Kommentarer i alt: 25 -
| Iphone app :D | 03.11.2008 22:46 |
Godaften..
Jeg sad og tænkte lidt over, om man kunne på sådan en app, hvor man kan ligge i sin seng med sin iphone, og så slukke ens computer fra sengen? Uden at rejse sig? :D
Jeg har prøvet at søge lidt... Men uden held :(
Forsat go´ aften :)
Deaglen
Jeg sad og tænkte lidt over, om man kunne på sådan en app, hvor man kan ligge i sin seng med sin iphone, og så slukke ens computer fra sengen? Uden at rejse sig? :D
Jeg har prøvet at søge lidt... Men uden held :(
Forsat go´ aften :)
Deaglen
...
| #1 | 04.11.2008 07:31 |
A witty saying proves nothing.
| #3 | 04.11.2008 09:33 |
ville også være mit bedste bud :-) touchpad pro.
fordi jeg kan.
| #6 | 04.11.2008 22:52 |
Nu bruger jeg lige mit indlæg igen..
Leder efter noget ala iCal.. Men da iCal kun er til Mac, så må jeg gå andre veje..
Nogen der kender et eller der minder meget om iCal..
Og det skal være til windows :)
Leder efter noget ala iCal.. Men da iCal kun er til Mac, så må jeg gå andre veje..
Nogen der kender et eller der minder meget om iCal..
Og det skal være til windows :)
...
| #16 | 19.11.2008 16:57 |
iCal, er det så din iPhone synkronisere med din "Mac" kalender osv.
For det er faktisk muligt at anskaffe sig et program til windows som synkronisere med ens bærbar/stationær hvis der er sat en VNC forbindelse op, såvidt jeg lige har informeret.
I hvert fald noget lign., har ikke lige yderligere undersøgt eller styr på det, da det bare lige er strejfet forbi mig.
Ellers er det muligt at koble din iPhone til USB-stik i din PC og synkronisere med Windows Calender og Google Calender vha. iTunes.
For det er faktisk muligt at anskaffe sig et program til windows som synkronisere med ens bærbar/stationær hvis der er sat en VNC forbindelse op, såvidt jeg lige har informeret.
I hvert fald noget lign., har ikke lige yderligere undersøgt eller styr på det, da det bare lige er strejfet forbi mig.
Ellers er det muligt at koble din iPhone til USB-stik i din PC og synkronisere med Windows Calender og Google Calender vha. iTunes.
Edited: 19.11.2008 17:00
| #9 | 17.11.2008 16:27 |
Haha blæret nok, men kæft du er doven så.
beneficium accipere libertatem e
| #10 | 17.11.2008 16:39 |
Haha ;)
Mhm, man kan da lige så godt gøre nytte af det når vi har teknologien til det jo ;)
Mhm, man kan da lige så godt gøre nytte af det når vi har teknologien til det jo ;)
...
| #11 | 17.11.2008 16:40 |
Ja :D Kunne også være nice hvis man kunne tænde sin pc, når man var på vej hjem, luksus :D
beneficium accipere libertatem e
| #13 | 17.11.2008 17:37 |
Altså man kan fjernstyre sin mus via bluetooth.
Man kan "start on input" et sted i bios, så kan man tilslutte en tlf og sende en sms til den så starter ens computer, det er lidt mere besværligt end det lyder, men ganske muligt.
Man kan "start on input" et sted i bios, så kan man tilslutte en tlf og sende en sms til den så starter ens computer, det er lidt mere besværligt end det lyder, men ganske muligt.
Go Figure!
| #17 | 19.11.2008 17:01 |
Kan jeg med min SE W800i.........
EDIT: Som vel at mærke er over 3 år gammel..
EDIT: Som vel at mærke er over 3 år gammel..
Edited: 19.11.2008 17:02
www.ejerskov.dk
| #21 | 19.11.2008 17:53 |
Standard på SE telefoner, stort set lige meget hvor gamle de er, bare de har bluetooth. På min W810i ligger det lidt fejlplaceret i Underholdning -> Fjernbetjening
n.ethz.ch/student/stadleja/
Kommentarer i alt: 25 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.