| Dit nick? | 17.06.2008 17:21 |
Bare af sådan ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan i er kommet på jeres nick?
Jeg fandt mit engang, på en latterlig måde hvor jeg hele tiden kom til at skrive moyten istedet for morten når jeg skrev venlig hilsen eller lign. og så valgte jeg bare det.
Hvad med jeres?
Jeg fandt mit engang, på en latterlig måde hvor jeg hele tiden kom til at skrive moyten istedet for morten når jeg skrev venlig hilsen eller lign. og så valgte jeg bare det.
Hvad med jeres?
| #147 | 18.06.2008 17:49 |
kan kraftedme ikke huske det :D.. tror det var engang hvor jeg hackede og jeg så ikke vidste hvad jeg sku kalde mig
stfu
| #160 | 18.06.2008 18:20 |
Fordi efter min første engelsk time, ville jeg finde på et fedt engelsk nickname, pga jeg spillede meget quake 1. Så jeg ville gerne have et unikt navn som jeg havde for mig selv. Men efter den første time, troede jeg at Sutnik betød idioten, og så tænkte jeg, ahh så krydrer jeg den da bare lige med at smide et 9 ind istedet for ni.. Og så var SuT9k født!
Fandt senere ud af det ik betød en skid! :)
Fandt senere ud af det ik betød en skid! :)
No regretZ
| #162 | 18.06.2008 18:36 |
mit kommer fra dengang jeg var helt lille og sad i stuen og gloet fjernsyn. fik jeg altid afvide at jeg ville få små firkantet pixeleret øjne... så senere sad jeg på klubbens netcafe og spille Q2 og skulle finde på et navn. og der hed jeg så PiXeL_P!r@te...
også er udviklingen af nicks gået cirka sådan her...
PiXeL_P!r@te (1998)
Pixel_Pirate (1999)
Pixel^ (1999)
.pxl^ (2000)
ixq (2005)
.E g e r n (2005)
.egebo (2008)
og nu blander jeg lidt med Pixel^ .pxl^ og .egebo
men bruger primært Pixel^
også er udviklingen af nicks gået cirka sådan her...
PiXeL_P!r@te (1998)
Pixel_Pirate (1999)
Pixel^ (1999)
.pxl^ (2000)
ixq (2005)
.E g e r n (2005)
.egebo (2008)
og nu blander jeg lidt med Pixel^ .pxl^ og .egebo
men bruger primært Pixel^
Once PiB allways PiB <3 Allan m8
| #192 | 18.06.2008 21:59 |
Haha, det det E g e r n kom lidt out of nowhere, i forhold til de andre? :D
Jep, rene linjer - det' vigtigt
| #166 | 18.06.2008 18:59 |
Ved det faktisk ikke.
men har haft så mange nicks at det er ligegyldigt.
men har haft så mange nicks at det er ligegyldigt.
|
| #169 | 18.06.2008 19:10 |
Kunne altid lide nota (Jokke). Så tænkte jeg jeg også måtte have et på 4 bogstaver! Så stod valget mellem Juda og Judah. :D
Og nu hader jeg det, men gider ikke skifte fordi jeg har heddet det sååååååå længe. :>
Og nu hader jeg det, men gider ikke skifte fordi jeg har heddet det sååååååå længe. :>
| #172 | 18.06.2008 19:21 |
Ja har os tit tænkt på at skifte moyten, men eftersom jeg har heddet det længe gider jeg heller ikke gøre det.
| #181 | 18.06.2008 21:23 |
Vores navne minder lidt om hinanden :(
Gennemtænkt @ 56.02N 12.35E
| #187 | 18.06.2008 21:40 |
Skud i tågen, du har ikke noget at gøre med Patat's i Hillerød, vel? :D
Too-night make me unstop-pa-ble
| #186 | 18.06.2008 21:29 |
initialer ligesom min bror :P
I gamle dage var eid-brødrene united på netcafe og nicket var ofte
MJE
IJE
AJE :DDD
Har dog også heddet disse navne:
Rex - BØRN SYNES DET VAR NCIE(var barn :D)
MccF - tastede bare noget.
