Kommentarer i alt: 11 -
| slap warhammer | 17.10.2008 02:39 |
Jeg vil gerne vide om der er andre der har haft problemer med at connecte til warhammer på slap?
Jeg åbner min warhammer patch, hvorefter den begynder at søge efter nye patch's. Normalt ville den bare sige der ikke var nogen nye patch's, og starte spillet. Herefter kommer den ikke videre. Jeg patchede spillet i morgen. WHAT 2 DO??!
Jeg åbner min warhammer patch, hvorefter den begynder at søge efter nye patch's. Normalt ville den bare sige der ikke var nogen nye patch's, og starte spillet. Herefter kommer den ikke videre. Jeg patchede spillet i morgen. WHAT 2 DO??!
if you don't succeed - You fail
| #3 | 17.10.2008 12:28 |
Jeg patchede spillet i morgen. :D?
Ej, spøg til side - umiddelbart er det vel fordi at der er nogle på lan'et som ikke har opdateret deres, og ikke gør det - så måske noget IP'halløj fortæller handshake-serveren at der mangler update.
Ej, spøg til side - umiddelbart er det vel fordi at der er nogle på lan'et som ikke har opdateret deres, og ikke gør det - så måske noget IP'halløj fortæller handshake-serveren at der mangler update.
alt under dette ses som idioti.
| #5 | 20.10.2008 23:23 |
Warhammerfigurene der skal males kan varmt anbefales :P Det kræver ikke nogen internetforbindelse. Blot en masse fantasi og tålmodighed ;)
It's always worth doing
| #7 | 21.10.2008 09:11 |
Det var ment som en joke og ja du har ret ;)
It's always worth doing
| #8 | 21.10.2008 10:43 |
husk svarknappen, selvom det var irelevant i denne sammenhængende, da jeg er oprettet af topic :)
if you don't succeed - You fail
| #9 | 21.10.2008 10:47 |
Ja, jeg ved det hehe. Svarer fra skolen af og prøver at fokusere på både at følge med i timen og at skrive noget herinde og tjaeeh nogle gange så phailer jeg lidt ;)
It's always worth doing
Kommentarer i alt: 11 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.