Kommentarer i alt: 116 -
Side:: [1] 2
| exotic-gaming søger tophold. | 16.11.2008 20:19 |
Som overskriften lyder, så kan jeg her til aften meddele at exotic-gaming søger et nyt 1.6 hold.
1) Krav
2) Hvad søger vi
3) Hvad kan vi tilbyde
Vi søger hold der kan klare sig i 1-2 div. SLAP og evt. del.
3)
Vi kan tilbyde en hjemmeside + en 20 slot VT..
Jeg sutter til at lave ansøgninger, så jeg lavede bare en kort en...
Besøg www.exo-gaming.dk eller tilføj Nikolaj_MA
1) Krav
2) Hvad søger vi
3) Hvad kan vi tilbyde
Vi søger hold der kan klare sig i 1-2 div. SLAP og evt. del.
3)
Vi kan tilbyde en hjemmeside + en 20 slot VT..
Jeg sutter til at lave ansøgninger, så jeg lavede bare en kort en...
Besøg www.exo-gaming.dk eller tilføj Nikolaj_MA
Tænk før du poster ?!
| #2 | 16.11.2008 20:25 |
Jeg må se mig enig med #1. Der kommer ikke et eneste fornuftigt respons på dette topic :D
BARSA will never die!
| #4 | 16.11.2008 20:38 |
Hmm, er ligeglad... Er ikke den store ansøger
Tænk før du poster ?!
| #7 | 16.11.2008 20:46 |
Værste ansøgning jeg nogensinde har læst. Du skal ikke bare lave en kort en. Du kan ligeså godt slette den, for jeg tror 50 % af communitiet vil melde den som spam. Plus du kan være 100 % sikker på ikke at få noget ud af den ansøgning.
Hvis du skal lave en ansøgning skal det gøres ordentligt. Det der er direkte tidspilde for mig, dig og alle andre herinde.
Hvis du skal lave en ansøgning skal det gøres ordentligt. Det der er direkte tidspilde for mig, dig og alle andre herinde.
I want yellow!
| #24 | 16.11.2008 21:16 |
Du siger altså du er ligeglad med at få et ordentlig hold?????
Being elite is not an option.
| #37 | 16.11.2008 23:54 |
du lyder da til at være en idiot siden du er ligeglad på hvordan din ansøgning er elelr om du får noget respons på den, og det lyder til det er verdens meste useriøse organasition
Ham der LEGENDEN
| #49 | 17.11.2008 11:50 |
en ansøgning afgører ikke om man er idiot eller ej... men jeg mener ikke at der er grund til en avanceret ansøgning... sådan er jeg bare, så take it or leav it :S
Tænk før du poster ?!
| #75 | 17.11.2008 18:11 |
jeg siger du lyder godt nok som en idiot når du siger at du er "ligeglad" dvs. du har en orgasanation som du er ligaglad med
og en ansøgning er en vigtigt ting for at man for noget respons self skal det ikke være 3 A4 sider men skrive noget om jer og hvad i søger osv. en del længere som du har gjort, det som du har skrevet ligner bare en irc ansøgning
og en ansøgning er en vigtigt ting for at man for noget respons self skal det ikke være 3 A4 sider men skrive noget om jer og hvad i søger osv. en del længere som du har gjort, det som du har skrevet ligner bare en irc ansøgning
Ham der LEGENDEN
| #51 | 17.11.2008 12:01 |
Hvorfor sidder du og spiller smart?
Han prøver forhelved at hjælpe dig, og fortælle dig hvad du skal gøre, og han har jo netop ret.
- Og hvorfor skriver du at du søger et tophold?
Slap er en start, og en liga for alle. Ikke engang middel klaner spiller der, da de er langt bedre end hele lortet.
Den såkaldte top finder du nok mere i DEL 1. og elite div :-)
Han prøver forhelved at hjælpe dig, og fortælle dig hvad du skal gøre, og han har jo netop ret.
- Og hvorfor skriver du at du søger et tophold?
Slap er en start, og en liga for alle. Ikke engang middel klaner spiller der, da de er langt bedre end hele lortet.
Den såkaldte top finder du nok mere i DEL 1. og elite div :-)
Edited: 17.11.2008 12:05
MC KUGGAN^^^^^^^^
| #8 | 16.11.2008 20:51 |
Care på ansøgning :D kan i levere ting og sager, så why not.
Suplex kunne måske godt være interesseret, hvis i er.
Suplex kunne måske godt være interesseret, hvis i er.
GG, jeg glemte min dgl i spawn!
| #9 | 16.11.2008 20:53 |
så mangler i bare lidt det han skriver i overskriften, du kan sikkert regne ud hvad det er. :)
OSTEPOPZ = H$
| #10 | 16.11.2008 20:55 |
Ehh?
Du mener ikke vi kan klare os i 1. - 2. div slap? ^^
Du mener ikke vi kan klare os i 1. - 2. div slap? ^^
pr0fane har gjort my "Normal"
| #11 | 16.11.2008 20:56 |
Add Nikolaj_MA så snakker vi om det :DD
Tænk før du poster ?!
| #14 | 16.11.2008 20:58 |
Well, så læs tråden igennem inden du snakker :)
Læs - tænk - skriv.. Men det kommer vel med alderen.
Done
Læs - tænk - skriv.. Men det kommer vel med alderen.
Done
| #17 | 16.11.2008 21:04 |
har skam læst hans post, dog ikke de andre kommentare og det burde ikke være nødvendigt, så skal han ikke skrive i topic at han søger et tophold, også derefter vil have i skal spille i 1-2 div. slap..
OSTEPOPZ = H$
| #25 | 16.11.2008 21:16 |
Måske søger han "tophold" i deres "organisation" - altså et CS 1.6 hold der spiller fast under deres navn.
Jeg er udemærket godt klar over vi ikke er tophold, som når man siger hold som playzone,woosai osv (som jeg anser for at være tophold) men vi kan godt leve op til deres krav mht. 1. eller 2. div.
Jeg er udemærket godt klar over vi ikke er tophold, som når man siger hold som playzone,woosai osv (som jeg anser for at være tophold) men vi kan godt leve op til deres krav mht. 1. eller 2. div.
| #13 | 16.11.2008 20:57 |
Hehe. Typisk xplayn. Tror nu nemt vi kan spille i 2. div :)
| #18 | 16.11.2008 21:05 |
har jeg skrevet i ikke kan? - han skrev han søgte et tophold hvilket i ikke er, har ikke sagt i ikke kan spille slap :)
OSTEPOPZ = H$
| #20 | 16.11.2008 21:09 |
Definer tophold. Self. er vi ikke hverken del 1., 2. eller noget, men han skriver selv mellem slap 1-2 og evt del
| #29 | 16.11.2008 22:01 |
Et tophold er et hold som er på toppen af cs-scenen, hvilket I ikke er.
For at være et tophold behøver du ikke spille i SteelSeries liga'en, men du burde kunne spille op med hold som dakarama, storm!, HeAdDe, full-gaming osv.. Kan I det?
For at være et tophold behøver du ikke spille i SteelSeries liga'en, men du burde kunne spille op med hold som dakarama, storm!, HeAdDe, full-gaming osv.. Kan I det?
Edited: 16.11.2008 22:02
whispers: Hun var kun 12..
| #30 | 16.11.2008 22:31 |
Nej. Jeez. Svarer ikke på at han søger tophold, men kan se han søger slap hold, så lad dog vær med at skriv til mig. Baaaaaah xplayn
| #33 | 16.11.2008 23:04 |
Nu svarede jeg på dette: Definer tophold.
:-)!
:-)!
whispers: Hun var kun 12..
| #31 | 16.11.2008 22:32 |
Hvis du læser så er det ikke en fejl fra vores side. Vi læser tråden igennem, og svarer.
Det har du ikke gjort ser det ud til
Han skriver 1. - 2. div slap - evt DEL...
Det har du ikke gjort ser det ud til
Han skriver 1. - 2. div slap - evt DEL...
| #47 | 17.11.2008 11:47 |
Jeg gider ikke bruge tid på en ansøgning. Jeg har skam tænkt, men gider ikke spilde min tid på det...
Tænk før du poster ?!
| #94 | 18.11.2008 12:40 |
Hvad snakker du om? - Synes du ikke det er mere spild af tid at skrive en ansøgning du absolut intet får ud af, end at skrive en så folk bliver interesseret?
Du spilder i hvert fald mange timer/dage ved at vente på at blive kontaktet via den her ansøgning.
men det kan da godt være at det hold i søger skal være lige så useriøse som "organisationen".
Du spilder i hvert fald mange timer/dage ved at vente på at blive kontaktet via den her ansøgning.
men det kan da godt være at det hold i søger skal være lige så useriøse som "organisationen".
wat te fuk ?!