Kommentarer i alt: 129 -
Side:: [1] 2
| En til clan | 13.11.2008 14:18 |
Godaften venner.
Vi er 4 personer med massere af potentiale og niveau.
Nu har været prøvet diverse spillere af de sidste par uger uden held så nu prøver vi lykken på xplayn.
Kort om os.
dELLEn: 19 år fra Århus - AK/Colt
BEOw: 16 år fra København - AK/Colt
nifE: 17 år fra Køge - AK/Colt/Awp
JuuL: 20 år fra Slagelse - AK/Colt
Vores krav til dig er:
+16 eller over
Hav forståelse for spillet
Kan ramme bøtte
Intet whine og lame ingame
Klar på lan i hele det danske samfund
Kan spille mandag til torsdag og søndag 19:00 - 22:30
Fredag, Lørdag er druk dage, med mindre det aftalt ugen før at vi vil spille en weekend.
Det var lidt om krav
Vi blev en del af #team.estate igår.
Så fang mig Her eller der
Mange tak for din tid - Og please no flame da det er min første ansøgning :)!
P.S vær klar på game iaften ;)
Et <3 til jer
Vi er 4 personer med massere af potentiale og niveau.
Nu har været prøvet diverse spillere af de sidste par uger uden held så nu prøver vi lykken på xplayn.
Kort om os.
dELLEn: 19 år fra Århus - AK/Colt
BEOw: 16 år fra København - AK/Colt
nifE: 17 år fra Køge - AK/Colt/Awp
JuuL: 20 år fra Slagelse - AK/Colt
Vores krav til dig er:
+16 eller over
Hav forståelse for spillet
Kan ramme bøtte
Intet whine og lame ingame
Klar på lan i hele det danske samfund
Kan spille mandag til torsdag og søndag 19:00 - 22:30
Fredag, Lørdag er druk dage, med mindre det aftalt ugen før at vi vil spille en weekend.
Det var lidt om krav
Vi blev en del af #team.estate igår.
Så fang mig Her eller der
Mange tak for din tid - Og please no flame da det er min første ansøgning :)!
P.S vær klar på game iaften ;)
Et <3 til jer
Spis dine guldkorn
| #7 | 13.11.2008 15:08 |
Det eneste jeg lig kan huske jer (nogle af jer) for var at i havde den sygeste stive "manager" til ck lan i fredericia..
gl
gl
Hav en god dag ... et andet sted
| #10 | 13.11.2008 15:32 |
Server - vt - hp - Lidt penge til lans og manager :) stortset alt vi lige kunne bruge
Spis dine guldkorn
| #41 | 14.11.2008 11:24 |
Hvorfor skrive det inde i et offentligt forum? Er du stolt over at have vundet en pracc eller hvad?
Vi har lige skrevet gg, efter kampen hvorfor så gå ind og gøre det her? Din kommentar har ingen relevans for denne tråd overhovedet.
Sorry to say mate.
Vi har lige skrevet gg, efter kampen hvorfor så gå ind og gøre det her? Din kommentar har ingen relevans for denne tråd overhovedet.
Sorry to say mate.
Husk svarknappen ffs!
| #42 | 14.11.2008 13:45 |
Nej? Skriver gg fra igår? Hvad er dit problem? Lyder sku som om du har ondt i røven over at tabe.
lol sygt man
| #43 | 14.11.2008 13:57 |
Vi skrev gg efter kampen. Skal jeg så skrive gg til dig alle steder du er?
Husk svarknappen ffs!
| #46 | 14.11.2008 14:15 |
må du for min skyld gerne, jeg ser det ikke som et problem. Men okay, jeg tabte jo heller ikke :)
lol sygt man
| #47 | 14.11.2008 14:52 |
Haha det var en pracc. Det er da kun dumt at tage det som et nederlag.
Husk svarknappen ffs!
| #48 | 14.11.2008 14:55 |
Ja for det var en sejr, det rigtigt. Du åndsvag bell :)
lol sygt man
| #50 | 14.11.2008 15:32 |
Det var en pracc, vi går ikke op i det. Må i om i gør, men der er ingen grund til at skrive den et offentligt sted.
Husk svarknappen ffs!
| #57 | 15.11.2008 01:29 |
Iorden. Men vi spillede med en der slet ikke kunne finde ud af cs og afprøvede nye taktikker så snart vi fandt på dem undervejs. Ja det var os der ikke var forberedte, men hey! det er det praccs er til for. Vi lærte noget i den kamp og det var de tacs vi havde fundet på ikke fungerede.
For os var det en sejr, for så er vi det klogere næste gang.
For os var det en sejr, for så er vi det klogere næste gang.
Husk svarknappen ffs!
| #67 | 15.11.2008 01:37 |
Det er ikke at lade mig få min vilje lol?!?!?!?! :D Er du på et eller andet mate? Siger bare en fakt og det er sådan vi ser på det. Det er ikke en vilje, men sådan er det bare.
Noget du kan forstå, eller ikke forstå. Syntes jeg har skåret det så meget ud i pap for dig at du burde kunne forstå det :D
Noget du kan forstå, eller ikke forstå. Syntes jeg har skåret det så meget ud i pap for dig at du burde kunne forstå det :D
Husk svarknappen ffs!
| #68 | 15.11.2008 01:39 |
mente ikke det var en vilje, men at man skal give dig ret din klovn :D lad vær at spise mig mayN!
lol sygt man
| #69 | 15.11.2008 01:41 |
Jeg kan sagtens tage fejl, men ikke lige med det her da jeg har diskuteret det så mange gange med nogle der ikke helt forstår konceptet i at "pracce" :D
Husk svarknappen ffs!
| #55 | 15.11.2008 00:37 |
det da jayjay der går op i det de for engang skyld har vundet! :>
LIL WEEZY! ;0)
| #61 | 15.11.2008 01:33 |
og det føles skønt :D Men ville aldrig have gjort det hvis det ikke var for Emil Palsholt som har lært mig alt jeg ved, og ville ikke være hvor jeg er i dag uden ham. Tak Emil!
lol sygt man
| #79 | 15.11.2008 19:12 |
Vi er flere som synes Judah er en hat. +ignore siger jeg bare. Anyways, at I går amok over han skriver: "GG fra igår" herinde, er lidt lamt imo, fordi i gør faktisk det han vil have jer til. Hvis I havde ladet være med at kommentere på hans kommentar, så ville han have gjort sig selv så meget mere tilgrin imo :P
| #84 | 15.11.2008 19:39 |
hvad fanden snakker du om? "gør hvad han vil have jer til", siger gg, ikke andet. blanke spade.
Edited: 15.11.2008 19:40
lol sygt man
| #92 | 15.11.2008 21:02 |
mkay, så siger vi det.. Men vi ved jo godt allesammen at inderst inde handler det jo bare om at du gerne vil have lidt opmærksomhed, ikke også? HAHA
| #97 | 15.11.2008 23:11 |
Nej hvor du dog argumentere godt for dig selv :) Det kan kun betyde at jeg har ret?
| #104 | 16.11.2008 00:07 |
nej betyder ikke du har ret, men eftersom jeg allerede har spammet nok i den her tråd, gider jeg ikke bruge mere tid på det eller dig. du aner ikke hvad du snakker om, deraf kommer BLANKE SPADE.
lol sygt man
| #106 | 16.11.2008 00:19 |
og alligevel svare du? :D God hjerne dér ;) Men ja ja, vi kan da godt stoppe her, hvis du synes. Jeg havde jo ikke svaret hvis jeg ikke anede hvad jeg snakkede om, og det at du igen svare, beviser jo bare ydermere at jeg har ret. HE HE.