Kommentarer i alt: 95 -
| Sensation White @ Copenhagen | 13.08.2008 21:48 |
Hey ppl ;>
vi er sku nogle stykker fra Vejle omegn der havde tænkt os at tage til det dersens sensation white, meeeen!
Vi leder efter et "selskab" som udbyder ok billig transport med billet, ligesom hardstylers og trancetrips gør med Qlimax :-)
Som sagt, Vejle omegn+transport er keywords, sammen med Sensation White.
Desuden - så ses vi der ;> det bliver ondt
vi er sku nogle stykker fra Vejle omegn der havde tænkt os at tage til det dersens sensation white, meeeen!
Vi leder efter et "selskab" som udbyder ok billig transport med billet, ligesom hardstylers og trancetrips gør med Qlimax :-)
Som sagt, Vejle omegn+transport er keywords, sammen med Sensation White.
Desuden - så ses vi der ;> det bliver ondt
| #2 | 14.08.2008 17:48 |
Når vi nu er ved området
Går de meget op i at tjekke ID's til sådanne Events
Går de meget op i at tjekke ID's til sådanne Events
| #6 | 14.08.2008 20:57 |
Jeg har aldrig oplevet de har tjekket id´s tilgengæld tjekker de forholdsvis grundigt efter andre ting ;x
hardsets.nl / musicincontrol.nl
| #35 | 15.08.2008 02:00 |
haha :D Hvem sakl du derind med? Skal finde ngole folk... har 2 kammerater, men de er i USA den dato :(((
et bQvlet aRMshow i måzN-
| #9 | 14.08.2008 22:54 |
jeg kan ik huske hvad det hedder men der er sårn et busselskab der kører fra ebeltoft til københavn .. de kører vist også fra århus... Det er mega billigt.
Btw Hvorfor tager i ikke til Sensation BLACK istedet? p.s joke
Btw Hvorfor tager i ikke til Sensation BLACK istedet? p.s joke
Edited: 14.08.2008 22:55
Ronnie er et fedt pigenavn
| #11 | 14.08.2008 23:14 |
Køb billet på nettet og tag tog.
Ja du er iiiih åååh så sej
| #13 | 14.08.2008 23:42 |
Ikke nogen fra Aalborg der har lyst til at group up og gogogogo?! :) ..
skriv til mig hvis der er nogle der er friske, alle mine homies er fucking Rock / Pop idioter :''(
skriv til mig hvis der er nogle der er friske, alle mine homies er fucking Rock / Pop idioter :''(
fake it, till you make it
| #14 | 15.08.2008 00:40 |
Hvad siger du til en der er "blandet genre" idiot? :)
(Læs #15 først.)
(Læs #15 først.)
www.FindBio.dk
| #15 | 15.08.2008 00:41 |
Har nogle spørgsmål :)
Billetprisen?
Hvornår sker det?
Hvor mange fra Aalborg tager afsted, måske gruppering?
Hvor mange timer det, det lige det skidt vare?
Billetprisen?
Hvornår sker det?
Hvor mange fra Aalborg tager afsted, måske gruppering?
Hvor mange timer det, det lige det skidt vare?
Edited: 15.08.2008 00:41
www.FindBio.dk
| #17 | 15.08.2008 00:52 |
Kan desværre ikke huske Biletprisen.
det sker d. 15 November, jeg vil utrolig gerne med og kommer selv fra Aalborg, ved ikke hvor mange timer det er, det er nok mange! :-) .. men der kan jo altid hoppes på et nat tog hjem til Aalborg igen, og soves hele vejen hjem!
- VI SKAL FINDE EN MASSE!
det sker d. 15 November, jeg vil utrolig gerne med og kommer selv fra Aalborg, ved ikke hvor mange timer det er, det er nok mange! :-) .. men der kan jo altid hoppes på et nat tog hjem til Aalborg igen, og soves hele vejen hjem!
- VI SKAL FINDE EN MASSE!
| #16 | 15.08.2008 00:48 |
Hvad er aldersgrænsen? Hvor er det henne osv? Lidt info ville være max rart :D
No, Iz need SuperioRz
| #18 | 15.08.2008 00:57 |
Aldersgrænsen: 18 år.
Hvor er det henne: København Parken
Hvor er det henne: København Parken
| #19 | 15.08.2008 00:59 |
Stenern jeg ikke er 18 år :@@@@@@@@@@@@
E: Hvilke slags ID skal man have med?
