Kommentarer i alt: 89 -
| Xstatic Spring | 04.03.2008 20:48 |
XSTATIC SPRING @ Middelfart lørdag den 15 marts
AREA 1
SCOT PROJECT (DE) (www.scotproject.com)
BLUTONIUM BOY (DE) (www.blutonium.de)
HEADHUNTERZ (NL) (www.headhunterz.nl)
DJ NEO (DE) (www.djneo.de)
ULTRAFORM (SE) (www.ultraform.se)
FLARUP & PLEXUS (www.flarupandplexus.dk)
DJ CHOOSE (DK) (www.djchoose.com)
MISS JAREA (NO) (www.miss-jarea.com)
JENDRIK DE RUVO (DE) (www.de-ruvo.de)
FRANK RAVEN (DE) (www.frankraven.de)
AREA 2
BODYROX (UK) (www.bodyrox.co.uk)
KATO (www.myspace.com/katodk)
MORTEN BREUM (www.myspace.com/mortenbreum)
DJ DETIRE (DE) (www.detire.de)
METTES (www.myspace.com/djmettes)
JACOB RT (www.myspace.com/djjacobrt)
ESBEN B (www.myspace.com/e_bach)
SPECIAL GUEST
MASHUPMEN (www.mashupmen.com)
Jeg ville egenlig bare hører hvor mange der har tænkt sig og møde op til dette dejlige dance event, i vil hvertfald kunne møde mig der og hvem siger nej til at hører headhunterz, dj neo og sidst men ikke mindt blutonium boy.. ses der!! :)
Edited: 04.03.2008 20:49
AREA 1
SCOT PROJECT (DE) (www.scotproject.com)
BLUTONIUM BOY (DE) (www.blutonium.de)
HEADHUNTERZ (NL) (www.headhunterz.nl)
DJ NEO (DE) (www.djneo.de)
ULTRAFORM (SE) (www.ultraform.se)
FLARUP & PLEXUS (www.flarupandplexus.dk)
DJ CHOOSE (DK) (www.djchoose.com)
MISS JAREA (NO) (www.miss-jarea.com)
JENDRIK DE RUVO (DE) (www.de-ruvo.de)
FRANK RAVEN (DE) (www.frankraven.de)
AREA 2
BODYROX (UK) (www.bodyrox.co.uk)
KATO (www.myspace.com/katodk)
MORTEN BREUM (www.myspace.com/mortenbreum)
DJ DETIRE (DE) (www.detire.de)
METTES (www.myspace.com/djmettes)
JACOB RT (www.myspace.com/djjacobrt)
ESBEN B (www.myspace.com/e_bach)
SPECIAL GUEST
MASHUPMEN (www.mashupmen.com)
Jeg ville egenlig bare hører hvor mange der har tænkt sig og møde op til dette dejlige dance event, i vil hvertfald kunne møde mig der og hvem siger nej til at hører headhunterz, dj neo og sidst men ikke mindt blutonium boy.. ses der!! :)
Edited: 04.03.2008 20:49
Crazy Zebra Ultras
| #3 | 04.03.2008 20:50 |
Du bumper 2 gange på 1 minut, er det ikke lidt ivrigt
.. og lyt til malk de koijn
| #12 | 04.03.2008 22:31 |
Jeg elsker bare events hvor flere tusinde kommune arbejdere er samlet for at spise hovedepins piller \o/
| #14 | 04.03.2008 23:00 |
Tager jeg helt fejl eller hentyder du til at hvis man hører den slags musik og tager til diverse tramper fester, så er man helt væk på narko???