Moon_pie - DET ER NICE :D
og nu AJE / en person fra simpsons :D
I gamle dage var eid-brødrene united på netcafe og nicket var ofte
MJE
IJE
AJE :DDD
Har dog også heddet disse navne:
Rex - BØRN SYNES DET VAR NCIE(var barn :D)
MccF - tastede bare noget.
Moon_pie - DET ER NICE :D
og nu AJE / en person fra simpsons :D
survivor!
| #266 | 22.06.2008 18:56 |
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvor kommer j'et fra?
Name: Ali "AJE" Eid
Name: Ali "AJE" Eid
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
| #188 | 18.06.2008 21:41 |
hed *YODA* da jeg startede med cs da jeg lige havde set starwars og synes han var nice. Så skulle jeg i min første seriøse clan, men jeg måtte kun komme med hvis jeg skiftede nick. Så jeg ledte lidt på irc og så en der hed troy, så det skiftede jeg sku også til, altså troY-/tROY/troy. Så gik jeg inaktiv i en periode, men spillede lidt for sjov cs hvor jeg altid hed bardi og det fortsatte jeg så med
| #193 | 18.06.2008 22:07 |
Mit stammer helt tilbage fra Syndicate Wars, som jeg yndede at spille engang. Da jeg så indledte mig i lidt mere seriøst Starcraft spilleri fandt jeg frem til Syndicate. Long time ago...:)
out
| #201 | 18.06.2008 23:42 |
Udenpå hedder jeg kai og er 34 år gammel og folkeskole lærer.
Indeni er jeg bare en lille pige på 9 år der hedder MALO(u) som er på vej ned til brønden efter vand med knaldstive brystvorter og kløe i skridtet.
Man kan kalde det "Det bedste fra 2 verdener".
Var det svar nok?
Indeni er jeg bare en lille pige på 9 år der hedder MALO(u) som er på vej ned til brønden efter vand med knaldstive brystvorter og kløe i skridtet.
Man kan kalde det "Det bedste fra 2 verdener".
Var det svar nok?
|
| #202 | 18.06.2008 23:52 |
Mit efternavn er Holst. Og i gamle dage var jeg en STJERNE!! = Holst Star = Holzt4r
tihihihihi :i
tihihihihi :i
www.DanishStarcraft.com
| #212 | 19.06.2008 01:01 |
hmm, tror det var til noget klæd-ud fodbold og så skulle mit hold klædes ud som rotter? ;D
og jae, kan ikke huske mere derfra..
og jae, kan ikke huske mere derfra..
|
| #213 | 19.06.2008 01:58 |
krischjo - blanding af mit fornavn og efternavn :p
har også hedder:
quizer (dunno, spillede på noget quiz @ irc, tror det var der i got teeehh idea!"
har også hedder:
quizer (dunno, spillede på noget quiz @ irc, tror det var der i got teeehh idea!"
I NEED DOLLARS !
| #220 | 19.06.2008 03:17 |
Imponerende hvordan du kan ramme Y i stedet for R når du skal skrive morten. De sidder ikke engang ved siden af hinanden, så du må godt nok være dårlig til at skrive på keyboard :p
Tror jeg fandt på mit nick ved at skrive randombogstaver på mit tastatur.
Tror jeg fandt på mit nick ved at skrive randombogstaver på mit tastatur.
Pia Kjærsgaard^2
| #226 | 19.06.2008 09:32 |
[MANdril]Lars Krimi
deraf KRIMI..
deraf KRIMI..
My only regret is that I did not
| #228 | 19.06.2008 09:43 |
Hed Cruor engang.. Kan ikk helt huske hvad det betyd. Tror det var morder eller sån noget på latin.. Men så var der altid nogle rigtig små børn nede på den lokale netcafe som ikk kunne udtale det og derfor sagde krøjer.. Derfor kaldte jeg mig krQjer.. Det er så senere blevet til krQjff, krQj og krQjs :p
True story!
| #234 | 19.06.2008 10:50 |
Har heddet lidt forskelligt, men da jeg for nogle år siden startede entrap valgte jeg at hedde tec - jeg synes så det så "federe" ud hvis jeg tilføjede et h - så det gjorte jeg, og wupzZZzZ = tech :d!!
