Kommentarer i alt: 45 -
| LG-mobiler, lort eller undervuderet? | 17.01.2008 21:13 |
Hej. Jeg er den typiske pige som forelsker mig i telefoner uden at have nogen ide om hvad lortet kan.
Og jeg synes LG KE820 (mener jeg den hedder) er rigtig fin at se på og den ligner lidt den flotte SE M600i, men indeholder til gengæld et kamera som jeg føler SE mangler.
Men jeg har hørt flere snakke om at LG er noget møg. Men det er en speciel model jeg har hørt tale om så ved ikke om det gælder alle deres produkter.
Håber ihvertfald der er nogen som har noget erfaring med LG som de vil dele med mig.
På forhånd tak :)
Og jeg synes LG KE820 (mener jeg den hedder) er rigtig fin at se på og den ligner lidt den flotte SE M600i, men indeholder til gengæld et kamera som jeg føler SE mangler.
Men jeg har hørt flere snakke om at LG er noget møg. Men det er en speciel model jeg har hørt tale om så ved ikke om det gælder alle deres produkter.
Håber ihvertfald der er nogen som har noget erfaring med LG som de vil dele med mig.
På forhånd tak :)
JEG ER TILBAGE :D
| #2 | 17.01.2008 21:28 |
Det vidst kun der KG800 der har været en fiasko, dog har min far en som virker udemærket.
Tror det kommer lidt an på hvordan man behandler sin tlf og hvor meget man bruger den :)
Tror det kommer lidt an på hvordan man behandler sin tlf og hvor meget man bruger den :)
| #3 | 17.01.2008 21:33 |
Jeg behandler ikke mine telefoner særlig godt. Eller jo, de har bare tendens til at ryge på gulvet konstant. Men tak for svaret :)
| #5 | 18.01.2008 00:35 |
Så vil jeg ikke anbefale dig at købe en LG, så skal du have en håndværker telefon, haha :D
Ej, dunno then, så tror jeg det ret lige meget hvad du vælger.
Ej, dunno then, så tror jeg det ret lige meget hvad du vælger.
| #6 | 20.01.2008 12:34 |
Synes deres telefoner er af tvivlsom karakter. Kender folk hvor deres KG800 enten har fungeret som den skal, eller været den værste gang lort.
Så hvis jeg var dig, ville jeg holde mig til SE. Det ved man hvad er. ;)
Så hvis jeg var dig, ville jeg holde mig til SE. Det ved man hvad er. ;)
Reaktionær Landsbytosse
| #10 | 22.01.2008 09:07 |
Jeg havde en LG på et tidspunkt, den virkede faktisk rigtig fint. Dog vil jeg sige, at det dog ikke er det bedste.
|
| #17 | 09.02.2008 12:01 |
LG prada har da kan 2 mpx? Medmindre der er lavet en ny model - Ellers kunne det være du tænkte på LG armani, halløj :)
| #26 | 09.02.2008 23:19 |
Ja, det var lige mig der kogte. Tænkte selvf. på Viewty som er en alt for lækker mobil. Har altid haft fordomme mod touchscreen, men den her funker bare! Desuden er muligheden for DivX genial :)
| #14 | 22.01.2008 11:31 |
Jeg havde KG800 tror jeg det var, og den var godt nok noget lort =) Men mindes ikke at have hørt noget dårligt om andre af deres modelle r =)
e du dum i huvet!
| #15 | 07.02.2008 08:42 |
Nu har jeg ikke selv haft en LG, men har et par kammerater som har og så har jeg en veninde som arbejder i Telekæden. Mine kamerater har ikke haft andet end problemer med dem og min veninde fraråder nærmest sine kunder at købe en LG telefon.
Er det pga. designet, at du gerne vil have en LG?
Er det pga. designet, at du gerne vil have en LG?
| #16 | 09.02.2008 11:19 |
Okay.
Altså ja det er jo nogle pæne modeller de laver og jeg synes at de lever op til de krav jeg har, men hvis dee ikke fungere ordenligt så det jo ikke så fedt. Jeg er rigtig glad for SE men jeg vil også gerne ha en pæn mobil og det synes jeg ikke bare rigtigt de laver :/
Altså ja det er jo nogle pæne modeller de laver og jeg synes at de lever op til de krav jeg har, men hvis dee ikke fungere ordenligt så det jo ikke så fedt. Jeg er rigtig glad for SE men jeg vil også gerne ha en pæn mobil og det synes jeg ikke bare rigtigt de laver :/
| #25 | 09.02.2008 21:59 |
Ja det gør de helt sikkert, men kvaliteten og det funktionelle skal jo også helst følge med :-)
Jeg har en Samsung U600. Den er jeg super glad for.
Jeg har en Samsung U600. Den er jeg super glad for.
| #18 | 09.02.2008 13:11 |
LG Viewty U990 er mega blæret :) nu har jeg selv fået leget med den en del, synes den er rigtig fed.
| #24 | 09.02.2008 13:59 |
Hehe, jeg har det også med at købe telefon stort set kun efter hvordan den ser ud :D Skal bare bruge sms og ringe funktion på den, så går resten nok :p
Mht. LG har jeg også hørt den ikke kan tage for mange slag.
Mht. LG har jeg også hørt den ikke kan tage for mange slag.
When lo2 becomes a lifestyle, it
| #28 | 11.02.2008 01:08 |
Ved godt det er off topic.
Men nogen der ligger inde med en LG oplader, den med a'la fladt usb stick til insert i telefonen, da min er stået af efter længere tids brug?
Men nogen der ligger inde med en LG oplader, den med a'la fladt usb stick til insert i telefonen, da min er stået af efter længere tids brug?
Kolde øl &lange lem.Skål for FDM
| #39 | 11.02.2008 22:28 |
Jeg har LG Chocolate. Jeg må indrømme at jeg synes den er cool. Der noget 'class' over den, når man behandler den pænt... Dog er den begyndt at gå ud hver gang jeg taber den :D
Jeg bruger ikke mine mobiler til andet end,at skrive med, så et af de eneste krav er at den ser pæn ud - og det synes jeg generelt LG's gør.
Jeg bruger ikke mine mobiler til andet end,at skrive med, så et af de eneste krav er at den ser pæn ud - og det synes jeg generelt LG's gør.
Edited: 11.02.2008 22:29
| #45 | 16.02.2008 03:11 |
Overvejer meget at skaffe mig en KG800 Chocolate, da min gamle tlf. lige er gået i stykker. Især da man kan få den fra ny for kun lige under 1100kr. lige nu. Den ser nemlig sygt nice ud :D men det er jo lidt skidt hvis den ikke rigtig kan holde til noget.
When lo2 becomes a lifestyle, it
Kommentarer i alt: 45 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX