| Movie: Oui - Hardcore is over! | 11.04.2008 16:06 |
Overlader ordet til moviemakeren selv!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Movie for: illusion pictures best atmosphere based movie contest - 2nd place <(",< )
Movie about my very lucky frags. : D You will see some triples, dubbles, crazy wallbanged aces with 'brutální timing' like said one of Czech viewers ; D
It's my first and last movie about myself. I don't play any more.. Probably you will see my frags also in Forsaken Polish Titans2 but there are old actions. : p
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Vil lige understrege at hans frags virkelig er voldsomme.
Uden tvivl de mest fucked up frags jeg har set i en film om én enkelt spiller!
HENT DEN!
http://cm.cdhoom.com/index.php?p=browse&acti...
Edited: 11.04.2008 16:11
Movie for: illusion pictures best atmosphere based movie contest - 2nd place <(",< )
Movie about my very lucky frags. : D You will see some triples, dubbles, crazy wallbanged aces with 'brutální timing' like said one of Czech viewers ; D
It's my first and last movie about myself. I don't play any more.. Probably you will see my frags also in Forsaken Polish Titans2 but there are old actions. : p
Vil lige understrege at hans frags virkelig er voldsomme.
Uden tvivl de mest fucked up frags jeg har set i en film om én enkelt spiller!
HENT DEN!
http://cm.cdhoom.com/index.php?p=browse&acti...
Edited: 11.04.2008 16:11
| #1 | 11.04.2008 16:08 |
Har lige set den, vil give dig 100% ret i at det er vildsommefrags som der er med i. Sync mellem fragsne og musikken er også helt i top.
**** stjerne ud af 5
**** stjerne ud af 5
| #2 | 11.04.2008 16:24 |
fandme god film.
sindssyge frags, hvor musikken er godt sammensat i forhold til HOW THE FRAG IS111!!!
sindssyge frags, hvor musikken er godt sammensat i forhold til HOW THE FRAG IS111!!!
|
| #5 | 11.04.2008 16:38 |
Før: Henter lige nu! Glæder mig som et lille barn :D
Efter: Ja man må sige han formår at skyde hs. Til gengæld ser hans spillestil efter min mening noget suspekt ud.
Efter: Ja man må sige han formår at skyde hs. Til gengæld ser hans spillestil efter min mening noget suspekt ud.
Edited: 13.04.2008 10:26
|
| #12 | 11.04.2008 17:33 |
Det jo helt overdrevet med de frags, men effekterne ødelægger filmen sys jeg.
| #49 | 11.04.2008 20:35 |
Hallo, man skal jo have en bruger for at hente.. Hvor kan jeg DLE?
ॐ
| #17 | 11.04.2008 17:45 |
Et studie i hvordan effekter kan ødelægge nogle ellers rigtig vilde frags. Halvdelen af tiden aner jeg ikke hvad fanden der sker på skærmen, men den halvdel jeg så var nice. Ville ønkse der var nogle moviemakers der ramte det perfekte kompromis mellem effekter og frags, istedet for at bare smække så mange effekter som overhovedet muligt på. Vild sync, men igen, den er der på bekostning af fragsne, og det er nu engang dem man kommer for at se:)
Too-night make me unstop-pa-ble
| #125 | 12.04.2008 17:07 |
Jeg foretrækker helst ingen effekter og kun vilde frags. Kun effekter imellem scene klip er iorden.
Who else's opinion would it be?
| #127 | 12.04.2008 17:19 |
Imo har Krogh ramt rimelig godt mht. frags/effekter.. især Spray that Deagle er en af mine favorit cs film..
I just fluffed my Garfield..
| #175 | 13.04.2008 14:20 |
Nej, den samme fejl lavede jeg. Du skal ikke trykke "Add to download cart", men i stedet blot vælge en af de 6-7 mirrors nedenunder.
Positivt menneske fra i dag! :)>
| #29 | 11.04.2008 18:44 |
Fede effekter. Satme nice laved, men jeg er helt 100 på han ikke er clean. Overvej hans reflekser. Jeg har ikke set nogen lignene. Også det at han måske bare skyde 4 igenem, og på train / høj, det deagle hs han laver. Ikke en skid.
Syge frags, men der er programmer, ulovliglige programmer indblandet, det er jeg helt overbevist om.
Syge frags, men der er programmer, ulovliglige programmer indblandet, det er jeg helt overbevist om.
n1 patværk
| #37 | 11.04.2008 19:41 |
hvad hedder den sang der starter 00:40... :)
Eller ok film hvis han var clean.
Eller ok film hvis han var clean.
Edited: 11.04.2008 20:01
dR.CAMEL
| #38 | 11.04.2008 19:45 |
Hvorfor lagger den når jeg ser den med vlc?
Har afinstalleret vlc og hentet ace mega codec pack men den gør bare det sammer lagger som en gal! Nogen der ved hvorfor?
Har afinstalleret vlc og hentet ace mega codec pack men den gør bare det sammer lagger som en gal! Nogen der ved hvorfor?
Er i oppe og støde?
| #120 | 12.04.2008 15:55 |
Har egentlig ikke så meget forstand på det, men jeg tror det har noget at gøre med at den er lavet med mange fps, og derfor kræver en OK computer for at køre den rent.
| #39 | 11.04.2008 19:47 |
Synd at alle de effekter er blevet smidt ind, så det bliver så forvirrende, men nu er det heller ikke så fedt at se sådan generelt, når man vel må formode at han snyder pænt meget. :/
Specielt den på Inferno på A-sitet er alt for tydelig imo - latterligt at udgive sådan noget bras :(
Specielt den på Inferno på A-sitet er alt for tydelig imo - latterligt at udgive sådan noget bras :(
Tænk, tast, post!
| #40 | 11.04.2008 19:47 |
Syge Frags.. :/
Btw. Er der nogen der ved hvilket nr det er med Guano Apes og hvad hedder det nr lige inden Guano Apes ?
pfh ty..
Btw. Er der nogen der ved hvilket nr det er med Guano Apes og hvad hedder det nr lige inden Guano Apes ?
pfh ty..
HELP ME JEBUS!!!
| #51 | 11.04.2008 21:24 |
Det er det sku rigtig.. :D
Tak skal du have..
Tak skal du have..
HELP ME JEBUS!!!
| #52 | 11.04.2008 21:35 |
den sang der starter 00:40 ved du hvad den hedder også : D
dR.CAMEL
| #58 | 11.04.2008 21:44 |
Jeg spurgte inde på deres chan, hvilke sange de havde brugt..
Puscifer - rev 22-20
Bless the Fall - Take me now Part 1
Micha? feat. drut - Reflected in
Guano apes - Plastic Mouth (G-Ball & Kaa Mix)
Puscifer - rev 22-20
Bless the Fall - Take me now Part 1
Micha? feat. drut - Reflected in
Guano apes - Plastic Mouth (G-Ball & Kaa Mix)
HELP ME JEBUS!!!
| #241 | 16.04.2008 15:56 |
Fandt du ud af hvilken af de nedestående sange der var den du søgte? Så skriv lige hvilken en det er, ty :)
Kinnaj Øsellib_-
| #252 | 16.04.2008 20:07 |
Det er Michal feat. Drut - Reflected In, du søger.
Edited: 16.04.2008 20:08
Laugh Now, Cry Later
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY