Kommentarer i alt: 18 -
| S: AMD Computer, hjemmelavet. | 03.07.2008 16:40 |
Jeg sælger min computer. Jeg har ikke behov for så stor en spand, da jeg skal til at studere og flytte i lejlighed :) Har selv samlet den og har haft den i godt og vel 3 år.
Alle originale indpakninger, manualer og installations cd'er medfølger, inkl kvitteringer.
- Sort Sagita kabinet.
- Asus A8N-SLI Premium Socket 939 Motherboard, inkl. ekstra ledninger osv.
- Shg Super Silent 400 Watt PSU.
- AMD 64 X2 Dual Core Processor 4200+
- 2 stk. Asus EN7600GT 256mb Grafikkort (SLI)
- 2 stk. 512mb G.skill Ram
- 240 GB sata Harddisk
- Standard CD-drev
- DVD multi recorder-drev
- Et helt nyt Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional lydkort. (2 måneder gammelt. Kvitteringmedfølger)
Alt hvad jeg har nævnt, sidder i computeren. Der er 2 usb porte indgange foran og 4 bagi. Diskette drev medfølger, som jeg ik kan få til at virke. Vista Home Premium Opgradering medfølger også.
I må også godt få min intelli 3.0 med (den nye version) Den er lidt slidt men virker 110% :) I får også mit keyboard med i købt :D
Og så har jeg også skærmen jeg vil af med. Det er en ViewSonic 19" - Graphics Series G90f+. Den har også en sej UltraBrite knap :D den er svedig nok i cs :P
Interesseret? så kom med et bud? Jeg sælger ikke delene i computeren, den skal sælges samlet. Og skærmen må i også komme med et bud på.
Skriv til mig her - smid en mail på xplayn eller dopher@ofir.dk
Jeg kan godt levere, men er altså fra Nordsjælland, så hvis det virkelig er nødvendigt jeg skal køre den ud, koster det altså, især med de fucking benzinpriser pt. !! =)
Mvh Kris
Alle originale indpakninger, manualer og installations cd'er medfølger, inkl kvitteringer.
- Sort Sagita kabinet.
- Asus A8N-SLI Premium Socket 939 Motherboard, inkl. ekstra ledninger osv.
- Shg Super Silent 400 Watt PSU.
- AMD 64 X2 Dual Core Processor 4200+
- 2 stk. Asus EN7600GT 256mb Grafikkort (SLI)
- 2 stk. 512mb G.skill Ram
- 240 GB sata Harddisk
- Standard CD-drev
- DVD multi recorder-drev
- Et helt nyt Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional lydkort. (2 måneder gammelt. Kvitteringmedfølger)
Alt hvad jeg har nævnt, sidder i computeren. Der er 2 usb porte indgange foran og 4 bagi. Diskette drev medfølger, som jeg ik kan få til at virke. Vista Home Premium Opgradering medfølger også.
I må også godt få min intelli 3.0 med (den nye version) Den er lidt slidt men virker 110% :) I får også mit keyboard med i købt :D
Og så har jeg også skærmen jeg vil af med. Det er en ViewSonic 19" - Graphics Series G90f+. Den har også en sej UltraBrite knap :D den er svedig nok i cs :P
Interesseret? så kom med et bud? Jeg sælger ikke delene i computeren, den skal sælges samlet. Og skærmen må i også komme med et bud på.
Skriv til mig her - smid en mail på xplayn eller dopher@ofir.dk
Jeg kan godt levere, men er altså fra Nordsjælland, så hvis det virkelig er nødvendigt jeg skal køre den ud, koster det altså, især med de fucking benzinpriser pt. !! =)
Mvh Kris
| #7 | 03.07.2008 18:31 |
hmm :D kan du godt levere den, ? (bor i frederiksværk)
og btw hvordan er standen ? ;)
og btw hvordan er standen ? ;)
Edited: 03.07.2008 18:32
horse i din mund
Kommentarer i alt: 18 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

begrip vs.
tto
ATS vs.
plan-B
LLL vs.
[K]
Cube
D4 vs.
Dh
sYnck vs.
4K
forZe vs.