Kommentarer i alt: 33 -
| Pazia's ansøgning. | 24.06.2008 00:53 |
Go'aften..
For at springe lige til sagen, så har jeg opdelt min ansøgning i disse tre punkter som jeg håber kan afklare hvilken person jeres måske kommende klan får glæde af, og hvilke færdigheder/svagheder jeg skulle besidde.
1. Oplysninger om mig selv
Er 24 år, og bosat i Viborg. Arbejder som salgsassistent ved PRC-Data A/S. Har spillet CS siden 6.3 versionen ramte gaderne. Jeg har selvfølgelig som alle andre haft en obligatorisk pause fra spillet, men er da efterhånden vendt tilbage efter behov.
Desuden går tiden med at passe damen, lejligheden og vennerne.
2. Hvilken spiller er jeg?
Jeg vil påstå, at jeg er meget konkurrence menneske når jeg er foran min computer. Jeg forsøger ALTID at forbedre mit spil fra dag til dag og forventer naturligvis at mine "omgivelser" gør det samme. Jeg brokker mig sjældent over folks fejl, men hellere påpege det efter kampen er overstået og få en god snak om tingene og hvordan fejlen kan undgåes ved fremtidige kampe.
Jeg er desuden en glimrende all-around spiller, da jeg kan håndtere næsten alle våbnene i spillet udemærket, men jeg er nok bedst med colt/ak.
3. Forventninger til jer.
Jeg forventer naturligvis at I er et komplet CS hold, eller på udkig efter den sidste kamp til jeres kommende lineup.
Jeg vil gerne være med til at bygge noget op, eller indgå i et allerede nuværende samarbejde.
Jeg forlanger desværre grundet tidligere erfaringer, at jeres aldersgrænse ligger på den anden side af 18 år.
Hvis folk fortsat er interesserede i formers, har jeg nedenfor nævnt nogle af de klaner som jeg føler har relevans for min ansøgning.
- Team-Owned
- Realistic Crew
- The Green Machine
Kontakt oplysninger:
#XplayN.com @ Pazia (Pazia/OFF BNC)
#Viborg
Har I brug for flere oplysninger eller lignende, så tøv endelig ikke med at kontakte mig på sitet eller IRC.