. Der er jo ingen af de folk der render rundt i BT/SWP gear der har skiftet et eneste item ud på deres vej til lvl 80..
\o/
| #48 | 17.11.2008 19:48 |
Det er da lidt underligt hvis SWP ikke var en udfordring for de store guilds i starten, når flere af dem selv udtalte at bl.a. M'uru var en af de sværeste, hvis ikke den sværeste, encounter de havde oplevet.
| #49 | 17.11.2008 19:50 |
Ja de fik lidt udfordring ved M'uru og ja, han var nok den sværeste, men derfor var hele swp stadig mega hurtigt ryddet..
\o/
| #50 | 17.11.2008 19:53 |
Alle instances i TBC har været hurtigt cleared, hvis du sammenligner med Pre-TBC, men det ændre ikke på at sidste halvdel af Sunwell var en stor udfordring samt ekstremt godt designed.
Folk glemmer vist at cockblocks var en af årsagerne til at folk sad fast på samme boss i 5 år Pre-TBC..
Folk glemmer vist at cockblocks var en af årsagerne til at folk sad fast på samme boss i 5 år Pre-TBC..
| #74 | 18.11.2008 02:53 |