E: Hvilke slags ID skal man have med?
Edited: 15.08.2008 01:00
No, Iz need SuperioRz
| #21 | 15.08.2008 01:08 |
Tud, jeg fylder 18 år, kun 11 dage efter :(
www.FindBio.dk
| #22 | 15.08.2008 01:13 |
lol, tag med anyway :) ..
men okay kan godt se, det er noget af en chance at spilde hvis man ikke bliver lukket ind :\
men okay kan godt se, det er noget af en chance at spilde hvis man ikke bliver lukket ind :\
| #24 | 15.08.2008 01:16 |
det er bare surt sådan noget, det bliver ellers noget af det vildeste..
København er det eneste land i Scand der for besøg af White Sens!
København er det eneste land i Scand der for besøg af White Sens!
| #27 | 15.08.2008 01:24 |
Har jeg hørt, men hvorfor skulle de tjekke for ID når der er flere tusinde der kommer?
www.FindBio.dk
| #28 | 15.08.2008 01:29 |
Ja, det er også lige det jeg spørger mig selv efter.
men på den anden side, når de alligevel kropsvisitere dig, så er det jo også passende og spørge om du har ID. Når de alligevel har fat i dig.
sidste gang var jeg i parken sammen med kæresten for at se Justin Timberlake ( møg fed koncert, selvom det virker bætchet! ) .. men, der kom der ca. 50.000 folk, og kontrollørerne tog sig meget meget god tid til at tjekke alle tasker, poser, og andet igennem for hindrede våben, og andre ting der kunne komme andre folk til fare.
men på den anden side, når de alligevel kropsvisitere dig, så er det jo også passende og spørge om du har ID. Når de alligevel har fat i dig.
sidste gang var jeg i parken sammen med kæresten for at se Justin Timberlake ( møg fed koncert, selvom det virker bætchet! ) .. men, der kom der ca. 50.000 folk, og kontrollørerne tog sig meget meget god tid til at tjekke alle tasker, poser, og andet igennem for hindrede våben, og andre ting der kunne komme andre folk til fare.
| #32 | 15.08.2008 01:46 |
Haha, gå hjem og plag momse om hun ikke gider tage din lille buttede hånd og følge dig op til Hr. Kontrollør, og sig derefter
- "ham her skal ind, han er gammel nok" :)
- "ham her skal ind, han er gammel nok" :)
| #52 | 15.08.2008 11:33 |
Du kan jo evt. tage chancen :D?
De kontrollerede ikke en skid til Tiësto... I hvert fald ikke i den kø jeg stod i.
De kontrollerede ikke en skid til Tiësto... I hvert fald ikke i den kø jeg stod i.
Gomenasai :(
| #70 | 15.08.2008 19:39 |
klart når der ingen aldersgrænse var til tiesto :) det var jo bare en helt almindelig koncert, ligesom justin timberlake fx.
c\_/ carecup is empty.
| #71 | 15.08.2008 19:50 |
Så kan jeg sgu heller ikke se hvorfor der skulle være aldersgrænse til sensation?
| #73 | 15.08.2008 19:56 |
tjah, var ikke til tiesto så skal ikke kunne sige det - men kan det ikke have noget at gøre med at der ikke blev solgt alkohol?
kan jo også have noget med sensation's alkoholbevilling at gøre :)
kan jo også have noget med sensation's alkoholbevilling at gøre :)
c\_/ carecup is empty.
| #74 | 15.08.2008 20:00 |
Self blev der solgt alkohol til Tiësto. Var der :)
Det varede jo også i godt 6 timer or so, ligesom dette event. Så de er jo ret ens.
Det varede jo også i godt 6 timer or so, ligesom dette event. Så de er jo ret ens.
| #83 | 16.08.2008 00:10 |
tiesto´s show var sq lidt kedeligt imo. musikken var rigtig nice. lyden ok... men alt det andet var sq kedeligt.
Jeg kan så tilgengæld påpege for dem der ikke var så heldige at være til sensation/BLACK i sommers at der virkelig er noget at se frem til, showet er simpelthen fænomenalt iår.
Jeg kan så tilgengæld påpege for dem der ikke var så heldige at være til sensation/BLACK i sommers at der virkelig er noget at se frem til, showet er simpelthen fænomenalt iår.
hardsets.nl / musicincontrol.nl
| #48 | 15.08.2008 11:18 |
Word! Men jeg tvivler på det nogensinde sker. Desværre.
Edited: 15.08.2008 11:18