| hvad hader du!? | 19.03.2008 18:56 |
sad her den anden dag og skulle til fodboldtræning og så har min mor vasket alt mit fodboldtøj, og kom til at tænke på hvor meget jeg egentlig hader når hun gør sådan noget (selv om det er ment godt, hun gør det)
så kom jeg til at tænke over andre ting jeg hader:
- når ens forældre kommer ud fra badet og man ser dem nøgne x-(
- når jeg falder i søvn i en god film
- når pizzamanden ikke kan finde ud af, at "minus løg" betyder fucking MINUS LØG!
- folk der stinker
hvad hader I?
så kom jeg til at tænke over andre ting jeg hader:
- når ens forældre kommer ud fra badet og man ser dem nøgne x-(
- når jeg falder i søvn i en god film
- når pizzamanden ikke kan finde ud af, at "minus løg" betyder fucking MINUS LØG!
- folk der stinker
hvad hader I?
they call me Hercule Poirot
| #2 | 19.03.2008 19:12 |
At blive dumpet af sin kæreste efter en fantastisk romantisk tur til London. Pænt nitte.
| #315 | 22.03.2008 16:30 |
Hahaahha, det kalder jeg at blive ejet :P!
Ej... jeg har ondt af dig :'(
Men da alligevel koldt nok gjort af hende! :D!!!!
Ej... jeg har ondt af dig :'(
Men da alligevel koldt nok gjort af hende! :D!!!!
study HARD, go PRO
| #3 | 19.03.2008 19:15 |
når man er kommet i munden på en kælling og hun så vil kys bagefter....just hate it!
Go mow some yards, bitch.
| #736 | 24.06.2008 14:36 |
Nej for du vil ikke kysse med ham ..
Manchester United <3
| #34 | 19.03.2008 20:15 |
Så må du indikere at det ikke lige er hvad du lyster. Fx trække hovede t væk, og kysse hende på halsen. Den plejer i hvertfald at virke her :D. Derudover er bonuseffekten at, så lærer hun at, det her virkelig ikke er noget du gider, og dropper så sine kysseforsøg senere. Dette er selfvølgelig kun gældende i tilfælde af at, du har tænkt dig at hoppe på hende igen ^^.
imba enough
| #110 | 19.03.2008 21:55 |
hehe har jeg også direkte fortalt til min tidligere kærester når det skete...men hvis det bare noget 1 time, så plejer jeg også bare såen at søge væk, du ved kysse videre på kinden og arbejde mig væk derfra :P
Go mow some yards, bitch.
| #316 | 22.03.2008 16:31 |
Sådan en lille protein bombe efter sex?
Stop whine!
/puke
Stop whine!
/puke
study HARD, go PRO
| #528 | 02.04.2008 13:40 |
som jalle skriver, bare lav finten uden om og kys hende på halsen og nakken osv ;D
Er du en Råert?
| #4 | 19.03.2008 19:21 |
Nå man står med en mælkesnitte i den ene hånd, også noget skrald i den anden hvor man så derefter dumper mælkesnitten ned i iskraldespanden. :///
GET BUCK IN HERE! <-
| #6 | 19.03.2008 19:29 |
-Fatsvage mennesker, der simpelthen ikke vil gå på komprimis med noget som helst (Her kan f.eks. nævnes crawnen m.fl.)
-Ledninger der er viklet ind i hinanden, når man skal til at separere dem.
-Brændte popcorn
-Basim
-Serie-fodbolddommere der ikke fatter en brik.
-Helle Thorning Smith
-Terrorister
-Muslimer der hader Danmark.
Garanteret meget mere jeg ikke lige kan komme i tanke om.... :-)
-Ledninger der er viklet ind i hinanden, når man skal til at separere dem.
-Brændte popcorn
-Basim
-Serie-fodbolddommere der ikke fatter en brik.
-Helle Thorning Smith
-Terrorister
-Muslimer der hader Danmark.
Garanteret meget mere jeg ikke lige kan komme i tanke om.... :-)
I will kill you.
| #7 | 19.03.2008 19:30 |
Når ens kæreste har mens
Indvandrere der ikke opføre sig ordenligt
Busser
At min far smider mine sko ud i forhaven hvis de står i vejen
Lotte heise
Fedtfattig mad
At jeg skal have spansk 3 år
Indvandrere der ikke opføre sig ordenligt
Busser
At min far smider mine sko ud i forhaven hvis de står i vejen
Lotte heise
Fedtfattig mad
At jeg skal have spansk 3 år
| #10 | 19.03.2008 19:40 |
Haha, kan godt lide den med din far smider dit fodtøj i haven :D
| #53 | 19.03.2008 20:43 |
Det er pisse træls.. og vi er begge stædige nok til ikke at gøre noget ved det.. så nu ligger der et par air force one ude i forhaven, samt et par kawazaki og et par "gå i byen sko" ude i forhaven.. så har snart ikke flere sko at gå i..
| #725 | 23.06.2008 22:29 |
Kan sagtens sætte mig ind i :-) ..
min stedfar gøre det samme ved mig, han smider også mine sko ud i haven.
min stedfar gøre det samme ved mig, han smider også mine sko ud i haven.
| #64 | 19.03.2008 21:04 |
Indvandrere der ikke opføre sig ordenligt .. hvad med danskere der ikke opføre sig ordenligt? er der så stor en forskel? :)
| #317 | 22.03.2008 16:34 |
kommer an på hvordan man definere indvandre..
