Kommentarer i alt: 33 -
| Pazia's ansøgning. | 24.06.2008 00:53 |
Go'aften..
For at springe lige til sagen, så har jeg opdelt min ansøgning i disse tre punkter som jeg håber kan afklare hvilken person jeres måske kommende klan får glæde af, og hvilke færdigheder/svagheder jeg skulle besidde.
1. Oplysninger om mig selv
Er 24 år, og bosat i Viborg. Arbejder som salgsassistent ved PRC-Data A/S. Har spillet CS siden 6.3 versionen ramte gaderne. Jeg har selvfølgelig som alle andre haft en obligatorisk pause fra spillet, men er da efterhånden vendt tilbage efter behov.
Desuden går tiden med at passe damen, lejligheden og vennerne.
2. Hvilken spiller er jeg?
Jeg vil påstå, at jeg er meget konkurrence menneske når jeg er foran min computer. Jeg forsøger ALTID at forbedre mit spil fra dag til dag og forventer naturligvis at mine "omgivelser" gør det samme. Jeg brokker mig sjældent over folks fejl, men hellere påpege det efter kampen er overstået og få en god snak om tingene og hvordan fejlen kan undgåes ved fremtidige kampe.
Jeg er desuden en glimrende all-around spiller, da jeg kan håndtere næsten alle våbnene i spillet udemærket, men jeg er nok bedst med colt/ak.
3. Forventninger til jer.
Jeg forventer naturligvis at I er et komplet CS hold, eller på udkig efter den sidste kamp til jeres kommende lineup.
Jeg vil gerne være med til at bygge noget op, eller indgå i et allerede nuværende samarbejde.
Jeg forlanger desværre grundet tidligere erfaringer, at jeres aldersgrænse ligger på den anden side af 18 år.
Hvis folk fortsat er interesserede i formers, har jeg nedenfor nævnt nogle af de klaner som jeg føler har relevans for min ansøgning.
- Team-Owned
- Realistic Crew
- The Green Machine
Kontakt oplysninger:
#XplayN.com @ Pazia (Pazia/OFF BNC)
#Viborg
Har I brug for flere oplysninger eller lignende, så tøv endelig ikke med at kontakte mig på sitet eller IRC.
For at springe lige til sagen, så har jeg opdelt min ansøgning i disse tre punkter som jeg håber kan afklare hvilken person jeres måske kommende klan får glæde af, og hvilke færdigheder/svagheder jeg skulle besidde.
1. Oplysninger om mig selv
Er 24 år, og bosat i Viborg. Arbejder som salgsassistent ved PRC-Data A/S. Har spillet CS siden 6.3 versionen ramte gaderne. Jeg har selvfølgelig som alle andre haft en obligatorisk pause fra spillet, men er da efterhånden vendt tilbage efter behov.
Desuden går tiden med at passe damen, lejligheden og vennerne.
2. Hvilken spiller er jeg?
Jeg vil påstå, at jeg er meget konkurrence menneske når jeg er foran min computer. Jeg forsøger ALTID at forbedre mit spil fra dag til dag og forventer naturligvis at mine "omgivelser" gør det samme. Jeg brokker mig sjældent over folks fejl, men hellere påpege det efter kampen er overstået og få en god snak om tingene og hvordan fejlen kan undgåes ved fremtidige kampe.
Jeg er desuden en glimrende all-around spiller, da jeg kan håndtere næsten alle våbnene i spillet udemærket, men jeg er nok bedst med colt/ak.
3. Forventninger til jer.
Jeg forventer naturligvis at I er et komplet CS hold, eller på udkig efter den sidste kamp til jeres kommende lineup.
Jeg vil gerne være med til at bygge noget op, eller indgå i et allerede nuværende samarbejde.
Jeg forlanger desværre grundet tidligere erfaringer, at jeres aldersgrænse ligger på den anden side af 18 år.
Hvis folk fortsat er interesserede i formers, har jeg nedenfor nævnt nogle af de klaner som jeg føler har relevans for min ansøgning.
- Team-Owned
- Realistic Crew
- The Green Machine
Kontakt oplysninger:
#XplayN.com @ Pazia (Pazia/OFF BNC)
#Viborg
Har I brug for flere oplysninger eller lignende, så tøv endelig ikke med at kontakte mig på sitet eller IRC.
| #1 | 24.06.2008 00:54 |
Jeg tager selvfølgelig forbehold for stavefejl.
Håber at høre fra jer derude. :)
Håber at høre fra jer derude. :)
| #4 | 24.06.2008 22:45 |
Stave fejl er gratis! Her inde ihvert fald :D !!! GL HF skal du ha ... Det er en flot ansøgning du har lavet. :)
En ting jeg vil høre. Hvad forlanger du af skill sådan cs. Skal de spille slap del eller hvad ville du helst :)
En ting jeg vil høre. Hvad forlanger du af skill sådan cs. Skal de spille slap del eller hvad ville du helst :)
Only god can judge me...osv
| #8 | 25.06.2008 00:33 |
Er da interesseret at komme til div. LAN events..
Jeg er da også interesseret i at klanen skal deltage i SLAP ligaen, eller noget lignende ihvertfald. :)
Jeg er da også interesseret i at klanen skal deltage i SLAP ligaen, eller noget lignende ihvertfald. :)
| #17 | 25.06.2008 09:08 |
Hvad ende af slap synes du elv du hører til :) div. 1 ? div 8 ? : Du må lige sende et shout out ang hvad ende af slap :)
| #22 | 25.06.2008 12:36 |
Det er lige netop sådan noget der ødelægger ansøgninger
If it sounds to good to be true,
| #30 | 25.06.2008 19:44 |
ja måske hvis man sætter sig selv op til at være pro gamer... Men mener jo bare at folk der mangler en sidste mand skal have en chance for at se om han kunne være en mulighed i klanen :)
Han har jo skrevet en fin ansøgning men der mangler altså efter min mening et punkt hvor han skriver hvad han er vant til at game.. Om det er low end eller high end cs :)
Intet negativt ment med det overhovedet ;)
Han har jo skrevet en fin ansøgning men der mangler altså efter min mening et punkt hvor han skriver hvad han er vant til at game.. Om det er low end eller high end cs :)
Intet negativt ment med det overhovedet ;)
| #5 | 24.06.2008 23:01 |
"eller på udkig efter den sidste kamp til jeres kommende lineup."
huh? :D
huh? :D
Min tarm har en arm
| #9 | 25.06.2008 00:58 |
Nej nej maten. Kritiserer ikke - undrede mig bare over bare det med "den sidste KAMP til jeres kommende lineup".
Troede du mente spiller, istedet for kamp.
Troede du mente spiller, istedet for kamp.
Min tarm har en arm
| #14 | 25.06.2008 01:37 |
Siden I nu er fra Viborg tænkte jeg på om I kendte Søren "Boll" ? Eller Mathew (bliver han vidst kaldt).
Min tarm har en arm
| #27 | 25.06.2008 14:17 |
En rigtig god ansøgning, håber du finder noget.
GL :)
GL :)
Jeg synes også du er sød :)
Kommentarer i alt: 33 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK vs.
ATS
PZ (0-8)
Dig vs.
SoH (0-1)
VP vs.
jp (0-1)
emL
n! vs.
iF (0-1)
GP vs. 
x6 (0-1)