Kommentarer i alt: 29 -
| Corolla, fra 88 eller deromkring NEED INFO | 10.07.2008 18:47 |
Jeg står i den situation at jeg skal ud at have mig en god brugt bil, har ladet mig høre at ældre corollaer er utroligt slidstærke og kører godt, hvilket er det eneste der egentlig interessere mig.
Efter at have kigget rundt på bilbasen på forskellige Corollaer, kan jeg se nogen kommentarer fra tidligere eller nuværende ejere der siger "Fin lille automat gear bil" osv. Nu er jeg i den situation at jeg nægter at køre med automatgear, + hvis det går i stykker er det noget lort at få lavet. Derfor har jeg søgt lidt rundt på bilbasen og google for at se om det kan passe at alle Corollaer fra den tid er automat gear, og kan ikke finde noget bekræftende, derfor spørger jeg jer; Er Corollaer fra 88' eller deromkring automat eller manuelt gear?
På forhånd tak, Vitteffs!
Efter at have kigget rundt på bilbasen på forskellige Corollaer, kan jeg se nogen kommentarer fra tidligere eller nuværende ejere der siger "Fin lille automat gear bil" osv. Nu er jeg i den situation at jeg nægter at køre med automatgear, + hvis det går i stykker er det noget lort at få lavet. Derfor har jeg søgt lidt rundt på bilbasen og google for at se om det kan passe at alle Corollaer fra den tid er automat gear, og kan ikke finde noget bekræftende, derfor spørger jeg jer; Er Corollaer fra 88' eller deromkring automat eller manuelt gear?
På forhånd tak, Vitteffs!
No Soup For You! Bubbleboy
| #4 | 10.07.2008 19:10 |
Den kan sakm osse fåes med manuel gear har en gammel mate der har haft en.,
Og ja den er slid stærk !! Vi tævede den bil igen og igen! Intet ville nakke dem.. Først da han havde penge til en anden gav vi den sidste skub.. Der brændte konlingen af... Så solgte han den og fik sine penge hjem igen :D !! Han gik så fra corolla til mercedes :D Han sagde tit han savnede hans toyota :P
Og ja den er slid stærk !! Vi tævede den bil igen og igen! Intet ville nakke dem.. Først da han havde penge til en anden gav vi den sidste skub.. Der brændte konlingen af... Så solgte han den og fik sine penge hjem igen :D !! Han gik så fra corolla til mercedes :D Han sagde tit han savnede hans toyota :P
Only god can judge me...osv
| #7 | 10.07.2008 19:53 |
Hvilken årgang var det?
Og ved du noget om hvor langt en fra 96 kan køre før at motoreren osv skal skiftes helt?
Og ved du noget om hvor langt en fra 96 kan køre før at motoreren osv skal skiftes helt?
Edited: 10.07.2008 19:53
Bare Helt Min Egen
| #12 | 10.07.2008 21:18 |
Jamen corolla er en genne tænkt øse.. Den holder til en del og stumper er billige.. Jeg vil sige det er et godt køb :)
Only god can judge me...osv
| #5 | 10.07.2008 19:10 |
Ved ik li hvorfor min/din besked blev slettet men altså
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=...
Ved ik om man kan se det uden bruger
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=...
Ved ik om man kan se det uden bruger
| #15 | 10.07.2008 22:40 |
Altså, nu er jeg mekaniker.. og af god erfaring ved jeg det mere eller mindre er umuligt at finde en "god" bil til billige penge.. og hvis du samtidig ikke gider ofre penge på skidtet når det nu står i den stand den er i, så ville jeg evt. hæve prisen med en små 10k og finde noget måske lidt nyere....
Men somsagt, hvis det kun er til at blive bragt frem og tilbage i er det jo ret så ligemeget med kvaliteten, dog hvis du forventer den har gode køreegenskaber osv så er det nok lidt lavt at sætte dit mål :)
husk nu at ALLE biler går i stykker og der skal ofres penge på det skidt hvis de skal være up2date
Men somsagt, hvis det kun er til at blive bragt frem og tilbage i er det jo ret så ligemeget med kvaliteten, dog hvis du forventer den har gode køreegenskaber osv så er det nok lidt lavt at sætte dit mål :)
husk nu at ALLE biler går i stykker og der skal ofres penge på det skidt hvis de skal være up2date
| #19 | 18.07.2008 14:00 |
har da haft fundet 2 gode biler, en polo 1.1 fra 91 som ikke havde kørt mere en 88k som var i fin stand og det hele. fik jeg for 15k og så fandt jeg en bmw fra 84 (3.18i) i meget fin stand, kun et enkelt lille mærke på kofangeren og så havde den kørt 77K. så det er skam muligt at finde biler der er gamle som er noget værd =)
|
| #20 | 18.07.2008 16:23 |
Siger det er mere eller mindre umuligt ja, men som du selv siger er der biler der kan findes hvor man er heldig :)
Jeg har også har fundet et par biler selv, men jeg er rimelig sikker på at de biler du har haft fat i umuligt kan have været 100% god stand ;)
Der kan ALTID findes noget på gamle biler.. tro mig ;D
Jeg har også har fundet et par biler selv, men jeg er rimelig sikker på at de biler du har haft fat i umuligt kan have været 100% god stand ;)
Der kan ALTID findes noget på gamle biler.. tro mig ;D
| #21 | 18.07.2008 16:26 |
Haha, bmw'en var ikke i helt vild stand nej :D!
Men den var faktisk ganske acceptabel til prisen, af hvad jeg kunne se, med mit fantastiske øje for biler.
Men den var faktisk ganske acceptabel til prisen, af hvad jeg kunne se, med mit fantastiske øje for biler.
Gomenasai :(
| #22 | 18.07.2008 16:48 |
ja men det der er blevet fundet er self blevet lavet. fx at få den den til at bremse lige. hjulene var ikke afballanceret ordenligt og alle de der små ting. men der var INGEN store ting i vejen. der var ikke nye dele som skulle købes. kun efter at jeg smadrede den ^^
|
| #25 | 18.07.2008 18:01 |
Min corolla fra 88 har manualgear, men vogt dig - servostyring bliver savnet!
Alt overstående er rigtigt
Kommentarer i alt: 29 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK vs.
ATS
PZ (0-8)
Dig vs.
SoH (0-1)
VP vs.
jp (0-1)
emL
n! vs.
iF (0-1)
GP vs. 
x6 (0-1)