Kommentarer i alt: 47 -
| pakkepost? | 09.05.2008 10:48 |
hvad tid på dagen plejer pakkeposten ca. at dukke op ? sidder og vente på en pakke, og vil gerne være hjemme når den ca kommer så jeg kan være hjemme når den kommer, og ikke skal ned på posthuset og hente den =)
| #3 | 09.05.2008 11:06 |
der kører primært pakkebude fra kl. 16 til 21 - til private.
De kører også lidt om eftermiddagen, men det er ikke så meget
De kører også lidt om eftermiddagen, men det er ikke så meget
Edited: 09.05.2008 11:06
| #5 | 09.05.2008 11:11 |
Ved ikke om det er fordi det er nogle
små pakker i forhold til andre, men de sidste to pakker jeg har haft bestilt har postmanden begge gange forgæves været forbi huset vores om formiddagen.
Han ligger den der seddel ind med informationer om hvornår vedkommende var der, og hvad der ligger og venter på posthuset.
Om det er område bestemt hvornår der køres pakker ud, er svært at gøre sig klog på.
Post Danmark er mere utilregnelig end Agf!
små pakker i forhold til andre, men de sidste to pakker jeg har haft bestilt har postmanden begge gange forgæves været forbi huset vores om formiddagen.
Han ligger den der seddel ind med informationer om hvornår vedkommende var der, og hvad der ligger og venter på posthuset.
Om det er område bestemt hvornår der køres pakker ud, er svært at gøre sig klog på.
Post Danmark er mere utilregnelig end Agf!
Edited: 09.05.2008 11:11
Fortsat god dag :)
| #18 | 09.05.2008 14:25 |
Postmanden har begge gange sat flueben i boksen ved Pakke og ikke Brev.
Brev ville højest sandsynligt kunne gå igennem, med mindre postkassen er fyldt.
Brev ville højest sandsynligt kunne gå igennem, med mindre postkassen er fyldt.
| #24 | 09.05.2008 14:41 |
nej slet slet ikke. Mange "pakker" er rent faktisk breve. Som postbud kører jeg ud med mange "pakker" som jeg skal anmelde.
| #26 | 09.05.2008 14:47 |
Oh okay :)
Man lærer jo noget nyt hverdag.
Du er selv postmand? Så må du undskylde, hvis jeg har lydt alt for offensiv!?
Begge gange jeg har modtaget pakker, har været med mobil telefon. Så det har været pakker, men vidste ikke at en horde af breve blev "set" som en pakke.
Man lærer jo noget nyt hverdag.
Du er selv postmand? Så må du undskylde, hvis jeg har lydt alt for offensiv!?
Begge gange jeg har modtaget pakker, har været med mobil telefon. Så det har været pakker, men vidste ikke at en horde af breve blev "set" som en pakke.
| #28 | 09.05.2008 15:06 |
Kender det godt, og kritik er en ubeskrivelig irriterende ting når man er af sådan en støbning.
Du skulle ikke helt tilfældigvis kende et firma der hedder Forbruger-Kontakt? :)
Du skulle ikke helt tilfældigvis kende et firma der hedder Forbruger-Kontakt? :)
| #30 | 09.05.2008 15:14 |
jo dem kender jeg :=)
Men jeg er bare sur over at folk klager over ikke at få post, når de ikke skal modtage noget.
Nogle gange kommer folk ud og klager over at de ikke har fået post i en uge...
Hvad skal man gøre ved sådan en klage? Sende breve til dem? :D
Men jeg er bare sur over at folk klager over ikke at få post, når de ikke skal modtage noget.
Nogle gange kommer folk ud og klager over at de ikke har fået post i en uge...
Hvad skal man gøre ved sådan en klage? Sende breve til dem? :D
| #33 | 09.05.2008 15:28 |
Haha det ville satme være en nice service til de ældre.
Lige sådan et dejligt brev så de ikke føler sig glemt :}
Men jeg kan sagtens sætte mig ind i den klage. Jeg spurgte, fordi jeg er ansat hos F-K (ja vi er vel konkurrenter?! :D) men jeg sad selv i starten i "kvalitets afdelingen". Med andre ord, sad jeg og tog imod alverdens klager fra husstande der ikke har fået deres reklamer, også selvom de f.eks var ude for dækningsområdet skulle der da stadig lige rettes en klage.
Den værste er nok at en person kan finde på at gå ind (fysisk) i samtlige butikker og klage, de ender så samme sted, hos os :o).
Det var forfærdeligt!
Lige sådan et dejligt brev så de ikke føler sig glemt :}
Men jeg kan sagtens sætte mig ind i den klage. Jeg spurgte, fordi jeg er ansat hos F-K (ja vi er vel konkurrenter?! :D) men jeg sad selv i starten i "kvalitets afdelingen". Med andre ord, sad jeg og tog imod alverdens klager fra husstande der ikke har fået deres reklamer, også selvom de f.eks var ude for dækningsområdet skulle der da stadig lige rettes en klage.
Den værste er nok at en person kan finde på at gå ind (fysisk) i samtlige butikker og klage, de ender så samme sted, hos os :o).
Det var forfærdeligt!
Edited: 09.05.2008 15:28
| #6 | 09.05.2008 11:20 |
har aldrig nogensinde, nogen af de steder jeg har boet, oplevet at pakkenposten kom om aftenen.. de kom altid formiddag og efter det blev lavet om med post efter kl.12 så kom de altid ved en 12-13 tiden
One picture is worth 128K words
| #8 | 09.05.2008 11:37 |
Kommer vel an på hvor man bor?
Hos os kører de ud sammen med postbudende.
Hos os kører de ud sammen med postbudende.
Bare Helt Min Egen
| #21 | 09.05.2008 14:26 |
Jeg har ikke og skal ikke have noget med PostDanmark at gøre, andet end benytte dem som privat person?!
Så du har fuldstændig ret i hvad du skriver!
Men jeg har stadig min fulde ret til at være utilfredse med dem :]
Så du har fuldstændig ret i hvad du skriver!
Men jeg har stadig min fulde ret til at være utilfredse med dem :]
Edited: 09.05.2008 14:28
| #25 | 09.05.2008 14:44 |
mit udbrud var bare en generel surhed over folks stigende utilfredshed. Ja der er vel kommet mere at være utilfreds over, men mange af klagerne er latterlige.
Langt de fleste af ekstrabladets brugere har stemt og sagt at deres post ofte bliver forsinket om mandagen. Dette er en komplet misforståelse som er resultat af at folk ikke har forstand på leveringen.
Langt de fleste af ekstrabladets brugere har stemt og sagt at deres post ofte bliver forsinket om mandagen. Dette er en komplet misforståelse som er resultat af at folk ikke har forstand på leveringen.
| #7 | 09.05.2008 11:23 |
Det kommer an på hvem der kommer med den.
Men hvis den er sendt med postdanmark kan du finde den med dit Track & Trace nummer:
http://www.postdanmark.dk/index.jsp
Men hvis den er sendt med postdanmark kan du finde den med dit Track & Trace nummer:
http://www.postdanmark.dk/index.jsp
Edited: 09.05.2008 11:23
MVH. jyden
| #10 | 09.05.2008 11:44 |
Pakkepost kan du ik regne med et bestemt tidspunkt. Det kommer an på hvor man ligger på ruten. Jeg har prøvet at de havde været imens jeg var i bad kl 8.00 o.O Og andre gange er de kommet klokken 10-11 stykker.
Har aldrig oplevet de kom Efter middag.
Måske bare mig der er uheldig. :D
Har aldrig oplevet de kom Efter middag.
Måske bare mig der er uheldig. :D
| #42 | 09.05.2008 16:00 |
Amen det er sgu irriterende. De siger dag til dag og jeg bestilte det d.7 maj og har ikke fået det endnu. River armene af dem :O!
| #43 | 09.05.2008 16:21 |
wannabe arzidinho :D:D var faktisk i by med satanen her forrige weekend :O
Juicy Fruit (L)
| #45 | 09.05.2008 16:43 |
som om man kan drikke det store svin under når det eneste jeg har råd til er skumbanan og fadøl :D han havde nemlig ikke fået løn endnu også kunne han ikke give en skid den nærrige dansker :D
Edited: 09.05.2008 16:44
Juicy Fruit (L)
| #29 | 09.05.2008 15:06 |
har prøvet at modtage en pakke kl 23.05 så der snart ingen grænser..
admin: BASIM fans @arto
| #34 | 09.05.2008 15:29 |
Hvis din pakke ikke er strandet i Taulov som halvdelen af PostDanmarks pakker så burde den gerne komme mellem 16-21 til private mener jeg.
Dog ved jeg nogle af PostDanmarks centraler har strækket på det seneste.
Dog ved jeg nogle af PostDanmarks centraler har strækket på det seneste.
Nerds, get some pussy
Kommentarer i alt: 47 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

mTw vs.
fnatic
MYM vs.
EG
HR
mibr vs.
Roccat
mouz vs.
DP