Kommentarer i alt: 26 -
| Warcraft -> frozen throne | 23.08.2008 17:51 |
Jeg har lidt et problem med mit Warcraft III..
Jeg har lige købt bestselleren Warcraft III incl. frozen throne.. Jeg har fået installeret W III, men når jeg så vil instrallere frozen throne siger den at jeg først skal installere W III.. Jeg har testet at W III virker, ved at spille lidt online i dét..
Nogen som aner deres vildeste råd om hva fanden jeg skal gøre for at få frozen throne til at virke??
Jeg har lige købt bestselleren Warcraft III incl. frozen throne.. Jeg har fået installeret W III, men når jeg så vil instrallere frozen throne siger den at jeg først skal installere W III.. Jeg har testet at W III virker, ved at spille lidt online i dét..
Nogen som aner deres vildeste råd om hva fanden jeg skal gøre for at få frozen throne til at virke??
| #2 | 23.08.2008 18:32 |
du går ind på isohunt og downloader skidtet... mit virker fint på battlenet og det man kalder dota tror jeg nok.. :o
lalalal ;D
| #19 | 24.08.2008 06:49 |
oke?!.. jeg siger bare der er en let måde at få det på. og det gør mig til helt? der skal ik meget til at gøre dig glad? :)) haha
lalalal ;D
| #23 | 26.08.2008 06:01 |
Hvorfor ikke sige tak til manden der kommer med en alternativ løsning der i det her tilfælde fungerer bedre end det du har gang i, i stedet for at svine ham? :)
Skål i ål!
| #24 | 26.08.2008 19:03 |
Bland dig udenom.
Læs forum igen, læs hans svar dertil og tænk dig om igen..
Fortsat god dag.
Læs forum igen, læs hans svar dertil og tænk dig om igen..
Fortsat god dag.
| #25 | 26.08.2008 23:26 |
Du skriver:
Han svarer:
du går ind på isohunt og downloader skidtet... mit virker fint på battlenet.
Hvorfor er du så fjendtlig Ikast? =)
Skål i ål!
| #3 | 23.08.2008 18:51 |
Det kan have noget at gøre med du har ændret mappe navnet for WC3 R&C, så skal du også huske at ændre den ved TFT.
| #4 | 23.08.2008 19:12 |
min sagde det samme!?
bare lav en bruger på blizzard og download tft derfra
bare lav en bruger på blizzard og download tft derfra
new born
| #5 | 23.08.2008 19:17 |
Genstart din PC efter du har installeret ROC, derefter installer TFT.
| #6 | 23.08.2008 19:21 |
Bruger du vista?
Hvis ja, saa proev at installere WC3 non xpack i en anden folder end programmer.
Har selv haft et problem med xpacks paa vista hvor det ikke virker hvis man installere under programmer.
Ellers proev at check de officielle warcraft 3 fora.
Hvis ja, saa proev at installere WC3 non xpack i en anden folder end programmer.
Har selv haft et problem med xpacks paa vista hvor det ikke virker hvis man installere under programmer.
Ellers proev at check de officielle warcraft 3 fora.
| #12 | 23.08.2008 23:04 |
uninstall WC3, også install igen og installer TFT lige bagefter
Sut på din mors hoved - Alvand2k
| #14 | 23.08.2008 23:36 |
Hvad står der I din regedit? Prøv følgene:
start -> kør -> regedit (enter)
hvis du har vista, skriver du bare regedit i søgefeltet
HKEY_CURRENT_USER
|> Software
|>|> Blizzard Entertainment
|>|>|> Warcraft III (tryk på mappen bare)
Hvad står der ude i siden, altså specielt disse skal du tjekke:
InstallPath
Program
War3CD
Du burde selv være i stand til at se efter om de rent faktisk peger det rigtige sted, hvis de slet ikke står der kan du bare lige skrive igen, så kan jeg skrive eksempler på hvad der skal stå :)
start -> kør -> regedit (enter)
hvis du har vista, skriver du bare regedit i søgefeltet
HKEY_CURRENT_USER
|> Software
|>|> Blizzard Entertainment
|>|>|> Warcraft III (tryk på mappen bare)
Hvad står der ude i siden, altså specielt disse skal du tjekke:
InstallPath
Program
War3CD
Du burde selv være i stand til at se efter om de rent faktisk peger det rigtige sted, hvis de slet ikke står der kan du bare lige skrive igen, så kan jeg skrive eksempler på hvad der skal stå :)
.. og lyt til malk de koijn
| #17 | 24.08.2008 00:22 |
Har fundet en anden måde, som fungere.. Så vil ikke bøvle med det du har skrevet.. ellers tak..
| #18 | 24.08.2008 00:43 |
Ok, det er nemlig bl.a. et problem hvis man har formateret/fresh installed windows uden at slette wc3, så mangler der nogle værdier i regedit, og de skal lige tilføjes igen, hvis der altså kommer en update :)
.. og lyt til malk de koijn
Kommentarer i alt: 26 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Blank vs.
dK (0-1)
Virtus
hrai vs.
Dig
iF (0-1)
HAH (0-6)
xlo (0-8)
D4 (0-1)
wtm