Kommentarer i alt: 138 -
Side:: 1 [2]
| 2vs2 Hunter/Pally vs Warrior/Priest | 19.01.2008 16:23 |
Grunden til jeg har lavet dette her indlæg var at, mig og min fine ven Christoffer. Skulle lyde lidt seje over for hinanden, som f.eks, bare vent til jeg når lvl 70 med min nye char, så skal jeg nok vise dig et par ting eller 2. Altså sådan en rigtig drenge snak.
Det udformede sig så ved at vi blev enige om en duel senere hen i livet. Han er horde og jeg er alliance. Vi er venner men fjender, hvis i kan forstå det? ;).
Så det er så her jeg vil hører jer hvordan i vil se udfaldet af en kamp som:
Holy pally og *Marksman/survivor* ;) - Hunter vs Arms/fury Warrior og Holy Priest.
Synes det kunne være meget sjovt, at høre andres efaringer´, meninger og viden, til udfaldet af kampen :o). Det må gerne være realistisk og ikke noget med "PRIEST FLÆKKER" alt - Hvorfor? - JEG ER SELV PRIEST.
Men udfra mit syn endtil vidre, Paladin > Warrior og Hunter > Holy Priest. Så udfra 1vs1 ville jeg mene vi ville vinde og udfra 2vs2 burde det også kunne lade sig gøre, med at pille priesten ned hurtigt ;).
Edited: 20.01.2008 10:30
Det udformede sig så ved at vi blev enige om en duel senere hen i livet. Han er horde og jeg er alliance. Vi er venner men fjender, hvis i kan forstå det? ;).
Så det er så her jeg vil hører jer hvordan i vil se udfaldet af en kamp som:
Holy pally og *Marksman/survivor* ;) - Hunter vs Arms/fury Warrior og Holy Priest.
Synes det kunne være meget sjovt, at høre andres efaringer´, meninger og viden, til udfaldet af kampen :o). Det må gerne være realistisk og ikke noget med "PRIEST FLÆKKER" alt - Hvorfor? - JEG ER SELV PRIEST.
Men udfra mit syn endtil vidre, Paladin > Warrior og Hunter > Holy Priest. Så udfra 1vs1 ville jeg mene vi ville vinde og udfra 2vs2 burde det også kunne lade sig gøre, med at pille priesten ned hurtigt ;).
Edited: 20.01.2008 10:30
I'll put a gun to your head and
| #38 | 20.01.2008 00:20 |
Vil sige Hunter/pala, men vidst hunter'ens pet dør hurtigt, ser jeg warr/priest som vinder. Lidt svært, kommer meget an på hvad gear de har og hvor kampen finder sted.
Men hvis vi havde snakket om Druid/Hunter, så var den en sikker vinder!
Men hvis vi havde snakket om Druid/Hunter, så var den en sikker vinder!
| #48 | 20.01.2008 09:20 |
hurra for at være bm hunter i 2on2 :D så er man satme useless, det eneste hunters skal i 2on2 er viper sting silience shot til den anden healer er oom, og med det nye aspect og the viper, går hunteren aldrig så meget oom at han ik kan lave den combo der :) hvis man skal vinde over hunter+druid etc skal man nakke deres pet ellers er man doomed, selv som paladin warrior som jeg spiller :)
| #49 | 20.01.2008 10:27 |
Somsagt er han BM hunter nu, vi kan sagents ændre det til den tid, og vil vi selvfølgeligt nu, med alle de fine ting folk har skrevet. Mange dejlige brugbare ting, men ja fik det vist skrevet på en dårlig måde :(.
Men så er jeg da 100% på at han ikke skal være BM til den tid ;).
Men så er jeg da 100% på at han ikke skal være BM til den tid ;).
I'll put a gun to your head and
| #50 | 20.01.2008 10:59 |
Jeg ville sige at du skulle specce MM/Surv igen.. taccen er simpel, CC warrior, drain priest. Jeg har mødt sådan et setup utallige gange, og jeg har ligefrem ikke verdens bedste gear, hvis du har en nogenlunde rutine med hunters og kiting, skulle det være easy peasy.
| #66 | 03.02.2008 21:35 |
Pally og huntard er nok den værste combo du kan bruge :/ næh du Spriest og hunter = drain team eller Druid og hunter så er du kørene
|
| #81 | 20.02.2008 02:08 |
Hvorfor i alverden skulle priesten være shadow i stedet for disc?
Shadow er pt. et af de værste PvP-specs fordi de er så latterligt skrøbelige, alt for meget pushback og mere til.
Shadow er pt. et af de værste PvP-specs fordi de er så latterligt skrøbelige, alt for meget pushback og mere til.
| #99 | 26.08.2008 08:50 |
Det var ellers godt nok noget af et statement at komme med. Bare fordi shadowpriests ikke kan gå all-round med alle classes de vil, ligesom druids.
