Kommentarer i alt: 38 -
| XpN Skins | 05.08.2008 00:32 |
Hej!
Jeg synes, at de skins der i skrivende stund er tilgængelige for XpN.Clubs brugere, er lidt, mildt sagt, fesne. :D Lidt bogstavsfarver ændres m.m. I stedet for eksempelvis hele sidens kulør, så som baggrundsfarver etc., til et mere mørkt/natte-agtigt look, hvilket rent helbredsmæssigt ville skåne øjnene hos den del af sitets brugere, som browser siden i nattetimerne.
Jeg fandt ikke dette forslag under min søgning på sitet, og mente derfor at det var i sin fineste orden at foreslå det. Håber det modtages med kyshånd, og ej den kynisk-kolde side. :-D
/zeko
Jeg synes, at de skins der i skrivende stund er tilgængelige for XpN.Clubs brugere, er lidt, mildt sagt, fesne. :D Lidt bogstavsfarver ændres m.m. I stedet for eksempelvis hele sidens kulør, så som baggrundsfarver etc., til et mere mørkt/natte-agtigt look, hvilket rent helbredsmæssigt ville skåne øjnene hos den del af sitets brugere, som browser siden i nattetimerne.
Jeg fandt ikke dette forslag under min søgning på sitet, og mente derfor at det var i sin fineste orden at foreslå det. Håber det modtages med kyshånd, og ej den kynisk-kolde side. :-D
/zeko
| #38 | 23.09.2008 16:19 |
håber det var den comment du blev degraderet i rank for :D
Homosexuals are gay!
| #6 | 05.08.2008 02:36 |
er det liiiige ved at blive udgivet, eller er det så langt væk at der går år?!
E .·` ' / ·. F Ur tears fuel me
| #15 | 23.09.2008 09:31 |
hvad med det design i profilen "Chaoz", er det noget som kommer? :D
Upload config, please!
| #34 | 23.09.2008 15:19 |
Håber da for gudsskyld ikke at det er det design som blev "leaket" fra en tidl. admin for et stykke tid siden for det er da fesent
Our patience will achieve more t
| #2 | 05.08.2008 01:12 |
Jeg er villig til at lave et skin hvis i navngiver det "holt special" :)
~
| #16 | 23.09.2008 10:09 |
Det bliver så sweet med det nye :) - Oplevelsen bliver noget helt andet :)
Designers are bitches!
| #18 | 23.09.2008 10:34 |
Men det går langtsom :D Tror faktisk ikke jeg kender nogle sites som er så lang tid om det som xplayn :D
.@_
| #24 | 23.09.2008 12:39 |
Vi kunne også bare smide nogle html tables op?
Bare rolig, det nye site bliver ventetiden værd!
Bare rolig, det nye site bliver ventetiden værd!
Designers are bitches!
| #25 | 23.09.2008 12:47 |
Det er klart at det tag tid :D Men det er der også gået :D Ved ikke hvad det er som tag så langtid og udvikle, men det må være noget stort så :D
Jeg venter da bare videre så :D Men kan du så svare mig på hvor mange som sider og bruge tid på at udvikler på det? Og hvor mange timer om dagen der bliver langt i det? ;)
Jeg venter da bare videre så :D Men kan du så svare mig på hvor mange som sider og bruge tid på at udvikler på det? Og hvor mange timer om dagen der bliver langt i det? ;)
.@_
| #26 | 23.09.2008 12:49 |
Altså det med hvor mange og hvem osv... Nu er det jo frivilligt, så når folk har tid, og indimellem bliver der fastlagt nogler timer til det osv :) - Men du skal tænke på at det er et stort site, og folk har et liv ved siden af :)
Designers are bitches!
| #27 | 23.09.2008 12:53 |
Det med et stort site giver jeg ikke så meget for ;) Men self er det det.
Det er klart at det tag så langt tid hvis det kun er på frivillig bascis der bliver udviklet på det, syns jeg bare er en skam så ;)
Det er klart at det tag så langt tid hvis det kun er på frivillig bascis der bliver udviklet på det, syns jeg bare er en skam så ;)
.@_
| #37 | 23.09.2008 16:18 |
Måske er der ikke mange skins, men jeg har altid syntes at Qnet-Kranen var klart at foretrække!
Toast = 5 kr
Kommentarer i alt: 38 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.