Crazy Zebra Ultras
| #18 | 05.03.2008 01:32 |
Se comment #7 & #9... Der er du så rimelig meget selv med til at forstærke den fordom mate :)
Keeping it simple is the way to
| #28 | 05.03.2008 14:58 |
Fordi jeg spørger ham om han skal være helt væk, så er det ens betydning med at jeg på narko. Okay? godt så
Crazy Zebra Ultras
| #35 | 05.03.2008 18:00 |
Nej, ikke nødvendigvis, men det virker uendeligt meget sådan.
cock(92)en
| #48 | 06.03.2008 00:24 |
Haha.. Lad nu for guds skyld være med det der.. Uanset hvor uskyldig du forsøger at spille så er den slags events forbundet med stoffer... Og jeres samtale, ja den forstærker blot den fordom. Men held og lykke med at få overbevist folk om at i skal være helt væk på rød saftevand og mariekiks. For efter hvad jeg har hørt har xstatic ikke engang ansøgt om at få en alkohol bevilling.
| #50 | 06.03.2008 17:54 |
nu ved jeg ikke hvor meget du kommer i byen.. men meget tyder på at det er rimelig begrænset. uanset hvor du færdes i nattelivet støder man på stoffer.
at sige elektronisk musik = stoffer er en lige så stor fordom som at sige at muslimer = terrorister...
Ja der er folk der tager stoffer, og ja der kommer måske ekstra stoffer med derind, men nej alle er ikke på stoffer når man hører elektronisk musik. Sidst jeg var til et lignende arrangement var der ud af 100-150 mennekser, 3 der var på stoffer, så jeg kan slet ikke se hvor du griber disse fordomme henne..
kan selvfølgelig være at du tænker elektronisk musik = qlimax = stoffer, og ja der er rigtig mange der.. men hey, nogen af dem er jo lovlige ^^
så prøv at stikke en finger i jorden før du smider så mange falske beskyldninger rundt..
at sige elektronisk musik = stoffer er en lige så stor fordom som at sige at muslimer = terrorister...
Ja der er folk der tager stoffer, og ja der kommer måske ekstra stoffer med derind, men nej alle er ikke på stoffer når man hører elektronisk musik. Sidst jeg var til et lignende arrangement var der ud af 100-150 mennekser, 3 der var på stoffer, så jeg kan slet ikke se hvor du griber disse fordomme henne..
kan selvfølgelig være at du tænker elektronisk musik = qlimax = stoffer, og ja der er rigtig mange der.. men hey, nogen af dem er jo lovlige ^^
så prøv at stikke en finger i jorden før du smider så mange falske beskyldninger rundt..
| #51 | 07.03.2008 00:10 |
Læs nu igen hvad jeg skriver. Snakker absolut ikke om musikken. For der er virkelig mange mennesker der hører musikken uden at ane noget om hvor, hvornår osv der er events. Snakker om at disse events er forbundet med stoffer. Og uanset om du vil det eller ej er happenings som denne forbundet meget tæt med stoffer i det offentlige fora.
Og jo, jeg kommer i byen - desværre for tit hvis du spørger min bankrådgiver. Og ja, der er stoffer - men der er væsentligt flere på en almindelig bytur der tager afstand fra det en til et sådan event. Fordi man ved at hvis man tager til xtatic etc. jamen så er stofferne der også. Så der har man som regel accepteret det inden man træder ind af døren.
Det jeg synes var lamt var sådan set at zati forsøgte at spille på det uskyldige og "lod" som om at stoffer aldrig var i nærheden af disse events. Det er fint med mig at de er der og man tager til disse events for at være brændt af - men stå nu ved det for fanden!!
Oh btw lige til sidst - personligt er jeg pisseligeglad med om folk tager stoffer eller ej. Det er op til folk selv hvad de stopper i sig :)
Og jo, jeg kommer i byen - desværre for tit hvis du spørger min bankrådgiver. Og ja, der er stoffer - men der er væsentligt flere på en almindelig bytur der tager afstand fra det en til et sådan event. Fordi man ved at hvis man tager til xtatic etc. jamen så er stofferne der også. Så der har man som regel accepteret det inden man træder ind af døren.
Det jeg synes var lamt var sådan set at zati forsøgte at spille på det uskyldige og "lod" som om at stoffer aldrig var i nærheden af disse events. Det er fint med mig at de er der og man tager til disse events for at være brændt af - men stå nu ved det for fanden!!
Oh btw lige til sidst - personligt er jeg pisseligeglad med om folk tager stoffer eller ej. Det er op til folk selv hvad de stopper i sig :)
| #52 | 07.03.2008 13:32 |
at sige at events er stoffrit er, som du pointere, naivt. Der er intet event, ikke engang olga's lokale værtshus ude på lars tyndskids marker, som ikke har stoffer impliceret.
Men at få det til at lyde som om at eventet er en opfording eller kører parralelt med stoffer er heller ikke korrekt. Ja der er flere end ved standart arrangementer på lokale diskoteker, men her må vi også lige tage i betragtning at der er væsentligt flere mennekser til stæde ved xstatic.
Den samme tendens er også ved tiesto. Så ja, logisk set: flere menneser, flere stoffer. Det kan man ikke tage fra dig :)
Men at få det til at lyde som om at eventet er en opfording eller kører parralelt med stoffer er heller ikke korrekt. Ja der er flere end ved standart arrangementer på lokale diskoteker, men her må vi også lige tage i betragtning at der er væsentligt flere mennekser til stæde ved xstatic.
Den samme tendens er også ved tiesto. Så ja, logisk set: flere menneser, flere stoffer. Det kan man ikke tage fra dig :)
| #55 | 15.03.2008 11:11 |
Nu er det jo ikke ligefrem "bare elektronisk", men nærmere hårdt hardstyle, og det er unægtelig forbundet med stoffer. (Ja - jeg kender både qlimax, q-base og hvad fanden de hedder alle sammen.)
Mad?
| #59 | 15.03.2008 13:16 |
Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om hvor meget du kommer i det miljø, men ud fra dine udtallelser er det ikke det store du kommer der.
Et godt skøn ville være 10-15% på stoffer, ca 90% på alkohol. Om det er højere end andre steder skal jeg ikke kunne udtale mig om, men self. 10-15% er jo også for højt.
At sige at Hardstyle = stoffer viser bare din tydlige uvidenhed. Alle render rundt og siger, at alle er på stoffer til sådan et event, men tiesto f.eks. hvor mange var ikke på stoffer der ?
Så at drage den konklusion at hardstyle events er unægtelig forbundet med stoffer er en værre gang vås. Der er faktisk folk som kommer for at nyde musikken.
Et godt skøn ville være 10-15% på stoffer, ca 90% på alkohol. Om det er højere end andre steder skal jeg ikke kunne udtale mig om, men self. 10-15% er jo også for højt.
At sige at Hardstyle = stoffer viser bare din tydlige uvidenhed. Alle render rundt og siger, at alle er på stoffer til sådan et event, men tiesto f.eks. hvor mange var ikke på stoffer der ?
Så at drage den konklusion at hardstyle events er unægtelig forbundet med stoffer er en værre gang vås. Der er faktisk folk som kommer for at nyde musikken.
| #60 | 15.03.2008 13:49 |
Nu er der satme forskel på en dance-dj som Tiesto, og så Blutinium Boy, nu skal du lige.
Selvfølgelig er der en del der kommer der for musikkens skyld - men at påstå at hardstyle-events ikke har et ry for at der florerer stoffer i store mængder, det er satme naivt, og direkte dumt.
Selvfølgelig er der en del der kommer der for musikkens skyld - men at påstå at hardstyle-events ikke har et ry for at der florerer stoffer i store mængder, det er satme naivt, og direkte dumt.
Mad?
| #88 | 17.03.2008 17:49 |
selvfølgelig er der forskel på de to personers genre som de spiller i. Men jeg forsøgte såmen bare at pinpointe at der var en sammenhæng i stofmisbruget uanset om det hedder tiesto, blutonium boy el., men den fangede du vidst ikke, fair nok.
Der er ingen der kan benægte at der er stoffer i omløb på sådanne steder, men jeg vil meget gerne se dine argumenter og beviser for at du mener at størsteparten af de personer som møder op til sådan et arrangement er på stoffer.
Der er ingen der kan benægte at der er stoffer i omløb på sådanne steder, men jeg vil meget gerne se dine argumenter og beviser for at du mener at størsteparten af de personer som møder op til sådan et arrangement er på stoffer.
| #24 | 05.03.2008 11:12 |
utrolig dårlig kommentar ..
men nogen dårlige skal der være blandt de gode, sådan er det altid :)
men nogen dårlige skal der være blandt de gode, sådan er det altid :)
| #25 | 05.03.2008 13:03 |
Du kan ikke nægte at ved disse fester sker det i stor stil :)
Desuden var den comment nu en komisk comment og ikke et direkte angreb mod folk der kan lide at gå til dance events :)
Desuden var den comment nu en komisk comment og ikke et direkte angreb mod folk der kan lide at gå til dance events :)
| #33 | 05.03.2008 17:50 |
kan godt følge din pointe, og ja jeg opfattede det også komisk, derfor jeg replyede. Men at generalisere på den måde er måske lige at tage et halvt skridt over stregen.