Shadowpriests er da gode nok i de fleste brackets?
2v2; Spriest + rogue, Spriest + BM Hunter, Spriest + warlock (ja den setup virker skam stadig)
3v3; RM(S-)P og shadowplay setup (aff-lock, shadowpriest og resto shaman).
Sikkert også et sted i 5v5, men spiller det aldrig så ved ikke så meget til det
Shadowpriests er da gode nok i de fleste brackets?
2v2; Spriest + rogue, Spriest + BM Hunter, Spriest + warlock (ja den setup virker skam stadig)
3v3; RM(S-)P og shadowplay setup (aff-lock, shadowpriest og resto shaman).
Sikkert også et sted i 5v5, men spiller det aldrig så ved ikke så meget til det
Edited: 26.08.2008 08:50
| #105 | 26.08.2008 13:39 |
Du kan spille noget 4dps a lá shadowplay i 5v5 også.
Pve geared resto shaman
UA lock
Spriest
Mage
Rogue
ELLER, du kan bruge ele shammy og druid healer, det er lidt forskelligt.
Pve geared resto shaman
UA lock
Spriest
Mage
Rogue
70, 60, 60, 60, 38.
| #109 | 26.08.2008 16:32 |
true, man ser bare ikke så meget af det. men det er satme ikke just den syge survivability setup :D den der setup blir så ondt buttraped af melee teams :p
| #114 | 02.09.2008 12:32 |
Det kan sagtens countercompe cleave teams, du gibber jo bare warrioren - tro mig, det er ikke noget problem overhovedet.
70, 60, 60, 60, 38.
| #115 | 02.09.2008 13:08 |
et cleaveteam kan sagtens lukke en shadowpriest fuldstændig ned, og medmindre du har en aff-lock med blir dispel's din død. Så igen hvis du rent faktisk bruger aff lock, kunne jeg forestille mig han blir insta-gibbed af 3 physical dps'ers.
| #129 | 19.09.2008 15:34 |
Du kan spille noget 4dps a lá shadowplay i 5v5 også.
Pve geared resto shaman
UA lock
Spriest
Mage
Rogue
Hvis melee søger at gibbe din lock trækker du ham tilbage og tvinger dem væk fra deres healers. MEGA farligt mod det her setup :>
Pve geared resto shaman
UA lock
Spriest
Mage
Rogue
Hvis melee søger at gibbe din lock trækker du ham tilbage og tvinger dem væk fra deres healers. MEGA farligt mod det her setup :>
70, 60, 60, 60, 38.
| #110 | 26.08.2008 18:06 |
6 måneder gammelt topic. :(
Jeg holder stadig på at Disc-Priest/Hunter er adskillige gange bedre end Spriest/Hunter.
I 2v2 er der Spriest/Rogue og UA-Lock/Rogue.
I begge tilfælde vil jeg sige at disc højst sandsynligt ville have langt større potentiale. Begge har succes pga af warrior/healer teams.
Ligeledes er det double melee teams med warriors især der er skyld i shadowplays viability.
Uanset hvad, så er jeg stadig af den overbevisning at shadow priests, men undtagelse af feral druids (og shockadins...), er det dårligste spec beregnet til PvP.
Men du er da velkommen til at nævne hvilke specs du finder endnu værre end shadow.
Jeg holder stadig på at Disc-Priest/Hunter er adskillige gange bedre end Spriest/Hunter.
I 2v2 er der Spriest/Rogue og UA-Lock/Rogue.
I begge tilfælde vil jeg sige at disc højst sandsynligt ville have langt større potentiale. Begge har succes pga af warrior/healer teams.
Ligeledes er det double melee teams med warriors især der er skyld i shadowplays viability.
Uanset hvad, så er jeg stadig af den overbevisning at shadow priests, men undtagelse af feral druids (og shockadins...), er det dårligste spec beregnet til PvP.
Men du er da velkommen til at nævne hvilke specs du finder endnu værre end shadow.
Edited: 26.08.2008 18:23
| #111 | 26.08.2008 22:33 |
warrior/healer teams owner som regelt disc priest teams.
hvor i mod shadowpriest/rogue har det en del nemmere mod i hvert fald warrior druid, og ville også gætte på warrior/paladin.
der er jo ingen speccs der er dårlige som så i arena, du skal bare finde de rigtige at spille med, så er hvert eneste specc godt.
hvor i mod shadowpriest/rogue har det en del nemmere mod i hvert fald warrior druid, og ville også gætte på warrior/paladin.
der er jo ingen speccs der er dårlige som så i arena, du skal bare finde de rigtige at spille med, så er hvert eneste specc godt.
| #116 | 02.09.2008 13:08 |
hvad med at komme med et rigtigt svar, i stedet for noget der efterlader så åben en diskussion?
| #117 | 02.09.2008 18:29 |
"der er jo ingen speccs der er dårlige som så i arena, du skal bare finde de rigtige at spille med, så er hvert eneste specc godt."
Det kan du da ikke mene..?
Det kan du da ikke mene..?
| #119 | 02.09.2008 22:25 |
Okay, "godt" er jo 100 procent subjektivt, men der er nok en grund til at der er druids og rogues overalt i 2v2 og 3v3.
| #121 | 03.09.2008 08:53 |
det er fordi de er de bedste til nævnte brackets, men det udelukker stadig ikke at random setups kan flyve til vejrs hvis de bare fatter en anelse af deres class. Mit perspektiv er ikke taget ud fra 12-årige som har fået en ny level 70 shadowpriest i fødselsdagsgave af far (ebay), jeg tænker på folk der tænker lidt på teknikken af spillet, og rent faktisk går i dybden med det - ergo; folk der fatter.
| #122 | 03.09.2008 13:47 |
Okay, så lad os sige at alle classes er gode. Bare ærgeligt for dem der kun er "gode" at der er classes der er langt bedre.
Og ja, vi snakker folk der fatter...
Og ja, vi snakker folk der fatter...
| #123 | 03.09.2008 15:45 |
det her fører ingen vegne når du får drejet en diskussion om speccs over i classes.. hvad ender vi med snart, setups?
| #124 | 03.09.2008 16:38 |
Okay, Elemental Shaman i 2v2. Havde en viable setup, som var BM-Hunter og den var kun viable pga af rocket boots.
Elemental er direkte dårligt til 2v2.
Elemental er direkte dårligt til 2v2.
| #125 | 03.09.2008 17:33 |
Tænkte nok du ville nævne dem. :D Men en bekendt inde på min server har haft en del success med moonkin druid og elemental shaman :). de gik så over til resto/enhancement nu, men de fortalte da i hvert fald at mindst 2k er muligt med den setup.
| #126 | 03.09.2008 18:47 |
Synes du så ikke det er underligt at de respeccer når de nu havde fundet en perfekt setup og da der ikke findes nogen dårlige specs?
| #70 | 04.02.2008 15:36 |
Lyder som om folk ikke ved hvad de taler om. :)
I kan nemt nakke det setup. Warrioren vil 100% gå på dig som hunter, så dit formål er at frost trappe og kite ham rundt om en pillar. Du skal viper stinge og arcane shotte priesten så meget som muligt (mens du også skal have pet på ham). Warrioren skal du wing clippe, scatter shotte, scorpid stinge, concussive shotte og få eventuelt din paladin til at hammer of justice ham sådan at du kan få et aimed shot ind.
Jeg plejer at at viperstinge og arcane shotte priest (som tidligere nævnt) og så dpse warrioren :)
Hvis du kiter rigtigt kommer warrioren ikke i nærheden af dig og kan, pga. los, ikke charge dig. Så dps dem begge ned (priest vil altid heale sig selv - men kan du se priesten er ved at være flad for mana (2000 mana eller mindre) og du kan viperstinge ham, så gør det og gå fuld dps på ham. Dvs få din pala til at bubble dig, så du kan lave aimed shot og når han er ved at heale så fyrer du self silence shot af.
Alt i alt er det en rimelig let fight som ikke burde tage så helveds lang tid. Hvis det er en disc priest som prøver at mana draine dig eller paladinen, så sørg for stadig at lave samme taktik bare husk at løb los - priestes stinker nemlig til at dræne hvis man bare har et øje på dem hele tiden ;)
I kan nemt nakke det setup. Warrioren vil 100% gå på dig som hunter, så dit formål er at frost trappe og kite ham rundt om en pillar. Du skal viper stinge og arcane shotte priesten så meget som muligt (mens du også skal have pet på ham). Warrioren skal du wing clippe, scatter shotte, scorpid stinge, concussive shotte og få eventuelt din paladin til at hammer of justice ham sådan at du kan få et aimed shot ind.
Jeg plejer at at viperstinge og arcane shotte priest (som tidligere nævnt) og så dpse warrioren :)
Hvis du kiter rigtigt kommer warrioren ikke i nærheden af dig og kan, pga. los, ikke charge dig. Så dps dem begge ned (priest vil altid heale sig selv - men kan du se priesten er ved at være flad for mana (2000 mana eller mindre) og du kan viperstinge ham, så gør det og gå fuld dps på ham. Dvs få din pala til at bubble dig, så du kan lave aimed shot og når han er ved at heale så fyrer du self silence shot af.
