Kommentarer i alt: 189 -
Side:: [1] 2
| notprOn - the hardest online riddle | 17.10.2008 14:37 |
This is notpr0n!
http://www.deathball.net/notpron/
Den ultimative online riddle. Du skal tænke, ændre, downloade, manipulere, omtænke, gruble, ALT! :wink:
Jeg vil gerne se hvor langt folk kan komme, jeg gider ikke høre om hvorlangt folk engang i deres tidligere liv med deres fars kat og en halv søster - kom. Jeg vil se hvor langt i kan komme i spillet NU!
I spillet (gåden) er formålet at komme til næste bane, indtil der ikke er flere baner.
Dette gøres ved hjælp af username (UN) og password (PW), andre gange skal der ændres i adressebaren.
Midler - du har alle de hjælpemidler du kunne tænke dig på siden - nogle gange lidt flere end du kunne tænke dig - Det er ukorrekt at bruge spoilers, followthroughs eller andre "løsningsafslørende" hjælpemidler. Dog skal der til nogle levels benyttes lydredigerings-, billederedigerings og andre redigeringsprogrammer - alle programmer kan hentes lovligt og gratis på internettet, spørg hvis du er i tvivl. Det samme gælder hints, jeg skal med glæde hjælpe så langt jeg kan :).
Siden har et navn, dette navn har et formål - endten hjælp eller forvirring. Det samme gælder teksten der står på siden. Du når ikke langt hvis du ikke kan læse HTML eller forstå en kildekode, da der også er hints heri! :)
Held og lykke, og husk at skriv hvordan det går!
ps, kan jeg ikke hjælpe kan denne side anbefaldes.
http://forums.gameservers.net/showthread.php?thr...
Det er det officielle forum og hintsene derinde er derved ikke svar-afslørende.
Edited: 17.10.2008 15:29
http://www.deathball.net/notpron/
Den ultimative online riddle. Du skal tænke, ændre, downloade, manipulere, omtænke, gruble, ALT! :wink:
Jeg vil gerne se hvor langt folk kan komme, jeg gider ikke høre om hvorlangt folk engang i deres tidligere liv med deres fars kat og en halv søster - kom. Jeg vil se hvor langt i kan komme i spillet NU!
I spillet (gåden) er formålet at komme til næste bane, indtil der ikke er flere baner.
Dette gøres ved hjælp af username (UN) og password (PW), andre gange skal der ændres i adressebaren.
Midler - du har alle de hjælpemidler du kunne tænke dig på siden - nogle gange lidt flere end du kunne tænke dig - Det er ukorrekt at bruge spoilers, followthroughs eller andre "løsningsafslørende" hjælpemidler. Dog skal der til nogle levels benyttes lydredigerings-, billederedigerings og andre redigeringsprogrammer - alle programmer kan hentes lovligt og gratis på internettet, spørg hvis du er i tvivl. Det samme gælder hints, jeg skal med glæde hjælpe så langt jeg kan :).
Siden har et navn, dette navn har et formål - endten hjælp eller forvirring. Det samme gælder teksten der står på siden. Du når ikke langt hvis du ikke kan læse HTML eller forstå en kildekode, da der også er hints heri! :)
Held og lykke, og husk at skriv hvordan det går!
ps, kan jeg ikke hjælpe kan denne side anbefaldes.
http://forums.gameservers.net/showthread.php?thr...
Det er det officielle forum og hintsene derinde er derved ikke svar-afslørende.
Edited: 17.10.2008 15:29
To bee. Sum sum.
| #1 | 17.10.2008 14:37 |
Jeg ved godt der er tidligere tråde, men da de hverken var hjælpende, uddybende eller noget som helst, valgte jeg lige at starte på en frisk! Og kom så i gang folkens. ;)
Andre folk på xplayn må gerne hjælpe, men jeg beder jer om at tænke jer om når i gør det, jeg vil helst ikke se direkte svar, eller for afslørende hints herinde - det tager alt det sjove væk.
Ligeså fustrerende som det "spil" her kan være, ligeså glædesfyldt kan det være når man gennemfører en level.
Andre folk på xplayn må gerne hjælpe, men jeg beder jer om at tænke jer om når i gør det, jeg vil helst ikke se direkte svar, eller for afslørende hints herinde - det tager alt det sjove væk.
Ligeså fustrerende som det "spil" her kan være, ligeså glædesfyldt kan det være når man gennemfører en level.
Edited: 17.10.2008 14:38
To bee. Sum sum.
| #7 | 17.10.2008 15:17 |
Hint til nr. 3: Hvad står der på teksten på billedet? Brug det!
Are You Shpongled?
| #10 | 17.10.2008 15:28 |
Den blinkende tekst, brug tid på at læse den helt rigtigt, det kan godt være svært. Alternativet er at tage et screenshot på det rigtige tidspunkt, men man kan godt læse den hvis man sidder lidt tid. :)
- Når du har fået læst teksten, så skal du tænke på hvad den hentyder til? Hvad kan du ændre så "teksten" er opfyldt, eller bliver tilfreds? :)
- Når du har fået læst teksten, så skal du tænke på hvad den hentyder til? Hvad kan du ændre så "teksten" er opfyldt, eller bliver tilfreds? :)
To bee. Sum sum.
| #3 | 17.10.2008 15:02 |
Jeg stenede det engang ret meget - kom til nogle og 100 levels.. Men en af mine venner har gennemført det! :D det var ham der udfordrede mig til at gennemføre det dengang..
Are You Shpongled?
| #13 | 17.10.2008 15:37 |
ifølge #9 er der kun 3 der har gennemført det nogensinde... dvs han er en af de 3?
Moi d'abord, moi d'abord
| #14 | 17.10.2008 15:44 |
Så vidt jeg ved er der flere. Men jeg ved han har gennemført det, han har engang vist mig et bookmark med sidste level og gennemførte det imens jeg så. Men det er mange år siden - i 8. klasse eller deromkring var det vist.
Han spillede også et UT-mod (kan ikke lige huske hvad det hedder) og var halvt om halvt venner med ham der lavede notpron - også ham der lavede det der UT-mod afaik..
Deathball hed det self :D!
Han spillede også et UT-mod (kan ikke lige huske hvad det hedder) og var halvt om halvt venner med ham der lavede notpron - også ham der lavede det der UT-mod afaik..
Deathball hed det self :D!
Edited: 17.10.2008 15:44
Are You Shpongled?
| #16 | 17.10.2008 15:50 |
Ahhh nu ser jeg at der tidligere var 168 der havde gennemført det indtil der blev tilføjet et level. Det har nok været der han gennemførte, da det trods alt er mange år siden han gennemførte det..
Are You Shpongled?
| #6 | 17.10.2008 15:17 |
Hint til nr. 3: Hvad står der på teksten på billedet? Brug det!
Are You Shpongled?
| #5 | 17.10.2008 15:17 |
Haha, jeg troede det møg var dødt for flere år siden :)
Kunne huske svarene op til bane 6.
Kunne huske svarene op til bane 6.
Husk at drikke vand ellers dør I
| #9 | 17.10.2008 15:25 |
Da der kun er 3 i verden der har gennemført det, så tror jeg aldrig det dør! :) Jeg kunne også de første par stykker, og startede så igen i går, er ved bane 21 lige nu.
To bee. Sum sum.
| #12 | 17.10.2008 15:31 |
Jeg synes meget hurtigt det bliver kedeligt :D
Husk at drikke vand ellers dør I
| #15 | 17.10.2008 15:47 |
man kan skudda ikk komme videre end nummer 2 :D?
lol og andet gangster shit
| #17 | 17.10.2008 16:23 |
Level 2
The popup is telling you to trick it. Maybe use something else than your mouse to get rid of it, so you get the link that it is covering!
Efter 2 minutter blev 'det andet end musen' til Alt+F4
The popup is telling you to trick it. Maybe use something else than your mouse to get rid of it, so you get the link that it is covering!
Efter 2 minutter blev 'det andet end musen' til Alt+F4
| #24 | 17.10.2008 18:39 |
Hvad kan du se i mørket? - En slags anderledes skrift, hvilken - og kan den googles?
To bee. Sum sum.
| #42 | 17.10.2008 19:23 |
Ja den kan. Men når jeg prøver at parre tingene på sitet med koder får jeg: 4 O O D O O P O W E R , wtf :P ?
Edited: 17.10.2008 19:28
| #46 | 17.10.2008 19:28 |
Det er bare desværre ikke helt rigtigt. Men det er tæt på. :D
Toast = 5 kr
| #48 | 17.10.2008 19:29 |
Fejl, det blev 4 o o d o o p o w e r. Men hvad skal jeg dog bruge det til ^^ ? Når jeg trykker det ind i browser-baren siger den bare fejl :P
| #52 | 17.10.2008 19:32 |
Du skal ikke trykke noget ind i browseren denne gang, morsen er en kode du skal skrive. Der er et sted på billedet hvor du kan trykke videre.
Ydermere er 4 tallet et v.
Ydermere er 4 tallet et v.
Toast = 5 kr
| #55 | 17.10.2008 19:40 |
Wuhu... den næste er jo helt svær :p. Jeg fandt ud af hvad sangen hedder, men det er lidt mærkeligt... gør den forskel på store og små bogstaver og sådan? Sangen hedder jo noget, og det gør bandet. Men er bandet brugernavnet og sangens titel kodeordet :) ? For det virker ikke ;P
| #26 | 17.10.2008 18:45 |
Jeg vil hjælpe dig med at sige, at du kan finde en morse. Resten må du selv finde ud af ;)
Toast = 5 kr
| #28 | 17.10.2008 18:54 |
21 og nu gider jeg ikke mere :x
gik videre, men nu er jeg død ved nummer 26..
Tror det er her jeg stopper, fatter den ikke :D
Edit igen:
fandt ud af den og lol den var nok weird o.O
gik videre, men nu er jeg død ved nummer 26..
Tror det er her jeg stopper, fatter den ikke :D
Edit igen:
fandt ud af den og lol den var nok weird o.O
Edited: 17.10.2008 19:07
Toast = 5 kr
| #31 | 17.10.2008 19:00 |
Jeg døde lidt i level 5, men okay, jeg tænker heller ikke fandens godt lige nu. Sangen hedder Eyes Like An Angel Smiles Like A Devil, og den er lavet af Big Bad Voodoo Daddy... Hvad skal jeg bruge det til? :P
Jeg hader også dig
| #33 | 17.10.2008 19:09 |
Jeg tjekkede det op på google, og fik nogen svar på det
Toast = 5 kr
| #36 | 17.10.2008 19:13 |
Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal søge efter på google. :-)
Jeg hader også dig
| #38 | 17.10.2008 19:18 |
Hvis du nu tænker meget logisk, hvad hentyder hinten så til: "Stop thinking to difficult"
Hvis du finder ud af hvad difficult skal være, skal jeg nok hjælpe med password også. Medmindre du selv finder ud af det :P
Hvis du finder ud af hvad difficult skal være, skal jeg nok hjælpe med password også. Medmindre du selv finder ud af det :P
Toast = 5 kr
| #51 | 17.10.2008 19:32 |
Nu var det blot hints og ikke spoilers jeg var ude efter. Men tak o_O
Jeg hader også dig