Men hvis man antager at de ikk har dansk statsborgerskab.. så er der stor forskel
Men hvis man antager at de ikk har dansk statsborgerskab.. så er der stor forskel
| #428 | 24.03.2008 03:27 |
Jeg har ikke dansk statsborgerskab. Men er født her. Hvad er forskellen? Skal et stykke pap afgøre om hvor vidt jeg er accepteret eller er integreret nok?
"Er du dum på din* hoved?"
| #432 | 24.03.2008 11:45 |
Forskellen er at dine forældre måske ikke har ret til at være her.. Og det gør at du måske ikk har ret til være her.. Er ikk så meget inde i det.. Burde du jo nok være..
| #443 | 24.03.2008 14:00 |
Haha, seriøst det var noget af det mest uintelligente jeg har læst herinde, det mener jeg virkelig.
Begge mine forældre har ret til at være her. De fået tilladelse af staten. Det samme har jeg. Men sådan et dumt paphoved som dig, kan ikke sætte dig ind i hvor lang tid det kan tage, at få dansk statsborgerskab i et fremmedfjendsk land som Danmark.
Begge mine forældre har ret til at være her. De fået tilladelse af staten. Det samme har jeg. Men sådan et dumt paphoved som dig, kan ikke sætte dig ind i hvor lang tid det kan tage, at få dansk statsborgerskab i et fremmedfjendsk land som Danmark.
| #447 | 24.03.2008 14:13 |
Hvad er det for en måde at skrive til andre folk på ?? Jeg skriver "måske" og jeg skriver jeg ikk er inde i det, Jeg kan ikk de klare definitioner på statsborgerskab og opholdstilladelse.. Du sviner med med paphoved osv. uden jeg på nogen måde har talt grimt til dig... Du skal nok ikk undre dig over dk er fremmedfjensk med den holdning du har der..
Men med den holdning du har til andre mennesker håber jeg da aldrig du får det... Kan slet ikk forstå hva du laver her hvis du synes vi er så fremmedfjendske ??? Men du har du sikkert dine egne grunde til...
Men med den holdning du har til andre mennesker håber jeg da aldrig du får det... Kan slet ikk forstå hva du laver her hvis du synes vi er så fremmedfjendske ??? Men du har du sikkert dine egne grunde til...
| #456 | 24.03.2008 14:47 |
Nok fordi jeg er så pisse træt af folk som dig, der præcis taler om ting de intet aner om. I/dig render sikkert rundt og kæfter op at vi er så pisse uvidende, men I ved ligeså lidt selv man. Og det sjoveste, jeg kender op til flere indvandrere som kender dansk historie bedre end selve danskerne også skal de ikke betegnes som integreret fordi de ik er statsborgere. Og hvis du ikk aner noget om det du ska til at tale om, så lad vær.
eod
eod
| #458 | 24.03.2008 14:58 |
omfg magen til generalisering skal man lede længe efter..
Og til det du skrev.. Nej vi ved ingenting, du har jo ikk fortalt hvordan din situation er.. Derfor jeg skriver "måske" og "nok"... Er det et problem for dig ??
Hvor er det du vil hen med "ikke integreret" og "historie viden" ?? Det har jeg da udtalt mig om, så hvorfor trække det ind i den her sammenhæng??..
Og til det du skrev.. Nej vi ved ingenting, du har jo ikk fortalt hvordan din situation er.. Derfor jeg skriver "måske" og "nok"... Er det et problem for dig ??
Hvor er det du vil hen med "ikke integreret" og "historie viden" ?? Det har jeg da udtalt mig om, så hvorfor trække det ind i den her sammenhæng??..
Edited: 24.03.2008 15:02
| #466 | 24.03.2008 17:11 |
Mener at du ikke skal tale om ting du ikke en skid aner om, capish?
| #467 | 24.03.2008 17:53 |
du svarer ikk på mine spørgsmål, overhovedet.. .Sådan kan man ikk snakke om tingene.. Du må lige øve dit lidt i månden hvorpå man diskutere..
Nej jeg ved ikk hvordan din situation er.. Og det har jeg vist heller ikk på noget tidspunkt sagt.. Du kan ikk klage over at vi generalisere samtidig med at du ikk ikke retter de antagelser vi har taget.. Det giver ikk mening...
Nej jeg ved ikk hvordan din situation er.. Og det har jeg vist heller ikk på noget tidspunkt sagt.. Du kan ikk klage over at vi generalisere samtidig med at du ikk ikke retter de antagelser vi har taget.. Det giver ikk mening...