Alt i alt er det en rimelig let fight som ikke burde tage så helveds lang tid. Hvis det er en disc priest som prøver at mana draine dig eller paladinen, så sørg for stadig at lave samme taktik bare husk at løb los - priestes stinker nemlig til at dræne hvis man bare har et øje på dem hele tiden ;)
Edited: 13.37.1337 13:37
| #82 | 20.02.2008 02:12 |
For lige at tilføje yderligere til Hunt/Pala's favør, så kommer Freedom kun til at gøre det endnu mere problematisk for warrioren.
Desuden kan pala'en gå ooc og drikke, hvorimod priesten konstant vil have et pet på sig.
Forresten, er du sikker på at man kan lave Aimed Shot når man er BoP'ed? Tvivler stærkt.
Desuden kan pala'en gå ooc og drikke, hvorimod priesten konstant vil have et pet på sig.
Forresten, er du sikker på at man kan lave Aimed Shot når man er BoP'ed? Tvivler stærkt.
Edited: 20.02.2008 02:13
| #85 | 24.08.2008 21:50 |
Rigtig nok alt det du skriver, bortset fra at man som hunter ikke kan skyde mens man er BoP'et :) Kun spell casts der kan bruges i BoP. Så det eneste formål i at give det i sådan en kamp, ville være hvis hunteren blev så low, at man ville undgå et gib fra warrioren.. Men så igen, BoP kan dispelles af priesten.. så ikke så meget idé i at bruge det i sådan en kamp :)
Edited: 24.08.2008 21:51
| #72 | 05.02.2008 10:54 |
Hunter og Paldin vil kunne vinde så nemt.
Nøglen til sejr er, som altid, dem der er bedt til at draine. I disse to set-ups, vil Hunteren være bedst ti ldet. Viper Sting og Pet skal holdes konstant på priesten, og så skal Paladinen og Hunteren selv sørge for at LoS'se Preists mana burn, hvilket ikke burde være så svært, eller i hvert falt interupte hvis i er for langsomme.
Der efter burde det ikke være svært for en paladin at outheale en enkelt warrior indtil priesten er oom, og når det sker kan Hunteren så dræbe priesten.
Nøglen til sejr er, som altid, dem der er bedt til at draine. I disse to set-ups, vil Hunteren være bedst ti ldet. Viper Sting og Pet skal holdes konstant på priesten, og så skal Paladinen og Hunteren selv sørge for at LoS'se Preists mana burn, hvilket ikke burde være så svært, eller i hvert falt interupte hvis i er for langsomme.
Der efter burde det ikke være svært for en paladin at outheale en enkelt warrior indtil priesten er oom, og når det sker kan Hunteren så dræbe priesten.
| #84 | 24.08.2008 21:46 |
Givet at begge teams er specced optimalt til 2v2 og er equal i skill-level, så bør hunter/pala hive den hjem. For dem gælder det om at kite i frost trap med blessing of freedom - ja - hunteren vil højst sandsynligt være main target. Og ja, det kan dispelles, men en god hunter er ikke LoS med priesten eller inde for dispel range. Kun når freedom cooldown er nede skal han apply viper sting. Gem scatters når palaen bliver feared. Enten bruger de fear på at få pettet ned eller for at mana burn pala. Scatter+trap warrior hvis de er ude efter pettet - i samme sekund som at warrioren bliver trapped, silences priesten selvfølgelig, for at han ikke skal dispelle det, ellers hold en hunter's mark oppe på warrioren, for at gøre det svære at dispelle. I tilfælde af mana burn, silence det første cast, og hvis det er full duration fear, så scatter det næste. Men altså, den største trussel er og bliver at pettet går ned. Dette kan også sagtens ske, da palaen ikke kan prehotte det, men udelukkende har heals over time. Når freedom cooldown er nede, så er det bare at gå Athene-style. JoJ (judgement of justice) på warrioren, kite omkring pillar. Dette sker selvfølgelig efter at paladinen har landet en HoJ (Hammer of Justice) på warrioren for at undgå hamstring i perioden hvor freedom er nede. Og palaen er naturligvis specced i improved HoJ, så cooldown er minimal.
Nu opdager jeg så mens jeg er igang med at skrive alt det her, at topic er en anelse gammelt. Men altså, på trods af, at hunter/paladin er et ringe setup, så burde de stå stærkt over for denne modstander.
Nu opdager jeg så mens jeg er igang med at skrive alt det her, at topic er en anelse gammelt. Men altså, på trods af, at hunter/paladin er et ringe setup, så burde de stå stærkt over for denne modstander.
| #86 | 24.08.2008 21:55 |
den vinder hunter teamet 100%:.. det er jo bar eet spørgsmål om tid før priesten er oom.
Kommentarer i alt: 138 -
Side:: 1 [2]
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY