Kommentarer i alt: 32 -
| 2 gutter søger clanen | 10.11.2008 20:22 |
Hej xplayn'ere.
Vi er to irl mates der søger en seriøs og ambitiøs clan.
Lidt info om os.
Vi er begge 15 år og kommer fra Skive i Midtjylland. Vi træner fodbold 2-3 gange i ugen + kamp om lørdagen. Dog stopper vores træning snart, så vi har hele vinteren at game i. Ingen af os har nogensinde spillet i SLAP-divisionerne og det vil vi frygtelig gerne.
Så vi leder faktisk efter en seriøs og ambitiøs clan der er klar på noget SLAP osv. Ingen af os har helium, vi er begge modne og kan finde ud af at bruge hjernen ingame. Vi er begge to nok skilled til SLAP 1. division, men vi er ikke helt sikre på hvad skill vi er så vi vil enormt gerne afprøves. Hvis det er, er vi også klar på at starte noget!
Challe:
Mit navn er Christian Albrechtsen, jeg er 15 år og bor i Skive. Jeg spiller som sagt fodbold i min fritid, men ellers spiller jeg omkring 5 timer dagligt. Jeg går i 9. klasse og har fri hver dag klokken 14:00-15:00. Hver onsdag arbejder jeg fra 17:00-22:30 og hver 3-4 weekend arbejder jeg også (fredag og lørdag).
Jeg har spillet CS længe, men jeg er først lige begyndt igen da jeg har spillet en masse wow. Jeg har god ingame iq men arbejder lidt på at få mit aim helt i top.
Gio:
Mit navn er Jesper Kragh, jeg er 15 år og bor i Skive. Jeg spiller også fodbold i min fritid, og ellers spiller jeg ligesom challe omkring 5 timer om dagen. Jeg går i 9. klasse og har også fri fra 14:00-15:00 hver dag. Jeg har ikke noget arbejde, men jeg træner fodbold tirsdag og torsdag fra 18:30-21:00 sammen med challe, det er ikke 2½ timer, men med kørsel osv bliver det så længe. Jeg har ikke spillet CS lige så længe som challe, men derfor er vi stadig ca. lige gode.
Vores krav til jer:
- I skal være ambitiøse og seriøse.
- I skal være født med en hjerne, både ingame og ikke.
- I skal ramme, have ingame i og fatte tacs.
- I må gerne have en server, dette er ikke noget krav.
- I skal være klar på SLAP-divisionerne og evt. LANs.
- Vi ser helst i er modne og ikke har helium, no offence heliumkrigere!
Kontakt:
Al kontakt foregår til Challe.
MSN: Christian.Albrechtsen@hotmail.com
Friends: Mafarr
Jeg kan også kontaktes gennem tråden eller hvis i sender en besked over sitet.
Vi håber dette fanger nogens interesse.
Hilsen Challe og Gio :-)
Vi er to irl mates der søger en seriøs og ambitiøs clan.
Lidt info om os.
Vi er begge 15 år og kommer fra Skive i Midtjylland. Vi træner fodbold 2-3 gange i ugen + kamp om lørdagen. Dog stopper vores træning snart, så vi har hele vinteren at game i. Ingen af os har nogensinde spillet i SLAP-divisionerne og det vil vi frygtelig gerne.
Så vi leder faktisk efter en seriøs og ambitiøs clan der er klar på noget SLAP osv. Ingen af os har helium, vi er begge modne og kan finde ud af at bruge hjernen ingame. Vi er begge to nok skilled til SLAP 1. division, men vi er ikke helt sikre på hvad skill vi er så vi vil enormt gerne afprøves. Hvis det er, er vi også klar på at starte noget!
Challe:
Mit navn er Christian Albrechtsen, jeg er 15 år og bor i Skive. Jeg spiller som sagt fodbold i min fritid, men ellers spiller jeg omkring 5 timer dagligt. Jeg går i 9. klasse og har fri hver dag klokken 14:00-15:00. Hver onsdag arbejder jeg fra 17:00-22:30 og hver 3-4 weekend arbejder jeg også (fredag og lørdag).
Jeg har spillet CS længe, men jeg er først lige begyndt igen da jeg har spillet en masse wow. Jeg har god ingame iq men arbejder lidt på at få mit aim helt i top.
Gio:
Mit navn er Jesper Kragh, jeg er 15 år og bor i Skive. Jeg spiller også fodbold i min fritid, og ellers spiller jeg ligesom challe omkring 5 timer om dagen. Jeg går i 9. klasse og har også fri fra 14:00-15:00 hver dag. Jeg har ikke noget arbejde, men jeg træner fodbold tirsdag og torsdag fra 18:30-21:00 sammen med challe, det er ikke 2½ timer, men med kørsel osv bliver det så længe. Jeg har ikke spillet CS lige så længe som challe, men derfor er vi stadig ca. lige gode.
Vores krav til jer:
- I skal være ambitiøse og seriøse.
- I skal være født med en hjerne, både ingame og ikke.
- I skal ramme, have ingame i og fatte tacs.
- I må gerne have en server, dette er ikke noget krav.
- I skal være klar på SLAP-divisionerne og evt. LANs.
- Vi ser helst i er modne og ikke har helium, no offence heliumkrigere!
Kontakt:
Al kontakt foregår til Challe.
MSN: Christian.Albrechtsen@hotmail.com
Friends: Mafarr
Jeg kan også kontaktes gennem tråden eller hvis i sender en besked over sitet.
Vi håber dette fanger nogens interesse.
Hilsen Challe og Gio :-)
| #1 | 10.11.2008 23:12 |
Må være cirka nr 1337 post du laver, hvor du søger efter clan :D?
| #4 | 12.11.2008 20:10 |
"Vi er begge to nok skilled til SLAP 1. division, men vi er ikke helt sikre på hvad skill vi er så vi vil enormt gerne afprøves."
Kan enormt godt lide at du skriver at i er skilled nok til 1. div slap, uden at vide hvilket skill i er :D
Men det er måske bare mig der er lidt wack :D?
GL med det ihvertfald ;)
forresten; hvor er i fra i Skive? -Område?
Kan enormt godt lide at du skriver at i er skilled nok til 1. div slap, uden at vide hvilket skill i er :D
Men det er måske bare mig der er lidt wack :D?
GL med det ihvertfald ;)
forresten; hvor er i fra i Skive? -Område?
| #9 | 19.11.2008 16:18 |
pr0fane har gjort my "Normal"
| #13 | 19.11.2008 20:48 |
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/images...
owned.. - Trojanske heste.. - Har aldrig brugt Super Simple ESP v3.4
-men care på scan.. Jeg kan på lan! :)
owned.. - Trojanske heste.. - Har aldrig brugt Super Simple ESP v3.4
-men care på scan.. Jeg kan på lan! :)
| #7 | 19.11.2008 16:02 |
I skal have rigtig mange held og lykke,
- God ansøgning!
- God ansøgning!
<3,
| #18 | 23.11.2008 14:50 |
Vi sidder 3 gutter som er klar til at starte noget op :) Jeg har addet dig på steam & MSN, så tager vi sku snakken derfra !
| #23 | 27.11.2008 19:46 |
Kan ZanoJ på LAN, hvad er det for et LAN du kan på? Har hverken lagt mærke til dig online eller LAN :) Har spillet imod dig en gang og vundet...
Så synes det er lidt vildt de beskylder dig for snyd :) Specielt hvis dem der siger du snyder mener de kan spille 1 div i slap eller mere :P
Så synes det er lidt vildt de beskylder dig for snyd :) Specielt hvis dem der siger du snyder mener de kan spille 1 div i slap eller mere :P
CheatoN
| #29 | 23.12.2008 00:35 |
jeg synes at jonas forsøger at snakke en del udenom emnet med snyd osv. :p
- så begynder han på: "kender Kragh en der hedder Trine Larsen?"
jamen nice svar på emnet da :)
btw. GL gutter med clanen osv. (:
- så begynder han på: "kender Kragh en der hedder Trine Larsen?"
jamen nice svar på emnet da :)
btw. GL gutter med clanen osv. (:
ajukreizi?
Kommentarer i alt: 32 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.