Kommentarer i alt: 49 -
| step up 2 the streets - need sang derfra! | 05.07.2008 12:52 |
hejsa, undskyld jeg opretter et topic om det, men der er simpelthen en sang jeg skal have, tror også den er brugt i en cs video før
den køre lidt ala "no love, there is no looooove, days will tell me how it should....."
sangen bliver spillet lige da chase kommer for sent til træning, håber virkelig nogen kan hjælpe :D
den køre lidt ala "no love, there is no looooove, days will tell me how it should....."
sangen bliver spillet lige da chase kommer for sent til træning, håber virkelig nogen kan hjælpe :D
ja det var så min mening
| #5 | 05.07.2008 14:48 |
Nej ?
Det er tildato verdens fedeste film, og den eneste af sin slags, og synes den gør det mere end bare godt..
Det er tildato verdens fedeste film, og den eneste af sin slags, og synes den gør det mere end bare godt..
BarBich !?
| #10 | 05.07.2008 15:40 |
jeg havde hørt om den, og min veninde spurgte så i går om jeg ville med ind og se den.. og lad os bare sige jeg blev pænt solgt :) ?
BarBich !?
| #13 | 05.07.2008 15:58 |
desværre ikke :P
hun er min bedste veninde, men hun er nu meget sød alligevel :)
Men jeg synes bare filmen var fed, grundte de bruger det slang og den musik og ja .. den var bare nice :)
hun er min bedste veninde, men hun er nu meget sød alligevel :)
Men jeg synes bare filmen var fed, grundte de bruger det slang og den musik og ja .. den var bare nice :)
BarBich !?
| #21 | 05.07.2008 19:04 |
Den er kun fed pga. hende den lækre.. :D Fandme den lækreste jeg har set hidtil!
:(
| #27 | 05.07.2008 23:37 |
nu har jeg ikke set filmen, men:
den eneste af sin slags? er det ikke en danse film OG en 2'er? :D
den eneste af sin slags? er det ikke en danse film OG en 2'er? :D
det snurrar i min skalle
| #32 | 06.07.2008 10:04 |
Jo det er to'eren, fra filmen step up..
Men jeg mener film med breakdance.. Lidt lige som 8mile var en film helt for sig selv, synes dog ikke den var noget at råbe hurra for :)
Men jeg mener film med breakdance.. Lidt lige som 8mile var en film helt for sig selv, synes dog ikke den var noget at råbe hurra for :)
BarBich !?
| #33 | 06.07.2008 10:06 |
Det er ikke en som er eneste af sin slags. Hvad med step up 1? ..
Ellers kan du også se Stomp the Yard som er federe imo hvis du vil se en dansefilm.
Ellers kan du også se Stomp the Yard som er federe imo hvis du vil se en dansefilm.
Jeg må godt..
| #7 | 05.07.2008 14:55 |
det er den bedste danse film siden beatstreet som er meget gammel, og hende hovedperson er pisse lækkert.
Jeg er den rigtige gunn!?
| #6 | 05.07.2008 14:49 |
| #18 | 05.07.2008 18:30 |
Har også selv set den. Og ja den er faktisk meget god, og den kvindelige skuspiller er pænt lækker.
Take the lead - Antonio Banderas ( Danse film, du måske burde se)
Take the lead - Antonio Banderas ( Danse film, du måske burde se)
There can be only one
| #28 | 05.07.2008 23:47 |
jeg har haft den liggende et stykke tid og ikke rigtig haft lyst til at se den, da jeg troede den ikke var noget for mig.
Men filmen er ganske okay - og de er ret hizzish dem der danser i filmen, og hende der spille andie er da nok for lækker
alt i alt er det en fed film synes jeg :)
Men filmen er ganske okay - og de er ret hizzish dem der danser i filmen, og hende der spille andie er da nok for lækker
alt i alt er det en fed film synes jeg :)
ja det var så min mening
Kommentarer i alt: 49 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

begrip vs.
tto
ATS vs.
plan-B
LLL vs.
[K]
Cube
D4 vs.
Dh
sYnck vs.
4K
forZe vs.