Kommentarer i alt: 83 -
| weez søger teamet. | 10.11.2008 22:42 |
Hej Xplayners!
Jeg har engang for et stykke tid siden skrevet en lignende tekst, for at finde et hold, dog uden den store succes. Nu prøver jeg så igen, hvor jeg har fået en ny computer!
Jeg er en 18 årig glad dreng fra Aars, i Nordjylland.
Jeg spiller en okay omgang cs, synes jeg selv, men prøv mig!
Jeg er seriøs og ambitiøs, men kan også hygge på vt, og spille lidt andre spil, men kun når vi ikke skal pracc'e.
Jeg kan spille næsten hver dag, men har dog også min skole som jeg prioriterer først, men plejer at lave lektierne om eftermiddagen så jeg kan spille om aftenen.
Jeg er klar på langt de fleste LANs hvis pengene er til det, men det regner jeg med at de er!
I må gerne være omkring min alder, men jeg er åben for det meste!
I skal også helst kunne spille en god omgang cs og ramme det i skal.
I skal have nogle mål, have lysten til at komme videre, ambitioner og spille seriøst men det skal dog stadig fungere 100% socialt.
I skal være aktive og spille meget tit.
I skal være klar på LANs overalt i landet.
Det blev meget c/p fra den gamle, men ikke helt :).
I kan kontakte mig her på sitet, eller en gang i mellem på IRC, hvor jeg hænger ud på #XplayN.com og #team.genesis under navnet weez.
Tak!
Jeg har engang for et stykke tid siden skrevet en lignende tekst, for at finde et hold, dog uden den store succes. Nu prøver jeg så igen, hvor jeg har fået en ny computer!
Jeg er en 18 årig glad dreng fra Aars, i Nordjylland.
Jeg spiller en okay omgang cs, synes jeg selv, men prøv mig!
Jeg er seriøs og ambitiøs, men kan også hygge på vt, og spille lidt andre spil, men kun når vi ikke skal pracc'e.
Jeg kan spille næsten hver dag, men har dog også min skole som jeg prioriterer først, men plejer at lave lektierne om eftermiddagen så jeg kan spille om aftenen.
Jeg er klar på langt de fleste LANs hvis pengene er til det, men det regner jeg med at de er!
I må gerne være omkring min alder, men jeg er åben for det meste!
I skal også helst kunne spille en god omgang cs og ramme det i skal.
I skal have nogle mål, have lysten til at komme videre, ambitioner og spille seriøst men det skal dog stadig fungere 100% socialt.
I skal være aktive og spille meget tit.
I skal være klar på LANs overalt i landet.
Det blev meget c/p fra den gamle, men ikke helt :).
I kan kontakte mig her på sitet, eller en gang i mellem på IRC, hvor jeg hænger ud på #XplayN.com og #team.genesis under navnet weez.
Tak!
This is bat country!
| #3 | 10.11.2008 23:29 |
håber du finder noget nice mate hf :)
Geden der gik i tivoli
| #66 | 27.11.2008 12:18 |
Nielsen hvorfor har du ændret xplayn nick egentlig?
så folk ikke ved, at du er nln _DEN_SYGE_TIL_CS :DD
så folk ikke ved, at du er nln _DEN_SYGE_TIL_CS :DD
| #20 | 12.11.2008 09:26 |
Er klar på mix all the time. hvis jeg lige gir lars :D, det der med cs er ikke min side længere jeg har taget the darkside i stedet pga wowfaR :D
EDIT* tror egentlig gerne jeg vil game lidt seriøst igen :D du skriver bar en chill besked via msnNe,
EDIT* tror egentlig gerne jeg vil game lidt seriøst igen :D du skriver bar en chill besked via msnNe,
Edited: 12.11.2008 09:28
the record is the BLAAADE!!1!
| #25 | 12.11.2008 09:47 |
men skal work idag :D men skal lan i weekenden, kan da godt være vi kan chill game der :D, og kan os game imorgen har fri fra work kl 17.
| #36 | 12.11.2008 12:45 |
men nu ikke noget med at tro du er bedre end mig fordi inderst inde ved du jeg er lige det bedre!
| #38 | 12.11.2008 13:02 |
Feel your spirit inside ur body, and it leads to the name you heard before QUG, and it will spread to you whole body and then you become a real headshot machine with no fear and no past!
| #26 | 12.11.2008 09:53 |
gooodyLucky!! aner ikk hvem du er, har aldrig hørt om dig før nu tror jeg, men som jeg skriver til alle andre herinde, spil mixes og find klan mates igennem det. :)
| #65 | 27.11.2008 11:15 |
hey Lars. vi er en clan som søger 2 members. skal vi spille et par mix sammen så kan vi se om vi er noget for hinanden. jeg er 21 og de 2 andre i clanen er 18 og 19:D jeg kommer fra viborg og en fra silkeborg og så den sidste er fra falster:D
add mazda323holm på friends.. så finder vi ud a noget. vi har 2 til 3 cw servere og vt og hp..
add mazda323holm på friends.. så finder vi ud a noget. vi har 2 til 3 cw servere og vt og hp..
| #74 | 13.12.2008 19:57 |
Jeg synes ansøgningen stinker i omvendtland!
Kundødefiskflydermedstrømmen
Kommentarer i alt: 83 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS