Kommentarer i alt: 33 -
| Arrownet og stinke-ping | 25.08.2008 18:21 |
Nu har jeg efterhånden haft arrownet i 2-3 år - og alle år har det stunket. Min ping springer som std fra et sted mellem 25-70 hvert tredje sekund, hvilket ofte giver mega rekyl, og derfor gør det svært at sigte ordentligt. Counter-strike er på det seneste blevet mere seriøst for mig, og det irriterer mig derfor grænseløst at mit internet ikke længere matcher mine ambitioner. Mine forældre vil ikke af med det net vi har i forvejen (arrownet), da vi med dette, betaler 0,- kr i abbonnement på fem mobiler, og det vil derfor ikke kunne betale sig at få en anden udbyder.
Har en enkelt gang ringet til arrownet for at høre om hvad problemet kunne være, men da de er fucking inhabile, har det været uden held.
Jeg søger derfor nogle svar, på hvad problemet med nettet kan være? Ved ikke om alle der har arrownet oplever dette, men håber da det fra enten deres eller min side kan fixes.
Hvis én kan identificere problemet, vil jeg lettere kunne forklare aberne der sidder i arrownet's kundeservice hvad problemet muligvis kan være, og hvordan de kan fixe det.
Hjælp er virkelig værdsat :)
Har en enkelt gang ringet til arrownet for at høre om hvad problemet kunne være, men da de er fucking inhabile, har det været uden held.
Jeg søger derfor nogle svar, på hvad problemet med nettet kan være? Ved ikke om alle der har arrownet oplever dette, men håber da det fra enten deres eller min side kan fixes.
Hvis én kan identificere problemet, vil jeg lettere kunne forklare aberne der sidder i arrownet's kundeservice hvad problemet muligvis kan være, og hvordan de kan fixe det.
Hjælp er virkelig værdsat :)
need highskilled clan LOL q?
| #1 | 25.08.2008 18:30 |
Jeg havde præcis samme problem med yousee, men fandt aldrig nogen løsning på det.. Jeg klagede til dem over telefonen og i breve, men alt jeg fik ud af det var et nyt modem de tilsendte mig. Dette hjalp dog ikke, så jeg sagde mit abonnement op og bestilte fullrate med gamerprofil i stedet. En beslutning jeg absolut ikke har fortrudt!
| #2 | 25.08.2008 18:34 |
Har plaget min far om det samme, men vi undersøgte det så, og fandt ud af at fullrate skal tilsluttes telefonstikket - hvilket (på en eller anden måde gør) at arrownet så ikke dækker de fem mobilabonnementer længere. Der kan så måske ligges et ekstra telefonstik, men det koster hvis en mill. ca. :/
| #4 | 25.08.2008 18:38 |
Få din far til at bestille noget billigt der går gennem kabel-tv.. Det har vi, det kører upåklageligt.
Du kan eventuelt sige, at du godt vil give lidt ekstra penge til det. :)
Du kan eventuelt sige, at du godt vil give lidt ekstra penge til det. :)
| #5 | 25.08.2008 19:09 |
Tror bare ikke det løser problemet med mobilabonnementerne.
| #6 | 25.08.2008 19:13 |
Man kan godt have 2 udbydere. Arrownet kører på telefonstik, stofanet kører fx på kabeltv. Det er np. :)
| #17 | 26.08.2008 16:03 |
Det kan måske godt lade sig gøre alligevel. Jeg bor i Nakskov så tror det er begrænset med netudbydere der kører over kabeltv, er stofa det eneste eller findes der andre? :)
Edited: 26.08.2008 16:16
| #9 | 25.08.2008 21:01 |
Nogen der har any clue om hvad problemet kan være? :)
| #14 | 25.08.2008 22:28 |
Jeg har arrownet og har haft det i noget tid, men har ikke samme problem som dig. Det sker ENGANG imellem, men yderst sjældent at min ping ryger op på 80-100, men det går hurtigt væk igen... Ellers har jeg normalt en ping på 10-15 og er meget tilfreds med mit net, men jeg har en m8 der har samme problem som dig og han siger det startede da han bestilte fast ip...
| #15 | 25.08.2008 23:02 |
Har det også selv :(
Og vores er også ret fucked..
især på det sidste, men vi får tilsendt et nyt modem nu såda vores ekstremt ustabile måske kan blive lidt mere normalt..
Og vores er også ret fucked..
især på det sidste, men vi får tilsendt et nyt modem nu såda vores ekstremt ustabile måske kan blive lidt mere normalt..
Arsenal FC - Bendtner 26
| #22 | 30.08.2008 17:32 |
Dit net er sikkert delt med andre, altså i en ejendom.. Bor du i lejlighed?..
Jeg har selv broadcom, virkerlig lort.. De fleste dage lagger jeg stabilt med 140 i ping, og mine forældre gider heller ikke købe nyt net, da vi kun betaler 40kr for 4/4mbit.. De sagde til mig i telefonen, det var noget med ejendommens router, hvor de havde lavet noget med portene som var forkert.. Men de kan ikke lette deres fede røv og gøre noget ved det.
Jeg har selv broadcom, virkerlig lort.. De fleste dage lagger jeg stabilt med 140 i ping, og mine forældre gider heller ikke købe nyt net, da vi kun betaler 40kr for 4/4mbit.. De sagde til mig i telefonen, det var noget med ejendommens router, hvor de havde lavet noget med portene som var forkert.. Men de kan ikke lette deres fede røv og gøre noget ved det.
Tibuktu er 12 år
| #23 | 30.08.2008 20:14 |
Nah bor i hus - har godt nok tre søskende, men sørger altid for de ikke bruger nettet hvis jeg spiller en vigtig kamp. Ændrer dog ikke på den dårlige ping :)
| #25 | 30.08.2008 23:49 |
Hmf, så har jeg ingen svar på dit problem :D.. Men det er vildt nederen, håber du får det fixet..
Tibuktu er 12 år
| #24 | 30.08.2008 20:32 |
Jeg har hørt at dansknet skulle være rimelig godt - har dog ikke selv haft det, jeg har dbnet, og det kører perfekt, jeg har aldrig haft over 15 i ping, medmindre jeg selvfølgelig havde mega mange programmer åben - dvs. ikke nettets skyld..
http://www.dbnet.dk/1037.aspx
http://www.dbnet.dk/1037.aspx
whispers: Hun var kun 12..
Kommentarer i alt: 33 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Blank vs.
dK (0-1)
Virtus
hrai vs.
Dig
iF (0-1)
HAH (0-6)
xlo (0-8)
D4 (0-1)
wtm