ham du kun ser på hltv
| #245 | 19.06.2008 12:06 |
hmm for at være ærlig erhm så stammer mit mange år tilbage. vil mene det er 6 år jeg bruger det.
men dengang gamede jeg ikke, sad mere på dating sidere når jeg endelig sad ved min com. men sad på en del dating sidere og scorede ( :D ) manglede et nick som jeg syntes der passede til min personlighed. sad så og søgte lidt frem og tilbage i en ordbog. og wupti Frankness dukkede op. det kan betyde. ligefremhed , åbenhed og Frimodighed. hvilket jeg dengang syntes passede på mig :D hvilket det enlig stadig gør :D
men dengang gamede jeg ikke, sad mere på dating sidere når jeg endelig sad ved min com. men sad på en del dating sidere og scorede ( :D ) manglede et nick som jeg syntes der passede til min personlighed. sad så og søgte lidt frem og tilbage i en ordbog. og wupti Frankness dukkede op. det kan betyde. ligefremhed , åbenhed og Frimodighed. hvilket jeg dengang syntes passede på mig :D hvilket det enlig stadig gør :D
Edited: 19.06.2008 12:07
Mr Flop himself
| #248 | 19.06.2008 12:29 |
Da jeg var en lille noob på netcafeen NetZone i Århus, hed jeg Fr3@k@zo1D. Det blev så senere til fr3ak, da jeg var med i DsB - derefter fr8ak(jeg kunne godt lide tallet 8, og tænkte det var mere originalt).
Derefter besluttede vi så i Heroism, at have et såkaldt second nick på. Mit blev efter en MSN samtale med Outpost til pakken, da jeg valgte at skrive (G) som mit navn på MSN. Og de garvede MSN-brugere ved at (G) bliver til en flot pakke med rødt bånd omkring!
Da vi så forlod Heroism til fordel for Nitrous-Oxide, syntes jeg fr8ak var for nørdet, da jeg hele fucking tiden blev kaldt det IRL. Det var for belastende, så nu er det "pakke".
Jeg har umiddelbart ikke tænkt mig at ændre mere på det :)
Og for jer der tvivler, så har jeg faktisk et liv. Den eneste grund til jeg sidder og skriver alt det her, er fordi jeg keder mig på arbejde! :D
Derefter besluttede vi så i Heroism, at have et såkaldt second nick på. Mit blev efter en MSN samtale med Outpost til pakken, da jeg valgte at skrive (G) som mit navn på MSN. Og de garvede MSN-brugere ved at (G) bliver til en flot pakke med rødt bånd omkring!
Da vi så forlod Heroism til fordel for Nitrous-Oxide, syntes jeg fr8ak var for nørdet, da jeg hele fucking tiden blev kaldt det IRL. Det var for belastende, så nu er det "pakke".
Jeg har umiddelbart ikke tænkt mig at ændre mere på det :)
Og for jer der tvivler, så har jeg faktisk et liv. Den eneste grund til jeg sidder og skriver alt det her, er fordi jeg keder mig på arbejde! :D
| #253 | 19.06.2008 15:00 |
startede med at mig og moyten hed Pokiz og Pikiz, og så lavede han sit navn om til moyten, og så gad jeg ikke hedde Pokiz, kiggede rundt og så spilleren MoRf4r, tænkte jeg. de 2 ord der giver mening kan byttes og så gjorde jeg det :) (sikkert fake lidt, men gider ik skifte det nu :) )
|
| #260 | 20.06.2008 18:06 |
Jeg hedder CR3UTZ. Havde så meget fantasik til at tage mit efternavn også smide den sidste del af
|
| #268 | 22.06.2008 19:00 |
living is easy with eyes closed
| #271 | 22.06.2008 19:07 |
Kan ikk huske hvorfor jeg ville hedde Floommer
men tror det fordi jeg gerne ville lyde som en eksotisk frugt.. =)
men tror det fordi jeg gerne ville lyde som en eksotisk frugt.. =)
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
NiP vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
TCM
eSuba