Kommentarer i alt: 77 -
| WOTLK Release på axeltorv :D | 12.11.2008 20:31 |
http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.p...
Damen klædt ud som elverpige :D ikke ilde :D
Nogen der kommer derind?
Damen klædt ud som elverpige :D ikke ilde :D
Nogen der kommer derind?
| #33 | 13.11.2008 19:49 |
Efter din "scoring" til slap, er du vel efterhånden klar på hvad som helst ;))
fettkuk
| #69 | 14.11.2008 15:15 |
Så er det en utrolig flot lavet figur :)
http://i.boomtown.net/pics/2/4/3/113342/org.jpg
Tror den er den han mener
http://i.boomtown.net/pics/2/4/3/113342/org.jpg
Tror den er den han mener
Idiot på fuldtid
| #8 | 12.11.2008 23:27 |
"Hver morgen på vej til skole i bussen, sidder jeg og opremser de første 50 grundstoffer i det periodiske system i række følge, bare for at huske dem :P"
Du skal da ikke snakke om at være nørdet :DD
Du skal da ikke snakke om at være nørdet :DD
Hooch is crazy!
| #53 | 14.11.2008 00:42 |
En du kender eller hvad? :D
Husk at drikke vand ellers dør I
| #63 | 14.11.2008 13:14 |
Jaa .. det er min kæreste! :D. Ved godt jeg skriver "DAMEN" - det havde jeg altså ikke skrevet hvis jeg ikke kendte hende. Så havde der stået pigen!
Men mente MIN dame.
Men mente MIN dame.
Edited: 15.11.2008 14:58
| #66 | 14.11.2008 13:58 |
Ok ^^ er ikke lige så meget inde i det der parforholdslingo :P
Husk at drikke vand ellers dør I
| #6 | 12.11.2008 22:27 |
Slap af i går amok i de større byer :o
Jeg skal bare ind til aabenraa og hente mit spil, en mate bestilte i går mener jeg og blev nr. 16 ?! :D
Jeg skal bare ind til aabenraa og hente mit spil, en mate bestilte i går mener jeg og blev nr. 16 ?! :D
DOTDOTKILL
| #25 | 13.11.2008 19:23 |
Der var fandme flere end jeg regnede med :< Blev nr. 99 i kø og da de kom til nr 65 eller noget, var der allerede blevet solgt så mange at de kun havde 8 spil tilbage som ik var reserveret :/ Så thomas fixede lige 4 til os, så vi var sikret en :D
DOTDOTKILL
| #35 | 13.11.2008 21:33 |
Ja ku sku ik lade være :D Men er lidt utålmodig, så spiller lidt på priest, warlock og death knight :DDD Så stiger ik rigtig i lvl
DOTDOTKILL
| #9 | 13.11.2008 00:54 |
stod i kø i blockbuster i 20 min. så havde jeg 2 versioner :) Dejligt. Specielt når man ved at ved EB games er der 700 mennesker i kø
Kok? det er vidst mig!
| #11 | 13.11.2008 03:01 |
jeg kørte ca. kl 23 til blockbuster
tjaa jeg stod i kø i pænt langt tid i blockbuster og lige da der er 3 fra det er min tud, jamen vi har udsolgt, så jeg kører til 2 andre blokbuster og der havde de også udsolgt, så ringer jeg til boomtown og får afvide at de har masser og endda 50 kr. billigere end de billigeste så vidt jeg ved,
så kommer jeg til boomtown i kbh og det ser fedt ud den måde der er lavet wow tema, og en mand som er farvet i ansigtet, det viste sig at det var ham som jeg havde snakket i tlf med, jeg siger at jeg skal have wotlk så siger han, vi har desværre lige fået udsolgt,
og jeg er helt fucked efter at være i 3 blockbuster og kørt helt fra Hedehusene og til indre kbh for wotlk, og jeg ser bare underligt på ham og ser ud i lokalet jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige, andet end når okay,
så pludsig begynder ham og en anden og en elver pige bare at flække af grin, også siger han jo vi har stadig masser, jeg havde bare ikke lige set der stod 1 kasse bagved ham fyldt med wotlk
gal jeg blev tøret :P
tjaa jeg stod i kø i pænt langt tid i blockbuster og lige da der er 3 fra det er min tud, jamen vi har udsolgt, så jeg kører til 2 andre blokbuster og der havde de også udsolgt, så ringer jeg til boomtown og får afvide at de har masser og endda 50 kr. billigere end de billigeste så vidt jeg ved,
så kommer jeg til boomtown i kbh og det ser fedt ud den måde der er lavet wow tema, og en mand som er farvet i ansigtet, det viste sig at det var ham som jeg havde snakket i tlf med, jeg siger at jeg skal have wotlk så siger han, vi har desværre lige fået udsolgt,
og jeg er helt fucked efter at være i 3 blockbuster og kørt helt fra Hedehusene og til indre kbh for wotlk, og jeg ser bare underligt på ham og ser ud i lokalet jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige, andet end når okay,
så pludsig begynder ham og en anden og en elver pige bare at flække af grin, også siger han jo vi har stadig masser, jeg havde bare ikke lige set der stod 1 kasse bagved ham fyldt med wotlk
gal jeg blev tøret :P
Ham der LEGENDEN
| #12 | 13.11.2008 03:28 |
Du kunne jo også bare ha' forud bestilt det og ha' fået det i postkassen? :D
lo bob... Pie?
| #16 | 13.11.2008 12:45 |
Elsker humor når man handler :D
'cause life aint no video game
| #20 | 13.11.2008 15:04 |
yeah men blev sådan lidt skuffet du ved for jeg var ikke klar over at det var sjov, en tur fra hedehusene til kbh er lidt nederen hvis man vil købe noget hvis de ikke har det, :P
Ham der LEGENDEN
| #22 | 13.11.2008 15:06 |
Selvfølgelig bliver man jo lidt skuffter, men såda er det jo en gang imellem, dog får man da en tur ud af det :D
Men nu fik du jo hvad du kom efter, så er alt jo godt :)
Men nu fik du jo hvad du kom efter, så er alt jo godt :)
'cause life aint no video game
| #30 | 13.11.2008 19:37 |
Bummelum............nolifer er det første ord der kommer op.. Ellers har han nok lvl 70ere til at vide hvor man skal lvle henne
Hvorfor skal du brokke dig?
| #32 | 13.11.2008 19:39 |
Han har nok selv en vl 70'er :) Der er mange DKs på min server der er lvl 63+ og også et par stykker oppe omkring de 67-68.. Det er pænt hurtigt, men nogle af dem har sikket prøvet at lvl en del chars til lvl 70 :)
krQj den kække knøs
| #41 | 13.11.2008 22:17 |
Ja eller så har de haft beta (Liek me), and just know what to do. studeret det osv.
Samme med mr. Hybrid fra Ravencrest (Første Draenei Shaman @ 70 i verdenen). Han havde haft beta osv, bare studeret og studeret hvad der var hurtigst, taget quick naps når han sku flyve, haft mates klar til at booste osv osv.
Det jo noget af et achievement at få, og jeg mener også achievementet kommer ind på din Account management , hvis jeg husker korrekt - Dog er jeg ikke sikker, en del måneder siden jeg stoppede med wow.
Samme med mr. Hybrid fra Ravencrest (Første Draenei Shaman @ 70 i verdenen). Han havde haft beta osv, bare studeret og studeret hvad der var hurtigst, taget quick naps når han sku flyve, haft mates klar til at booste osv osv.
Det jo noget af et achievement at få, og jeg mener også achievementet kommer ind på din Account management , hvis jeg husker korrekt - Dog er jeg ikke sikker, en del måneder siden jeg stoppede med wow.
Fordi jeg kan alt o/
| #42 | 13.11.2008 22:36 |
Hmm.. Ham Shamanen du taler om, skulle vel aldrig være Hyrma :>?
Edited: 13.11.2008 22:36
Check out these awesome pics fro
| #44 | 13.11.2008 22:53 |
Mener helt bestemt han hed Hybrid på det tidspunkt.
Edit: staveplade.dk
Edit: staveplade.dk
Edited: 13.11.2008 22:53
Fordi jeg kan alt o/
| #50 | 13.11.2008 23:49 |
Det skal jeg ikke kunne sige. Kan det passe han spillede i Borked da han levellede, men skiftede server kort tid efter han dingede 70, eller?
Jeg spillede selv i Forte på Kazzak i starten af TBC, og lidt tid efter release joinede en Shaman ved navn Hyrma, som i hvert fald var ekstremt hurtig til at ramme 70 :)
Ham jeg taler om, er forresten dansker.
Jeg spillede selv i Forte på Kazzak i starten af TBC, og lidt tid efter release joinede en Shaman ved navn Hyrma, som i hvert fald var ekstremt hurtig til at ramme 70 :)
Ham jeg taler om, er forresten dansker.
| #51 | 14.11.2008 00:16 |
Hybrid var også dansker, kan være han transferred over, og ja mener han var i Borked. - Skal ikke kunne sige det, kan bare huske jeg så ham level 70 i løbet af en uge, så vidt jeg husker ;)
Fordi jeg kan alt o/
| #52 | 14.11.2008 00:29 |
Jeg er 99,9% sikker på at det er den samme vi taler om. Han postede bl.a. nogle screenshots på et tidspunkt på vores guild-forum, hvor han viste alle de consumables han havde samlet, som han skulle bruge til levellingen. Der var satme mange pots og flasks ^_^
Så vidt jeg husker gjorde han det over 9 dage, men dengang tog det jo også langt længere tid at levelle fra 1-70 end det gør idag. Han kan ikke ha' fået meget søvn :)
Så vidt jeg husker gjorde han det over 9 dage, men dengang tog det jo også langt længere tid at levelle fra 1-70 end det gør idag. Han kan ikke ha' fået meget søvn :)
| #56 | 14.11.2008 09:26 |
Nej det jo det :)
Han lavede en post på Ravencrest forum, om at "nu ville han i seng" da han dingede level 70, og sove en 2 dages tid, fordi han havde levet af Cola/Kaffe/Fast food den sidste uges tid, og kun havde fået op til 5 mins søvn af gangen, når han sku flyve/sejle osv. :)
Han lavede en post på Ravencrest forum, om at "nu ville han i seng" da han dingede level 70, og sove en 2 dages tid, fordi han havde levet af Cola/Kaffe/Fast food den sidste uges tid, og kun havde fået op til 5 mins søvn af gangen, når han sku flyve/sejle osv. :)
Fordi jeg kan alt o/
| #57 | 14.11.2008 09:42 |
Dedikation når det er bedst :)
| #58 | 14.11.2008 09:50 |
Ja, desværre.
Jeg var også selv så addicted, at jeg kunne finde på det dengang jeg spillede. Samlede faktisk tingene til at level hurtigt allerede for 6 måneders tid siden, inden jeg valgte at stoppe med spillet - Simpelthen af den ene grund at det tog for meget af min tid, nogen ville så mene 5K for min char var noget af en sidebonus og tage med sig ;);)
EDIT:
Wow er skidt, man blir så addicted af det, bare se hvor mange folk der tager fri fra skole, arbejde osv her tirsdag-fredag, og næste uge :D
Stop med wow, imens i kan! :)
Jeg var også selv så addicted, at jeg kunne finde på det dengang jeg spillede. Samlede faktisk tingene til at level hurtigt allerede for 6 måneders tid siden, inden jeg valgte at stoppe med spillet - Simpelthen af den ene grund at det tog for meget af min tid, nogen ville så mene 5K for min char var noget af en sidebonus og tage med sig ;);)
EDIT:
Wow er skidt, man blir så addicted af det, bare se hvor mange folk der tager fri fra skole, arbejde osv her tirsdag-fredag, og næste uge :D
Stop med wow, imens i kan! :)
Edited: 14.11.2008 09:58
Fordi jeg kan alt o/
| #59 | 14.11.2008 10:13 |
Jeg er selv stoppet - Mere eller mindre af samme grund. Jeg ved at jeg begynder at spille alt for meget hvis jeg starter igen. Jeg er desværre en af dem, som ikke kan holde det på et casual niveau :)
| #62 | 14.11.2008 13:14 |
Det også svært at holde det på casual niveau, for du har svært ved fx. at skaffe gear til at pvp meget, blive en "stor" pvper, du har svært ved at være den vilde pver osv.
Fordi jeg kan alt o/