Men ja, der er folk der ikke fatter en krone og hælder piller i ansigtet, og det er da beklageligt. Dog er det jo ikke kun til hård elektronisk musik det sker, det sker også alle andre steder ;)
Men ja, der er folk der ikke fatter en krone og hælder piller i ansigtet, og det er da beklageligt. Dog er det jo ikke kun til hård elektronisk musik det sker, det sker også alle andre steder ;)
| #15 | 04.03.2008 23:32 |
ved hvertfald at min søster skal der hen.. må lige se om jeg tager med :D
Yiiha
| #43 | 05.03.2008 20:02 |
Jeg mener det..
Ellers tager jeg på Picca igen, drikker mig bevistløs og ringer til dig fra Hillerød Sygehus! SES DU! :D
Ellers tager jeg på Picca igen, drikker mig bevistløs og ringer til dig fra Hillerød Sygehus! SES DU! :D
|
| #22 | 05.03.2008 08:45 |
Tror det ikke, meeen det skullle da lige være hvis BASSMAN 2 hiver mig med...men tvivler :)
Men god tur, det skal nok blive cool :)
Men god tur, det skal nok blive cool :)
study HARD, go PRO
| #32 | 05.03.2008 15:00 |
glæder mig osse helt vildt, vi er en masse gutter der skal afsted, så det bliver sjovt nok tror jeg :)
Crazy Zebra Ultras
| #26 | 05.03.2008 13:33 |
Ved ikke om jeg tager på halvandet d. 8 (Growling Machines) eller om det bliver Xstatic :).
Luk øjnene og tænk på noget ande
| #30 | 05.03.2008 14:59 |
Halvandet der er folk jo helt væk på syre :D
Crazy Zebra Ultras
| #41 | 05.03.2008 19:35 |
Ses der! ;)
Scot Project skal nok få fyret op for mine svømmefødder og fraenbriller!
Scot Project skal nok få fyret op for mine svømmefødder og fraenbriller!
| #71 | 16.03.2008 13:11 |
Måtte udgå kl. 01:00 pga. krampe i benet :D
Edited: 16.03.2008 13:12
Veni, vidi, vici
| #74 | 16.03.2008 13:24 |
mega!! men fuck en stank af sved ;) måtte skifte T-shirt/skjorte 3 gange ;)
Veni, vidi, vici
| #75 | 16.03.2008 13:25 |
haha, rimelig standard ihvertfald at skifte 1 gang :D!
www.razerzone.com
| #76 | 16.03.2008 13:26 |
hehe, musikken var fed selvom alt for mange børn prøvede at lave "jumpstyle" på alt for få cm2 ;) fik godt nok nogle skrammer i løbet af festen ;)
Veni, vidi, vici
| #77 | 16.03.2008 13:29 |
lol , jeg hader fucking teens som ligner idioter - fat nu det ikke er jumpstyle musik altså :D Det er shuffle og ikke en skid andet 8D!~~ hopper sku da ikke rundt som en eller anden spasser til acid over sydney - gg ! :D! - var folk tændte ? :D
www.razerzone.com
| #80 | 16.03.2008 13:41 |
der er ikke et eneste nummer fra blutonium boy som har noget at gøre med jumpstyle nej. thats just imO!!
Edited: 16.03.2008 13:42
www.razerzone.com
| #72 | 16.03.2008 13:13 |
har set blutonium boy og headhunterz 2 gange - blutonium boy fyrer den for sygt af med hans nye harddance/hardstyle set og det lyder alt for fedt, håber i fik oplevet hans nyeste hit som endnu ikke er udgivet! , det plejer han at slutte af med :D
www.razerzone.com
Kommentarer i alt: 89 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX