Kommentarer i alt: 86 -
| Ømme fødder | 09.07.2008 19:59 |
Hey alle XpN'ere.
Jeg har netop fået job i en fona og har været gang i en uge, men jeg får smerter i mine fødder af at stå op, så jeg knap kan stå op sidst på dagen. De er ømme - ja nogle kender det nok.
Er der noget man kan gøre ved det? jeg har netop købt nogle ret behagelige sko, dog reducere de kun smerten en smule.
Jeg ved godt det sikkert er noget man vænner sig til, men det kan jeg ikke vente på :D
Kom med et fif, ting og sager så jeg slipper af med det evt reducere det.
Edited: 09.07.2008 20:00
Jeg har netop fået job i en fona og har været gang i en uge, men jeg får smerter i mine fødder af at stå op, så jeg knap kan stå op sidst på dagen. De er ømme - ja nogle kender det nok.
Er der noget man kan gøre ved det? jeg har netop købt nogle ret behagelige sko, dog reducere de kun smerten en smule.
Jeg ved godt det sikkert er noget man vænner sig til, men det kan jeg ikke vente på :D
Kom med et fif, ting og sager så jeg slipper af med det evt reducere det.
Edited: 09.07.2008 20:00
| #3 | 09.07.2008 20:58 |
Jeg går ca 22 km om dagen på mit arbejde, har ikke vænnet mig til det endnu
(^_^X)
| #10 | 09.07.2008 21:27 |
Møbel sælger...
vi er tæt på røven, så vi skal gerne gå en 6/7 Runder i timen, og spørge kunder mindst 3 gange, inden de forlader butikken...
Jeg havde sådan en skridt tæller på, og den fortæller hvor meget du går
vi er tæt på røven, så vi skal gerne gå en 6/7 Runder i timen, og spørge kunder mindst 3 gange, inden de forlader butikken...
Jeg havde sådan en skridt tæller på, og den fortæller hvor meget du går
(^_^X)
| #34 | 10.07.2008 16:39 |
ja ok... alt efter hvordan den skridttæller fungerer, så kan man nok også godt tilføje - 7km :)
de fleste, billige, tæller jo hvert skridt for værende en meter, men når man tripper rundt derinde, så tror jeg næppe skridtene er 1 meter lange.
de fleste, billige, tæller jo hvert skridt for værende en meter, men når man tripper rundt derinde, så tror jeg næppe skridtene er 1 meter lange.
Edited: 10.07.2008 16:40
bred ymer
| #7 | 09.07.2008 21:11 |
Massage ville hjælpe på det. Gå ned i den matas, apotek eller lignende og få noget der kan lindre mod smerterne. Der findes tusinde-vis af creme mod sådan noget.
Efter jeg var kommet hjem fra Roskilde festivalen havde jeg også ondt i fødderne. Jeg startede med at smøre dem ind i voltaren. Det tog smerten med det samme.
Ellers kan hirschtalg være god mod hudløshed og vabler. Men jeg tror ikke det er problemet?
Som andre har skrevet tror jeg det er et spørgsmål til tilvænning. Om et månedstid er du vant til det.
Efter jeg var kommet hjem fra Roskilde festivalen havde jeg også ondt i fødderne. Jeg startede med at smøre dem ind i voltaren. Det tog smerten med det samme.
Ellers kan hirschtalg være god mod hudløshed og vabler. Men jeg tror ikke det er problemet?
Som andre har skrevet tror jeg det er et spørgsmål til tilvænning. Om et månedstid er du vant til det.
Up The Irons ! \../ \../
| #11 | 09.07.2008 21:32 |
Et par rigtige gode løbesko, som er bløde og stabile at gå i!
Samt, hvis du får chancen, så sæt dig ned :D
Jeg arbejder også selv lige pt på et lager hvor jeg også står op hele dagen næsten, dog har jeg en mulighed for at sætte mig ned.. super rart :D
Samt, hvis du får chancen, så sæt dig ned :D
Jeg arbejder også selv lige pt på et lager hvor jeg også står op hele dagen næsten, dog har jeg en mulighed for at sætte mig ned.. super rart :D
Til salg 45-81-60-00
| #12 | 09.07.2008 21:41 |
Jeg er i lære som slagter, og i starten i den nye butik da vi åbnede havde jeg 15-16 timers vagter uden pause, fordi der var sådan knald på den, men fordi man var igang hele tiden så var det først noget man mærkede da man kom hjem og satte sig i sofaen, og adrenalinen kølede lidt af, efterfølgende når jeg er kommet ned på mit normale skema, er der stadig nogen gange 10 timers vagter, og i min afdeling holder vi ikke pauser og så skal man lige huske på at vi SKAL have træsko på (av) .. Men man vænner sig til det, og dem der siger du skal sætte dig ned til det går over, det er det dummeste du kan gøre, lige så snart du sætter dig ned vil du kunne mærke smerten endnu mere, og det er derfor dobbelt så svært at komme op og igang igen!
Mathias :)
Mathias :)
| #17 | 09.07.2008 22:25 |
Jeg har arbejdet i en tøjbutik i 3 år, der fik jeg os rimelig ondt i legmusklerne og fødderne i starten, men det gik over lidt efter lidt, dog vil jeg foreslå dig at gå ned i en sportsforetning og hører om de ikke kan teste dig for om du måske skal have indlæg i dine sko :) det hjælper vidst også en del
| #20 | 09.07.2008 22:50 |
Hvad med sådan en fætter her:
http://www.hvidevarebutikken.dk/shop/bosch-fodma...
og
http://www.sundt-helbred.dk/product.asp?product=...
http://www.hvidevarebutikken.dk/shop/bosch-fodma...
og
http://www.sundt-helbred.dk/product.asp?product=...
Edited: 09.07.2008 22:51
| #84 | 17.07.2008 16:40 |
Den første kan jeg ikke anbefale. Den anden kender jeg ikke, men den ser ud til at være lignende den første, bare uden vand.
Varmt vand og så noget pulver salt til ømme fødder (kan ikke lige husker hvad det hedder - spørg i Matas) hjalp mig da jeg skulle arbejde 10~ timer om dagen (eller natten, rettere sagt) som slagter, næsten uden at sidde ned en eneste gang (og når man endelig gjorde, så var det fandeme svært at komme op igen!).
Varmt vand og så noget pulver salt til ømme fødder (kan ikke lige husker hvad det hedder - spørg i Matas) hjalp mig da jeg skulle arbejde 10~ timer om dagen (eller natten, rettere sagt) som slagter, næsten uden at sidde ned en eneste gang (og når man endelig gjorde, så var det fandeme svært at komme op igen!).
| #21 | 09.07.2008 22:59 |
Disse er et hit mange steder ;-)
http://www.alaskamillandfeed.com/shop/images/Cro...
Eller sådan nogen her, meget lign. dem jeg har på arbejdet (mcd):
http://www.lund-trading.dk/filarkiv/billeder/385...
http://www.alaskamillandfeed.com/shop/images/Cro...
Eller sådan nogen her, meget lign. dem jeg har på arbejdet (mcd):
http://www.lund-trading.dk/filarkiv/billeder/385...
Jeg har altid ret..
| #22 | 09.07.2008 23:02 |
lol, jamen takker :p
Tror dog hverken jeg, eller min arbejdsgiver vil blive specielt glad for det :p
Tror dog hverken jeg, eller min arbejdsgiver vil blive specielt glad for det :p
| #23 | 09.07.2008 23:04 |
Haha :D Well, de der Crocs er skide fancy! Du kan bare tage et par i sorte som er lidt mere casual ;-)
De andre er mere sikkerhedssko, med metal ved tæerne og det der :D
De andre er mere sikkerhedssko, med metal ved tæerne og det der :D
Jeg har altid ret..
| #26 | 09.07.2008 23:08 |
Hahaha Crocs ! :D
Ja, ser dem hele tiden. Du har måske et par selv, siden du anbefaler dem? :D
Ja, ser dem hele tiden. Du har måske et par selv, siden du anbefaler dem? :D
| #28 | 09.07.2008 23:14 |
Nope :D Jeg må ikke have dem på arbejdet da de ikke lever op til kravene på McD ;-)
Men jeg kender et par stykker som siger de er tiptop!
Men jeg kender et par stykker som siger de er tiptop!
Jeg har altid ret..
| #62 | 15.07.2008 12:34 |
hvordan er det at arbejde i macd skal nemlig selv have arbejde her efter sommerferien og macd tjaah hvorfor ikk :D?
Jeg er den rigtige gunn!?
| #64 | 15.07.2008 18:20 |
Well, det er stressende, hårdt og kræver, at man ikke er bange for at lave noget :)
Så medmindre du ikke vil chill på en tankstation og lave mindst muligt, så er McD lige sagen - for kollegaerne og humøret indbyrdes er det bedste ved jobbet :D
Så medmindre du ikke vil chill på en tankstation og lave mindst muligt, så er McD lige sagen - for kollegaerne og humøret indbyrdes er det bedste ved jobbet :D
Jeg har altid ret..
| #65 | 15.07.2008 18:53 |
hallo
der er INTET galt at stå og chill på en tank uden at lave det mindste.!
der er INTET galt at stå og chill på en tank uden at lave det mindste.!
Yiiha
| #48 | 10.07.2008 20:18 |
Crocs er ganske enkelt en af verdens 3 grimmeste opfindelser.
Have a good time, all the time.
| #24 | 09.07.2008 23:05 |
LAD VÆR AT BROKKE DIG!
Har ikke lavet en skid i hele mit liv andet end fodbold, men det kan satme ikke måle sig med at stå og arbejde i en fabrik 7 timer i træk, hvor du går frem og tilbage. Jeg går nok omkring 15km hver dag på arbejdet, i nogle SIKKERHEDSSKO.. og de er fandme djævlens værk. Startede i tirsdag og mine fødder er simpelthen helt fucked..
Har ikke lavet en skid i hele mit liv andet end fodbold, men det kan satme ikke måle sig med at stå og arbejde i en fabrik 7 timer i træk, hvor du går frem og tilbage. Jeg går nok omkring 15km hver dag på arbejdet, i nogle SIKKERHEDSSKO.. og de er fandme djævlens værk. Startede i tirsdag og mine fødder er simpelthen helt fucked..
Edited: 09.07.2008 23:05
| #36 | 10.07.2008 17:05 |
Jeg har ikke kunne gå overhovedet, efter at være startet som nedriver. Sikkerhedssko er nok hadegave#1 til foden!
Der er dog et men. Nu har jeg snart været i gang i 3 uger og mine fødder kan bevæge sig igen efter arbejde. Den første uge, var godt nok syg! Shit den første dag.... Fuck jeg var kvæstet :D
Der er dog et men. Nu har jeg snart været i gang i 3 uger og mine fødder kan bevæge sig igen efter arbejde. Den første uge, var godt nok syg! Shit den første dag.... Fuck jeg var kvæstet :D
Politi er noget man leger!
| #40 | 10.07.2008 17:50 |
Well.. hjælper på humøret.. mine fødder er godt nok smadrede.. håber også det bliver bedre :)
| #44 | 10.07.2008 20:00 |
Det gør det helt sikkert! sikkert endda hurtigere for dig end for mig :)
| #46 | 10.07.2008 20:07 |
Den første dag i sikkerhedssko er bare fandens værk, altså.. intet positivt at hente der, intet!
It's all about the Wordplay
| #47 | 10.07.2008 20:12 |
Jeg kravlede rundt på stuegulvet med dunkende fødder da jeg kom hjem. Det var helvede på jord. Glad for jeg ikke skal prøve det igen :D
| #27 | 09.07.2008 23:10 |
Det kan jo være dine fødder er "skæve" ifht. andres.
Min mor har det problem. Jeg vil råde dig til at søge en bandagist, hvis det går hen og bliver helt umuligt. Det er dyrt, men det er virkelig pengene værd, hvis dine fødder "fejler noget".
Ellers ved jeg at skomærket "Green Comfort" også er ret godt. Min arbejdsplads, har bl.a. en butik ved Østerport som sælger disse. Ved dog ikke om de har herremodeller.
Min mor har det problem. Jeg vil råde dig til at søge en bandagist, hvis det går hen og bliver helt umuligt. Det er dyrt, men det er virkelig pengene værd, hvis dine fødder "fejler noget".
Ellers ved jeg at skomærket "Green Comfort" også er ret godt. Min arbejdsplads, har bl.a. en butik ved Østerport som sælger disse. Ved dog ikke om de har herremodeller.
Gomenasai :(
| #30 | 09.07.2008 23:16 |
Hvad gør sådan en bandagist lige præcist ved de skæve fødder? :)
Jeg har altid ret..