Kommentarer i alt: 41 -
| shotgun film | 10.10.2008 22:15 |
Jeg søger klips til en shotgun film. Enten laver jeg den selv eller også samler jeg en masse klips ind og sender dem til en mate som så laver en fed shotgunmovie.
De klips jeg skal have skal som minimum være noget i den dur her:
http://www.gratisupload.dk/download/16501/
I kan vælge at sende en .avi eller bare sende .dem fil med et tilhørende tekstdokument hvor der står starttid på klip. navn ingame, real nick, irl navn.
og drop nu det der gutter med at det er et lame weapon og den er lame at bruge i mix, praccs etc.
I aner tydeligvis ikke hvor vil den er ^^
De klips jeg skal have skal som minimum være noget i den dur her:
http://www.gratisupload.dk/download/16501/
I kan vælge at sende en .avi eller bare sende .dem fil med et tilhørende tekstdokument hvor der står starttid på klip. navn ingame, real nick, irl navn.
og drop nu det der gutter med at det er et lame weapon og den er lame at bruge i mix, praccs etc.
Rail=--------☼Whore
| #2 | 11.10.2008 12:50 |
ACE! vildt nok klip :D må hellere fyre noget shotgun af i mix
Spis dine guldkorn
| #4 | 11.10.2008 13:07 |
har lavet sådan 9-10 stykker her på 2-3 uger. og så begyndte jeg at rode med lidt movie making. og så fik jeg self lige slettet 6 af dem pga del af forkerte filer. bre gr8 :(
så nu bliver der taget backup af alt. så alt jeg henter ryger ned på min anden comp ind det kommer ind på min gamer comp ^^
så nu bliver der taget backup af alt. så alt jeg henter ryger ned på min anden comp ind det kommer ind på min gamer comp ^^
Rail=--------☼Whore
| #7 | 11.10.2008 15:32 |
Det er jo ikke fedt når det er mod elendig spiller 1-5... prøv mod gode spillere så kan det være at man gider at se på det.
Sorry for being a jerk.
| #8 | 11.10.2008 15:34 |
ok hacker per.
spillede i cup sammen med miniave og ave etc.
plus det var mod kinderæg of hacker.
og ja jeg skal da nok uploade noget fra kwazq mod nevermore.
mere kritik ?
spillede i cup sammen med miniave og ave etc.
plus det var mod kinderæg of hacker.
og ja jeg skal da nok uploade noget fra kwazq mod nevermore.
mere kritik ?
Rail=--------☼Whore
| #10 | 11.10.2008 15:38 |
Tillykke morten, haha hvad kan jeg bruge det til?
Dem du spiller mod der er jo røv elendige så hvorfor smide det op? og hvorfor lave film med klip mod elendige spillere?
Dem du spiller mod der er jo røv elendige så hvorfor smide det op? og hvorfor lave film med klip mod elendige spillere?
Sorry for being a jerk.
| #11 | 11.10.2008 16:54 |
fordi de havde 2 snydere =) ?
og nej de var ikke helt så dårlige igen.
men hvordan skal man kunne lave klip af nogle som er pisse gode man spiller imod når man næsten aldig kan komme til det.
og nej de var ikke helt så dårlige igen.
men hvordan skal man kunne lave klip af nogle som er pisse gode man spiller imod når man næsten aldig kan komme til det.
Rail=--------☼Whore
| #13 | 11.10.2008 17:51 |
Så som? uanset hvem det er, er de da elendige i det klip der... de rammer dig jo minimalt, set med mine øjne kunne det lige så godt være bots.
Sorry for being a jerk.
| #14 | 11.10.2008 18:01 |
ok du rammer jo også altid i alle runder.
Rail=--------☼Whore
| #16 | 11.10.2008 18:15 |
Mester de er 5 så du burde dø hvis de bare kunne ramme lidt... jeg har aldrig failed så meget der nej, ingengang første gang jeg spillede spillet, tak til duke nukem ;)
Sorry for being a jerk.
| #18 | 11.10.2008 18:50 |
ingengang?
hvis du ikke kan se det kaster jeg også en flash. der er mindst 2 hvide og de har eco.
hvis du ikke kan se det kaster jeg også en flash. der er mindst 2 hvide og de har eco.
