Kommentarer i alt: 24 -
| er lige blev VGA banne suk | 12.05.2008 01:10 |
Jeg skulle inde og spille på en gamehotel.dk server og saa blev jeg banne http://xplayn.com/403?userId=15213&userGalleryId=42632
har kunne spille i 14 dag derfor kan jeg ikke forstå det
Edited: 12.05.2008 01:23
har kunne spille i 14 dag derfor kan jeg ikke forstå det
Edited: 12.05.2008 01:23
lol han har aw
| #19 | 12.05.2008 09:36 |
Jeg vil gerne hjælpe dig.
Her er et par gode råd:
Lad være med at cheate.
Hvis du absolut skal cheate (fordi din skill er low/lowlow), så gør det da ordenligt så du ikke bliver banned.
Gå ind til din mor og bed om nogle penge til et nyt account, som du ikke cheater på, men istedet øver dig sådan at du kan ramme uden at snyde.
Og mit sidste råd til dig er at du ikke behøver poste alt der sker i dit liv på xplayn, specielt ikke at du er blevet banned. Nu har du cheater tatoveret i panden og alt whine omkring dig fra nu af, kommer til at omhandle at du cheater igen osv. :)
Hyg dig med dit dejlige account.
Her er et par gode råd:
Lad være med at cheate.
Hvis du absolut skal cheate (fordi din skill er low/lowlow), så gør det da ordenligt så du ikke bliver banned.
Gå ind til din mor og bed om nogle penge til et nyt account, som du ikke cheater på, men istedet øver dig sådan at du kan ramme uden at snyde.
Og mit sidste råd til dig er at du ikke behøver poste alt der sker i dit liv på xplayn, specielt ikke at du er blevet banned. Nu har du cheater tatoveret i panden og alt whine omkring dig fra nu af, kommer til at omhandle at du cheater igen osv. :)
Hyg dig med dit dejlige account.
Lizzard styrer
| #23 | 12.05.2008 10:17 |
Har du kun spillet cs i 14 dage?
stop whine eller tis :DDDD
Kommentarer i alt: 24 -

Virtus vs.
hoorai
wSai vs.
x6 vs.
SoH
fnatic vs.