| Ungern længe leve! NOT! HAHA | 09.03.2008 14:13 |
ville lige dele en nice film imo
http://www.youtube.com/watch?v=Rz_c0PdSCFY&f...
læg specielt mærke til 2:15 eller sådan noget ;) han går bare spree :D haha
Dansk politi længe leve!
Edited: 09.03.2008 14:16
http://www.youtube.com/watch?v=Rz_c0PdSCFY&f...
læg specielt mærke til 2:15 eller sådan noget ;) han går bare spree :D haha
Dansk politi længe leve!
Edited: 09.03.2008 14:16
Don Jacob
| #5 | 09.03.2008 14:58 |
hahah en flok stankelben og arme.. Gad godt ha' været politimand der!
Glæd jer til 3:38 !!! :D haha
Glæd jer til 3:38 !!! :D haha
Edited: 09.03.2008 15:00
Jeg Brøndby til jeg dør !
| #16 | 09.03.2008 15:22 |
Suk, idioter :)
Jeps, jeg snakker til alle jer der synes, at det er sjovt.
Jeps, jeg snakker til alle jer der synes, at det er sjovt.
Næstmest ufortjente ejer af guld
| #17 | 09.03.2008 15:23 |
Ja, det er nok nærmere tragisk at nogle "utilpassede unge" er så tards.
NEXUUUUS
| #28 | 09.03.2008 15:40 |
Der er intet galt i at være utilpasset, nu gad jeg bare ikke kalde dem hippier :p
NEXUUUUS
| #31 | 09.03.2008 15:42 |
okay sejt, men vil det sige, at i din verden er utilpassede unge = hippier? høhøhø
btw hvorfor er de tards?
btw hvorfor er de tards?
Edited: 09.03.2008 15:42
Are You Shpongled?
| #55 | 09.03.2008 16:06 |
Fordi de ikke forstår at sætte sig ned? Hvis de bare gad gøre det slap politiet, og dem selv, for en hel masse unødvendige problemer.
IRL < URL
| #76 | 09.03.2008 16:25 |
du kan vidst ikke se noget for de lange hår. De bliver anholdt, også stormer de allesammen væk. For at holde styr på de sidste, SOM STADIG TEER SIG SOM IDIOTER, må politiet true dem, og da det heller ikke virker..
Don Jacob
| #83 | 09.03.2008 16:31 |
Hvor har jeg sagt at jeg har sympati med dem der demonstrerer?
Are You Shpongled?
| #199 | 09.03.2008 18:41 |
Altså, jeg bruger bare samme grammatiske princip som dig.
Fordi de ikke forstår at sætte sig ned?
Fordi de ikke forstår at sætte sig ned?
Are You Shpongled?
| #292 | 09.03.2008 20:26 |
Jamen det da også i orden, hvis du altså ikke har noget mere konstruktivt at sige.
IRL < URL
| #102 | 09.03.2008 16:48 |
Hvis politiet beder dig om at hoppe, adlyder du så?
| #374 | 09.03.2008 22:21 |
fordi det er jo bare helt det samme, det var da ufatteligt dumt sagt..
| #397 | 09.03.2008 23:15 |
Det har jeg aldrig sagt.
Det var dog ufatteligt dumt sagt.
Det var dog ufatteligt dumt sagt.
| #431 | 09.03.2008 23:54 |
Hva fanden snakker du om? du har lige skrevet "Hvis politiet beder dig om at hoppe, adlyder du så?" så du kan sgu da ikk sige du ikk har sagt det..
det er totalt dumt at sige, om man bare gør alt hva politiet siger, de folk der er lige blevet anholdt, fordi de er dummere end lort, og ikk kan fatte at være normale, og så skal de fanme da gøre hva politiet siger, de skal fanme ikk stå op råbe, løbe væk, og kalde dem alt muligt. At det så også er latterligt politiet går så meget amok, er noget andet, men det ændre ikk på at de skal gøre, hva ploitiet siger. Og at du så sammenligner det med at, de behøver de ikke, fordi du behøver heller ikk hoppe bare fordi de siger det..
det er totalt dumt at sige, om man bare gør alt hva politiet siger, de folk der er lige blevet anholdt, fordi de er dummere end lort, og ikk kan fatte at være normale, og så skal de fanme da gøre hva politiet siger, de skal fanme ikk stå op råbe, løbe væk, og kalde dem alt muligt. At det så også er latterligt politiet går så meget amok, er noget andet, men det ændre ikk på at de skal gøre, hva ploitiet siger. Og at du så sammenligner det med at, de behøver de ikke, fordi du behøver heller ikk hoppe bare fordi de siger det..
| #435 | 10.03.2008 00:01 |
Jeg sammenlignede intet, det er det eneste du mangler at forstå.
Mongol :_)
Mongol :_)
| #439 | 10.03.2008 00:05 |
gider du tage dig sammen, du fanme godt nok en idiot uden lige.. du kan jo ikk sige du ikk sammenligner?! du svare det til en der skriver, at de ikk gider sætte sig ned når de er blevet anholdt, så sammenligner du fanme også, så prøv nu at forstå noget..
og hvorfor kalder du mig mongol? hva er det du vil med det? hva får du ud af det altså, du simpelthen bare for latterlig.
og hvorfor kalder du mig mongol? hva er det du vil med det? hva får du ud af det altså, du simpelthen bare for latterlig.
| #441 | 10.03.2008 00:08 |
Jeg vil helst gerne have, at du holdt dig væk. Det er ikke sjovt længere, og du må godt tage masken af nu, vi har fattet, at du bare spiller dum for, at vi skal blive sure på dig.