Rail=--------☼Whore
| #21 | 11.10.2008 18:53 |
Eco eller ej de bør stadig tag dig så lad nu vær.. de stinker og det er tydeligt, lad vær med at gøre dit klip bedre end det er..
Vi stopper bare her da vi ikke bliver enige.
Vi stopper bare her da vi ikke bliver enige.
Sorry for being a jerk.
| #23 | 11.10.2008 19:01 |
du er da den største tard. jeg siger ikke mit klip er vildt godt men et ace er et ace og jeg har mange af dem. hvad så? alle kan have en uheldig runde.
det sjove er at en af dem jeg skyder nemt kunne være dig. derfor du er så fremme i skoene ?
det sjove er at en af dem jeg skyder nemt kunne være dig. derfor du er så fremme i skoene ?
Rail=--------☼Whore
| #25 | 11.10.2008 19:51 |
Har ikke spillet i flere måneder så det er det ikke.
Hvem var de 2 hackere som var så vilde?
Der er forskel på at have et standard ace til ens eget skue men at ligge et så lamt ace i en film er jo retarderet.
Hvem var de 2 hackere som var så vilde?
Der er forskel på at have et standard ace til ens eget skue men at ligge et så lamt ace i en film er jo retarderet.
Edited: 11.10.2008 19:52
Sorry for being a jerk.
| #26 | 11.10.2008 20:10 |
hvis du ikke har set det er jeg ikke den vildeste til at lave film og er ret care på standarden i min første film men det skal jo heller ikke være helt ringe.
Rail=--------☼Whore
| #9 | 11.10.2008 15:37 |
hahaha nice, vi i SANDTIME skal nok gøre vores til at du kan få nogen efter slap live :D
| #12 | 11.10.2008 16:55 |
det lyder fanderme godt. så fyr dem lige til slap plz. 5 mand rampe og så para =)
Rail=--------☼Whore
| #28 | 11.10.2008 20:58 |
"I aner tydeligvis ikke hvor vil den er ^^" - Nej, eller også har du taget fejl af noget. Ligemeget. Skal lige kigge i gemmerne.
"Woohoo" - anonymous
| #29 | 11.10.2008 23:40 |
den er vild når de har eco. og du holder b på dd2 fx. bare closeup. så kan det ikke gå galt
Rail=--------☼Whore
| #33 | 12.10.2008 19:49 |
du jo den syge film maker daniel xD
may i learn from u ? =)
may i learn from u ? =)
Rail=--------☼Whore
| #34 | 12.10.2008 20:00 |
Nej, og tror også topspillerne er rimelig uvidende om hvor vil den er! Måske du skulle dele din kæmpe viden om hvor vild shotgun er A.w.e.s.o.m-o ! :D hf
Nej, og tror også topspillerne er rimelig uvidende om hvor vil den er! Måske du skulle dele din kæmpe viden om hvor vild shotgun er A.w.e.s.o.m-o ! :D hf
Hejlolk
| #37 | 12.10.2008 23:23 |
de fik den at smage til kwazq gjorde de.
Rail=--------☼Whore
| #36 | 12.10.2008 22:44 |
n1 :D
Shotgun er vild nok bare ikke på lang distance, et map som aztec ville den stinke grumt i.. Men tager man en nuke eller inferno, så er den vel ganske udemærket :D!
Shotgun er vild nok bare ikke på lang distance, et map som aztec ville den stinke grumt i.. Men tager man en nuke eller inferno, så er den vel ganske udemærket :D!
Edited: 12.10.2008 22:46
Ovenstående var ironi, et cetera
| #38 | 12.10.2008 23:24 |
kommer jo an på hvordan du spiller med den. aztec = bare rush broen og flash godt. saa den uniq
Rail=--------☼Whore
Kommentarer i alt: 41 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Blank vs.
dK (0-1)
Virtus
hrai vs.
Dig
iF (0-1)
HAH (0-6)
xlo (0-8)
D4 (0-1)
wtm