Kommentarer i alt: 42 -
| esgar søger team. | 16.11.2008 13:08 |
Heysaaan mates og matesinder. Jeg står i den forfærdelige situation at jeg ikke har noget hold.
Hvilket har resulteret i at min motivation er dalet drastisk det sidste halve år, og med motivationen er niveauet jo så også automatisk blevet lavere.
Men jeg vil godt have det op på toppen igen. Derfor søger jeg et hold, der består af 4 spillere i alderen 18-20 år(lige børn leger bedst) i skal forstå at følge taktikker uden spørgsmål da det simpelthent ikke findes noget mere irriterende end folk der ikke gør hvad calleren siger. i skal være klar på at ligge mange timer i taktiske tiltag, hvilket i højere grad end aim er hvad jeg fokusere på i CS. i skal kunne tænke selvstændigt, men i skal også huske ALTID at tænke på hvad der er bedst for holdet.
Hvis det lyder som noget så fyr en besked over sitet eller join #Perrys på irc så kan i altid få fat i lidt mere information om mig :)
Ps. Jeg gider ikke høre på kommentare om hvor god/dårlig min ansøgning er. skriv en kommentar hvis i vil spille med mig.
Edited: 16.11.2008 13:10
Hvilket har resulteret i at min motivation er dalet drastisk det sidste halve år, og med motivationen er niveauet jo så også automatisk blevet lavere.
Men jeg vil godt have det op på toppen igen. Derfor søger jeg et hold, der består af 4 spillere i alderen 18-20 år(lige børn leger bedst) i skal forstå at følge taktikker uden spørgsmål da det simpelthent ikke findes noget mere irriterende end folk der ikke gør hvad calleren siger. i skal være klar på at ligge mange timer i taktiske tiltag, hvilket i højere grad end aim er hvad jeg fokusere på i CS. i skal kunne tænke selvstændigt, men i skal også huske ALTID at tænke på hvad der er bedst for holdet.
Hvis det lyder som noget så fyr en besked over sitet eller join #Perrys på irc så kan i altid få fat i lidt mere information om mig :)
Ps. Jeg gider ikke høre på kommentare om hvor god/dårlig min ansøgning er. skriv en kommentar hvis i vil spille med mig.
Edited: 16.11.2008 13:10
Mvh. David "esgar" Martinsen
| #8 | 16.11.2008 14:17 |
jeg er ehm. Manager... inaktiv manager.......:D jeg ejer heretica tagget og det er så ca. det...
| #16 | 16.11.2008 16:56 |
tja tjo ligenu er jeg mæt :D!
| #25 | 16.11.2008 21:31 |
ja et måske... jeg har til tider også svært ved at overtale mig selv =)!
| #27 | 16.11.2008 21:48 |
lol... ja undskyld jeg lyder som en tøs!?(WTF I DO?)
Kommentarer i alt: 42 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.