Stop det så, jeg gider ikke mere. Det er ikke sjovt længere.
Stop det så, jeg gider ikke mere. Det er ikke sjovt længere.
| #444 | 10.03.2008 00:12 |
jamen du så sej.. fucking taber.. giv mig en grund til jeg er dum? men du ved jo ikk engang hva jeg synes om den måde politiet er på. Du går bare ud fra jeg synes det pisse fedt og sjovt, fordi jeg skriver at det er dumt siger det med om man sætter sig ned..
det er jo mega dumt lavet, at du bare går ud fra jeg synes det.. og hvis du bare havde lidt hjerne, kunne du selv se det..
og nej jeg gider ikk holde mig væk, fordi det pisser mig af, at sådan nogle små hippie idioter som dig, sidder og tror i er pisse seje og klogere end alle andre,.
det er jo mega dumt lavet, at du bare går ud fra jeg synes det.. og hvis du bare havde lidt hjerne, kunne du selv se det..
og nej jeg gider ikk holde mig væk, fordi det pisser mig af, at sådan nogle små hippie idioter som dig, sidder og tror i er pisse seje og klogere end alle andre,.
| #635 | 11.03.2008 19:53 |
Altså, du kan jo UMULIGT være så dum der, medmindre det er med vilje. Gider du godt stoppe det nu, det går mig fandme på nu - hurra, du har opfyldt dit mål. Stop så.
| #641 | 11.03.2008 20:23 |
så giv mig 1 grund til jeg er dum? men det kan du jo ikk, så det jo noget pis du siger det der.. men det er så fedt med jer idioter, i spiller så seje, men i kan aldrig finde ud af at komme med nogle argumenter..
jeres eneste argument er "du spiller dum hihihih, nu jeg sej" fucking nar..
jeres eneste argument er "du spiller dum hihihih, nu jeg sej" fucking nar..
| #659 | 11.03.2008 22:10 |
Jeg føler mig ret owned over nogensinde at have troet, at du virkelig var en ægte person.
| #670 | 11.03.2008 23:56 |
hør nu her dit lille taber barn.. gider du lade være med at snakke uden om, og svare på det jeg skriver?
det er jo dig der er dummere end lort, og alle andre end dig selv kan se det.. giv mig 1 grund, med et ordenligt argument, til jeg er dum?
du kan jo ikk andet end at snakke uden om, der er virkelig ikk meget tvivl om du er den dumme,,
det er jo dig der er dummere end lort, og alle andre end dig selv kan se det.. giv mig 1 grund, med et ordenligt argument, til jeg er dum?
du kan jo ikk andet end at snakke uden om, der er virkelig ikk meget tvivl om du er den dumme,,
| #757 | 12.03.2008 19:46 |
hallo????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
SYG NOK ALTID HVAD
SYG NOK ALTID HVAD
| #34 | 09.03.2008 15:53 |
Ja, det er nok nærmere tragisk, at der er nogle mennesker der bliver betjente for at tæske på børn.
| #66 | 09.03.2008 16:19 |
Det er vist først til sidst de gør det.
Freak13
Freak13
Sektor solidaritet.
| #80 | 09.03.2008 16:30 |
Ja efter de har fået på munden..
Hvor er det suk at de ikke gider sætte sig ned, derfor får de så knippelslag og så whiner de HELT uhæmmet over at de er psykopater mm.
Derefter begynder de så at råbe "politi kontrol..." og så skal de da helt sikkert have en tur med kniplen igen..
Edit:
Okay, måske lidt forkert formuleret, men når man er blevet anholdt har man altså ikke ret til at skabe sig sådan..
Hvor er det suk at de ikke gider sætte sig ned, derfor får de så knippelslag og så whiner de HELT uhæmmet over at de er psykopater mm.
Derefter begynder de så at råbe "politi kontrol..." og så skal de da helt sikkert have en tur med kniplen igen..
Edit:
Okay, måske lidt forkert formuleret, men når man er blevet anholdt har man altså ikke ret til at skabe sig sådan..
Edited: 09.03.2008 18:00
www.ejerskov.dk
| #88 | 09.03.2008 16:34 |
Derfor er politiet stadig langt mere idiotiske end demonstranterne.
| #89 | 09.03.2008 16:40 |
Hvorfor?
Altså jeg ved ikke noget om den pågældende situation men det ser ud til at de har overkastet et hus med maling og fyrværkeri - allerede der bør de forvente en anholdelse. Da så politiet, forståeligt nok, anholder dem, adlyder de ikke men begynder at protestere og flygte.
For at der ikke bliver pisket en stemning op, som f.eks. da de råber "politi kontrol", må de vise hvem der bestemmer.
Folkemængder på den størrelse kan være farlige hvis de får overtaget.
Altså jeg ved ikke noget om den pågældende situation men det ser ud til at de har overkastet et hus med maling og fyrværkeri - allerede der bør de forvente en anholdelse. Da så politiet, forståeligt nok, anholder dem, adlyder de ikke men begynder at protestere og flygte.
For at der ikke bliver pisket en stemning op, som f.eks. da de råber "politi kontrol", må de vise hvem der bestemmer.
Folkemængder på den størrelse kan være farlige hvis de får overtaget.
Edited: 09.03.2008 16:41
www.ejerskov.dk