Kommentarer i alt: 21 -
| K: Overheadprojektor | 23.06.2008 23:08 |
Jeg søger en overheadprojektor til min kæreste i fødselsdagsgave.
Den skal primært bruges til at projektere 'små' tegninger op i et større format, så de derved bliver lettere at male - derfor gør det bestemt ikke noget hvis overheadprojektoren er noget medtaget / slidt. Blot den virker, naturligvis.
De billigste modeller jeg har set fra ny, ligger i prislejet 1300kr - 1500kr, hvilket jeg synes er lidt i overkanten.
Hvis der er nogle der ligger inde med en, eller evt. kender et godt sted at handle - så ser jeg frem til at høre fra jer.
Den skal primært bruges til at projektere 'små' tegninger op i et større format, så de derved bliver lettere at male - derfor gør det bestemt ikke noget hvis overheadprojektoren er noget medtaget / slidt. Blot den virker, naturligvis.
De billigste modeller jeg har set fra ny, ligger i prislejet 1300kr - 1500kr, hvilket jeg synes er lidt i overkanten.
Hvis der er nogle der ligger inde med en, eller evt. kender et godt sted at handle - så ser jeg frem til at høre fra jer.
TequilaKongen
| #1 | 23.06.2008 23:08 |
Det skal siges at jeg har tjekket dba.dk / qxl.dk osv. men uden held :(
TequilaKongen
| #2 | 23.06.2008 23:15 |
Henvend dig evt. til diverse undervisnings institutioner rundt omkring din omegn - du kunne jo være heldig med, at nogen havde én i overskud.
| #3 | 23.06.2008 23:17 |
Tak for svaret - jeg har dog også tænkt den tanke, men det svar jeg har fået de steder jeg har henvendt mig, er at de køber dem uden afgift / moms / whatever og derfor ikke må sælge videre til private.
:(
:(
TequilaKongen
| #5 | 23.06.2008 23:29 |
hvorfor ikke bare købe en projekter og smække den til computeren :b?
| #6 | 23.06.2008 23:35 |
Kan ikke lige selv komme i tanke om nogen måde man skal kunne bruge det til at tegne på, vil du hjælpe?
DIY OR DIE
| #7 | 23.06.2008 23:46 |
Til det brug Xeuq beskriver vil jeg da være enig i det kAlex siger, hvorfor ikke bare købe en projekter? (aner ikke hvad prisen er på dem, udover de kan være sindsygt dyre)
Jeg er inde i Batman.
| #8 | 24.06.2008 01:35 |
Jeg kan bare ikke lige se hvordan det skal fungere :)
DIY OR DIE
| #9 | 24.06.2008 02:54 |
Jeg er inde i Batman.
| #10 | 24.06.2008 04:45 |
Jeg forstår stadig ikke hvordan man kan bruge en projekter til det som jeg tror han skal bruge det til. Jeg er faktisk ret sikker på, at du tager fejl.
DIY OR DIE
| #12 | 24.06.2008 11:32 |
ej nu må du lige ! man bruger en overhead projekter til at gøre en tegning udskrevet fra en computer større og derefter tegne den stor på væggen eller et meget stort stykke papir på en væg. Derfor kan man ligeså godt bruge en projekter til at forstørre et billede op direkte fra computeren !
| #11 | 24.06.2008 05:27 |
Den tegning der er faktisk rigtig god, tror jeg vil have den på min væg.
fu
| #15 | 24.06.2008 13:34 |
Tak for tilbagemeldingerne folkens - men det forholder sig sådan, at :
1. En projektor er vel næppe billigere end en Overheadprojektor?
2. Jeg ejer ikke en scanner - og det er primært tegninger lavet i hånden hun ønsker at projektere.
Imponerende paint-skills, dog ^^
1. En projektor er vel næppe billigere end en Overheadprojektor?
2. Jeg ejer ikke en scanner - og det er primært tegninger lavet i hånden hun ønsker at projektere.
Imponerende paint-skills, dog ^^
TequilaKongen
Kommentarer i alt: 21 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

p00n vs.