Kommentarer i alt: 37 -
| Bellow CLAN!;) | 20.06.2008 16:47 |
Heey alle sammen ved godt sådan noget xpn er noget lort ang clan osv :P.
men vil rigtig gerne i gang med noget meget seriøs cs og har meget svært ved at finde hold da mange mener jeg snyder selvom jeg har gamet godt på lan synes jeg selv. var osse til dh.kvall hvor jeg selv synes jeg spillet fint og synes andre osse.
Jeg har self snydt en gang og det er sku ved at være meget langtid siden nu og er sku meget ked af jeg har snydt en gang og synes folk skal prøve og give mig en chance og lade mig komme frem og skyde H$ på lan/osv. for kan sku spille godt på lan og vil rigtig gerne frem og vise noget......men spørg mig om nogle ting hvis det er . men Skriv til mig her inden eller på mirc ang team ..... ¨takkk <3 .
men vil rigtig gerne i gang med noget meget seriøs cs og har meget svært ved at finde hold da mange mener jeg snyder selvom jeg har gamet godt på lan synes jeg selv. var osse til dh.kvall hvor jeg selv synes jeg spillet fint og synes andre osse.
Jeg har self snydt en gang og det er sku ved at være meget langtid siden nu og er sku meget ked af jeg har snydt en gang og synes folk skal prøve og give mig en chance og lade mig komme frem og skyde H$ på lan/osv. for kan sku spille godt på lan og vil rigtig gerne frem og vise noget......men spørg mig om nogle ting hvis det er . men Skriv til mig her inden eller på mirc ang team ..... ¨takkk <3 .
| #2 | 20.06.2008 19:11 |
Held og lykke med hvad i end søger :)
Gennemtænkt @ 56.02N 12.35E
| #29 | 20.06.2008 21:02 |
Håber virkelig at du er stoppet med at hacke, men til at starte med må man jo tro dig, men pas på med at råbe ulven kommer for mange gange :D! - ud over det har jeg hørt om episoder ang. dig hvor du forsøger at snyde folk for ting og sager, jeg ville personligt aldrig selv spille med dig, da du faktisk har løget om noget som du ikke engang kan sige; det er bare et spil til.
Mr. Worthless!
| #32 | 20.06.2008 22:17 |
"Once a cheater..."
Synes helt klart scenen bør køre en 0 tolerance politik på dette område.
Synes helt klart scenen bør køre en 0 tolerance politik på dette område.
study HARD, go PRO
| #33 | 20.06.2008 22:39 |
Agree :) Folk forstår bare ikke at det kun er 5% af dem der rent faktisk mener det, der lukker den der ud med " ARgh jeg græder mig i søvne hver nat fordi at jeg har snydt! :'(" Ville være større chance for at de kom igen ved at de havde nogle balls og sagde: "Jeg har snydt med vilje uden pis, og jeg blev bedre til cs af det: nu har jeg udviklet mig nok / blevet bustet nok gange til at jeg ikke gider det pis mere, så derfor vil jeg gerne spille cs clean. the end..."
"I can has cheeseburgers?"
Kommentarer i alt: 37 -

begrip vs.
tto
ATS vs.
plan-B
LLL vs.
[K]
Cube
D4 vs.
Dh
sYnck vs.