| FM09 start - hvilket hold er i? :) | 16.11.2008 13:02 |
Hva så drenge, indfrier spillet jeres forvetninger? Jeg synes helt sikkert, at det er fedt. 3D-mode er sq okay, men kampen kan godt tage lang tid, selvom man kun ser nøglepunkterne fra kampen - så jeg gør det kun ved de 'store' kampe :)
Hvilket hold er i ellers startet med? Som det første tog jeg Man. City. De har et mega fedt hold, og så skulle jeg se, om de fik så mange ressourser som de 'burde'. Og ja, de har rigtig mange penge til spiller indkøb, men jeg synes, at det er svært at trække de HELT store navne til.
Som det første gik jeg selvfølgelig ud på transfermarkedet, og så om nogle mulige indkøb. Fik købt Rodrigo Palacio(150mio) - Ezequiel Lavezzi(14 mio. RØVERKØB) - Andrey Arshavin (125 mio) - Angelo Palombo (130mio). Til vinterpausen købte jeg Diego for 250mio og et målmandstalent 'Renan' for 50mio. Har i ellers nogle gode røverkøb eller bare gode KØB, som i lige kan fortælle om?
Min start i ligaen gik fint, men efter vinterpausen er det gået ned af bakke. Synes faktisk, det er lidt svært at finde en god taktik - hvilken taktik kører i med? :)
Letz ztoriez beginz
Edited: 16.11.2008 13:03
Hvilket hold er i ellers startet med? Som det første tog jeg Man. City. De har et mega fedt hold, og så skulle jeg se, om de fik så mange ressourser som de 'burde'. Og ja, de har rigtig mange penge til spiller indkøb, men jeg synes, at det er svært at trække de HELT store navne til.
Som det første gik jeg selvfølgelig ud på transfermarkedet, og så om nogle mulige indkøb. Fik købt Rodrigo Palacio(150mio) - Ezequiel Lavezzi(14 mio. RØVERKØB) - Andrey Arshavin (125 mio) - Angelo Palombo (130mio). Til vinterpausen købte jeg Diego for 250mio og et målmandstalent 'Renan' for 50mio. Har i ellers nogle gode røverkøb eller bare gode KØB, som i lige kan fortælle om?
Min start i ligaen gik fint, men efter vinterpausen er det gået ned af bakke. Synes faktisk, det er lidt svært at finde en god taktik - hvilken taktik kører i med? :)
Letz ztoriez beginz
Edited: 16.11.2008 13:03
| #1 | 16.11.2008 16:24 |
Har startet med United.. Købt Arshavin for 110 mio... Synes det er fantastisk hvor dårlige de har gjort United.. Det er svært at vinde over selv de midnste hold.. Det er i hvert fald mit indtryk lige nu..
Edit:
Hvordan har du fået Ezequiel Lavezzi for 14? :O Når han er 65 værd..
Edit:
Hvordan har du fået Ezequiel Lavezzi for 14? :O Når han er 65 værd..
Edited: 16.11.2008 16:29
KINGS OF EUROPE!
| #3 | 16.11.2008 16:52 |
Det er generelt bare svært i år synes jeg, ikke så mange mål osv. Så det er egentlig realistisk nok.
| #134 | 18.11.2008 07:59 |
Synes egentlig det er perfekt, at de har gjort det sværere. I '08 kunne man nærmest bare vælge Manchester, og så vinde det hele pga. det syge hold. Endelig er man virkelig afhængig af sine manager evner, og jeg synes egentlig det er en kanon grund til at vælge mindre hold, det vil jeg i hvert fald :) Der er intet bedre i manager, end at få et middelhold på toppen.
ÆD DATA!
| #2 | 16.11.2008 16:39 |
Begyndet som, Man U, har ikke satset på at forstærke truppen da jeg syntes den er ok stærk i forvejen.
har derimod prøvet at hente så mange unge talenter til klubben som, muligt. Og fik da hentet 3-4 stk for omrking 100 Mill da min com valgte at dø med blå skærm, og self havde jeg glemt at save så det er forfra med trænings programmer og vente på mange af mine top wings ikke er skadet igen Gahhh lorte Ronaldo.
Ellers syntes jeg det er rigtig fedt, men at starte som man U er som at stå på skøjter op af bakke, kæmper sgu for alle points selv mod bund hold....
Syntes også jeg har haft svært ved at holde på min top spiller som Rio, Vidic, Evera, altså hele min forsvars kæde har de skudt godt efter plus tevez er der også en jagt på fra dag 1
har derimod prøvet at hente så mange unge talenter til klubben som, muligt. Og fik da hentet 3-4 stk for omrking 100 Mill da min com valgte at dø med blå skærm, og self havde jeg glemt at save så det er forfra med trænings programmer og vente på mange af mine top wings ikke er skadet igen Gahhh lorte Ronaldo.
Ellers syntes jeg det er rigtig fedt, men at starte som man U er som at stå på skøjter op af bakke, kæmper sgu for alle points selv mod bund hold....
Syntes også jeg har haft svært ved at holde på min top spiller som Rio, Vidic, Evera, altså hele min forsvars kæde har de skudt godt efter plus tevez er der også en jagt på fra dag 1
Edited: 16.11.2008 16:41
.:!:. Al For Celeb Til Dig .:!:.
| #6 | 16.11.2008 16:57 |
Ligger nr 19 as we speak.. Ronaldo kom tilbage fra sin skade og blev så skadet i 2 mrd. under træningen.. -_-
KINGS OF EUROPE!
| #4 | 16.11.2008 16:53 |
lige startet op med fcm, da de har et nogenlunde hold, men det kan også godt forbedres! Fx prøver jeg at skaffe ellegaard som MM og lundén som erstatning for afriyie, den nar vil ikk forlænge :(
| #135 | 18.11.2008 08:02 |
Afriyie er jo heller ikke værd at holde på :D
En af mine venner er startet med FCM, og har allerede hentet Leon Andreasen hjem. Se, det er nice! :D Florescu er fandme god.
En af mine venner er startet med FCM, og har allerede hentet Leon Andreasen hjem. Se, det er nice! :D Florescu er fandme god.
ÆD DATA!
| #164 | 18.11.2008 17:15 |
afriyie er en af de mest populære spillere, samt en af de bedste her, solgte florescu for 15 mio, og er ved at sælge salami for 30. :>
| #5 | 16.11.2008 16:57 |
Er startet med Hertha BSC :)
Utroligt talentfuldt hold, med mange brasilianere :D.
Købt :
V.Ibisevic(hoffenheim) 4 pund
S.Salihovic(hoffenheim) 5 pund
Keirrison(cortiba) 7 pund
Solgt:
M.Pantelic (Werder Bremen) 7 pund
J.Simunic (Napoli) 5 pund
Egentlig ganske tilfreds her hvor jeg er nået til 1. Januar :).
Ibisevic har scoret 17 mål/16 kampe (3)
Keirrson har scoret 13 mål/14 kampe (5)
Salihovic har lavet 11 Assist/17 kampe (2)
:), kommer nok snart en blog
Utroligt talentfuldt hold, med mange brasilianere :D.
Købt :
V.Ibisevic(hoffenheim) 4 pund
S.Salihovic(hoffenheim) 5 pund
Keirrison(cortiba) 7 pund
Solgt:
M.Pantelic (Werder Bremen) 7 pund
J.Simunic (Napoli) 5 pund
Egentlig ganske tilfreds her hvor jeg er nået til 1. Januar :).
Ibisevic har scoret 17 mål/16 kampe (3)
Keirrson har scoret 13 mål/14 kampe (5)
Salihovic har lavet 11 Assist/17 kampe (2)
:), kommer nok snart en blog
Edited: 17.11.2008 14:35
| #8 | 16.11.2008 17:22 |
nogen der ikke har taget de der overpowered hold, og måske starter ud i den danske liga med fx brøndby :D?
er selv brøndby og ligger nr 2 i ligaen lige efter fck med et enkelt points ..
nogle talenter/gode spillere man kunne hive hjem til brøndby og evt nogle tips eller andre opstillinger til brøndby :)?!
er selv brøndby og ligger nr 2 i ligaen lige efter fck med et enkelt points ..
nogle talenter/gode spillere man kunne hive hjem til brøndby og evt nogle tips eller andre opstillinger til brøndby :)?!
| #24 | 16.11.2008 21:15 |
Skal der forstås sådan at du mener ikke at tage et af de bedste hold i europa, eller i ligaen? Fordi brøndbys spillermateriale er da klart til en 2. plads i FM :)
i R bab00n ;<
| #12 | 16.11.2008 18:32 |
Jeg er Arsenal :)
Købt Mexes og Agüero - solgt Toure og Van Persie
Købt Mexes og Agüero - solgt Toure og Van Persie
AC/DC i Parken d. 19 Juni
| #14 | 16.11.2008 18:50 |
Nogen der kan hjælpe mig, når jeg skal til at installere mit fm siger den den, at TILSTANDEN PÅ INSTALLATIONSPROGRAMMETS BRUGERGRÆNSEFLADE UNDERSTØTTES IKKE.
unable to load and to prepare the installer in GUI mode.
nogen der kan hjælpe mig så jeg kan game dette spil ;D
unable to load and to prepare the installer in GUI mode.
nogen der kan hjælpe mig så jeg kan game dette spil ;D
| #208 | 20.11.2008 15:05 |
vil have det på cd. Tror jeg smutter ned og fkser det nu.
Har ikke nogen signatur linje.
| #25 | 16.11.2008 21:21 |
Startet med Aab, har købt Adigun Salami som midtbanegeneral med Augu. Røg ud af CHL til Rangers, men slog Herta Berlin samlet 5-2, og er med i UEFA-Cuppen, i en gruppe der hedder Milan, Man City, Deportivo og et skodhold.
Tabte 2-1 til Man City på hjemmebane i første kamp.
I ligaen ligger jeg 2'er, med 4 sejre, 5 uafgjorte og en tabt.
Det går udemærket :)
Tabte 2-1 til Man City på hjemmebane i første kamp.
I ligaen ligger jeg 2'er, med 4 sejre, 5 uafgjorte og en tabt.
Det går udemærket :)
Let's hug it out, bitch
| #136 | 18.11.2008 08:05 |
Salami, godt køb :DDD (Midtjylland fan)
Men det er da en enorm hidsig gruppe du er kommet i, mærkelig lodtrækning synes jeg.
Men det er da en enorm hidsig gruppe du er kommet i, mærkelig lodtrækning synes jeg.
ÆD DATA!
| #27 | 16.11.2008 22:48 |
Jeg startede med Esbjerg, bare fordi jeg synes det er synd de ligger i bunden af sas ligaen :D
Har ikke købt nogle, men Zimling lavede kontrakt med et andet hold, og derfor mistede jeg ham til vinter pausen. Jeg ligger nummer 6 lige pt, og synes det er okay :)
Har ikke købt nogle, men Zimling lavede kontrakt med et andet hold, og derfor mistede jeg ham til vinter pausen. Jeg ligger nummer 6 lige pt, og synes det er okay :)
Jeg synes også du er sød :)
| #28 | 16.11.2008 23:37 |
Er AAB, kom med i cl, slog fiorentina. ligger pt nr 1 med randeres med har 1 mål bedre:P
Købt:
Martin Ericsson
Rasmus Wurts
Solgt:
Karim zaza
Købt:
Martin Ericsson
Rasmus Wurts
Solgt:
Karim zaza
gumsen med hul i numsen