Kommentarer i alt: 5 -
| Backpacking i Norge | 04.07.2008 21:08 |
Hello! Vi er 3 venner der har tænkt os at rejse til Norge for at opleve naturen.
Jeg ville bare høre om der var andre der havde prøvet det samme, der kunne komme med lidt info omkring hvad de havde oplevet. Noget de havde gjort, ikke skulle have gjort - you know.
Eventuelt også nogle gode steder, der var værd at opleve.
Vi har tænkt os at tage færgen fra Hirtshals til Kristianssand og derefter finde et passende sted. Vi har planlagt at sove ude i det fri, med telt and shit..
Gode råd og/eller tips ville være påskønnet.
Fanx :)
Jeg ville bare høre om der var andre der havde prøvet det samme, der kunne komme med lidt info omkring hvad de havde oplevet. Noget de havde gjort, ikke skulle have gjort - you know.
Eventuelt også nogle gode steder, der var værd at opleve.
Vi har tænkt os at tage færgen fra Hirtshals til Kristianssand og derefter finde et passende sted. Vi har planlagt at sove ude i det fri, med telt and shit..
Gode råd og/eller tips ville være påskønnet.
Fanx :)
you're a flaming homosexual!
| #1 | 05.07.2008 00:33 |
Nu ved jeg ikke lige hvor der er i er henne i Norge, men nu poster jeg alligevel Biosphere's "mountain guide" http://www.biosphere.no/mountains.. Have fun..
Are You Shpongled?
| #5 | 05.07.2008 21:26 |
huff.. foruroligende at det er dét du får ud af det.. :p
you're a flaming homosexual!
Kommentarer i alt: 5 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK vs.
ATS
PZ (0-8)
Dig vs.
SoH (0-1)
VP vs.
jp (0-1)
emL
n! vs.
iF (0-1)
GP vs. 
x6 (0-1)