| Karantæne fra byen i 3 uger.... | 12.01.2008 07:07 |
hej alle sammen derude :) vil fotælle jeg en historie som jeg absolut ikke syntes er retfærdigt.
i går aftes da jeg var i byen, kom jeg ind på et discotek, det var også fint nok, og øllerne kørte bare ned ..
men så kommer der en mand og begynder og tager mig på røven og mit skrit, mens dørmanden ser det.... og jeg vender mig self hurtigt rundt og ser det en MAND AD!!!!! og sparker ham lige i maven og da han ryger ned på gulvet sparker jeg ham endnu en gang .... jeg syntes selv det uretfærdigt da jeg intet har gjort og reagere normalt syntes jeg ... det finder jeg mig godt nok ikke i, da jeg syntes det helt ude for min grænser som jeg ikke har lyst til at afprøve.... dvs. At jeg fik 3 måneders karantæne for Jumfru Anne gade.... som jeg abselut ikke ser retfærdigt i........ og snakkede med politiet som siger jeg kan resikere 6måneders i brummen for det der, fordi han havde flækket øjen bryn og et par andre skader
Edited: 12.01.2008 23:20
i går aftes da jeg var i byen, kom jeg ind på et discotek, det var også fint nok, og øllerne kørte bare ned ..
men så kommer der en mand og begynder og tager mig på røven og mit skrit, mens dørmanden ser det.... og jeg vender mig self hurtigt rundt og ser det en MAND AD!!!!! og sparker ham lige i maven og da han ryger ned på gulvet sparker jeg ham endnu en gang .... jeg syntes selv det uretfærdigt da jeg intet har gjort og reagere normalt syntes jeg ... det finder jeg mig godt nok ikke i, da jeg syntes det helt ude for min grænser som jeg ikke har lyst til at afprøve.... dvs. At jeg fik 3 måneders karantæne for Jumfru Anne gade.... som jeg abselut ikke ser retfærdigt i........ og snakkede med politiet som siger jeg kan resikere 6måneders i brummen for det der, fordi han havde flækket øjen bryn og et par andre skader
Edited: 12.01.2008 23:20
|
| #1 | 12.01.2008 07:24 |
du må godt nok ha været lidt femi så :> og du har bryster også.. ja en god tidlig lørdag morgen kunne alle vel tage fejl... :D:D:D:D:D
ej synes nu godt nok det var en træls oplevelse! men du sparker stadig en, så karantænen er vel på sin plads, om så de har set det eller ej + hvor længe er vel noget man kan snakke om.
godnat
ej synes nu godt nok det var en træls oplevelse! men du sparker stadig en, så karantænen er vel på sin plads, om så de har set det eller ej + hvor længe er vel noget man kan snakke om.
godnat
| #2 | 12.01.2008 07:44 |
Når jeg ser du skriver "da jeg har intet har gjort" efter at have beskrevet hvordan du har sparket en mand ned, så tror jeg bare vi stopper den her, der må da være grænser for dumheden.
I'm your social worker
| #3 | 12.01.2008 07:47 |
ved bare ikke hvad jeg skulle gøre, jeg blev grebet af panik pga. det var en kæmpe ydmyelse for mig... derfor jeg gjorde det
|
| #9 | 12.01.2008 08:35 |
Så brug munden istedet, og sig til idioten at han skal holde op, istedet for instantly at losse til ham :)
I'm your social worker
| #18 | 12.01.2008 10:34 |
Nå ja, det lærer han også meget af..
Hvis zrx bare havde sagt " hey spasser, hold op" så havde han sq da bare gået videre til næste gut..
Jeg synes det er fint at han lige fik lidt tæsk, så ka han sq da lære at man ikke går rundt og rager på folk..
fy for helved, hvor kan han lære det.
Hvis zrx bare havde sagt " hey spasser, hold op" så havde han sq da bare gået videre til næste gut..
Jeg synes det er fint at han lige fik lidt tæsk, så ka han sq da lære at man ikke går rundt og rager på folk..
fy for helved, hvor kan han lære det.
Edited: 12.01.2008 10:37
Jeg wanker ikke
| #20 | 12.01.2008 10:44 |
Du virker ca. ligeså intelligent, som hans handling.
I'm your social worker
| #330 | 13.01.2008 14:13 |
Hallo dude, vold er sgu da helt iorden i byen imo, hvis bare knivene holdes væk, og man stopper når den første ligger ned- Og ham gutten der render rundt og tager på andre folk af hankøn, har nok haft i baghovedet, at der var rimelig stor chance for han fik tæsk.
| #565 | 16.01.2008 17:41 |
Du er godt nok intelligent at høre på... for vold løser jo alle problemer... din sinke.
| #580 | 16.01.2008 18:24 |
Du mener altså vold løser problemer og at det er okay at "slås" indtil der er en der ligger ned? - Det er simpelthen din holdning ?
| #585 | 16.01.2008 18:55 |
Okay.. dvs. hvis der er en person der har et problem med dig vil du hellere have at personen kommer og slår dig istedet for at snakke om det ?
Det er da også en udemærket holdning du har der skipper.
Det er da også en udemærket holdning du har der skipper.
| #445 | 14.01.2008 12:18 |
Tror i skal til at indføre en slags "Intelligenstest" som folk skal tage inden de kan oprette en bruger herinde :)
Noget med at man mindst skal have 65 i IQ, så man kan slippe for at læse Beatrices og Cuirls nærmest "Nazistiske" hetz, overfor folk der er en smule anderledes end dem!
Hehe, sorry, skulle lige af med lidt galle der :P
Noget med at man mindst skal have 65 i IQ, så man kan slippe for at læse Beatrices og Cuirls nærmest "Nazistiske" hetz, overfor folk der er en smule anderledes end dem!
Hehe, sorry, skulle lige af med lidt galle der :P
Kender du typen?
| #308 | 13.01.2008 13:34 |
Færre af din slags i Danmark, plz. Er du gal en idiotisk holdning.
Gomenasai :(
| #313 | 13.01.2008 13:46 |
Nej jeg er ikke homo. Jeg er heller ikke "glad" for homoer, men de har ligeså meget ret til at være her som andre.
Du er bare endnu en tærte som ikke fatter hvad, at du intet får ud af vold. Kid.
Du er bare endnu en tærte som ikke fatter hvad, at du intet får ud af vold. Kid.
| #314 | 13.01.2008 13:55 |
Du intet får ud af vold..?
-Du får da det ud af det, at han nok ikke lige går hen og rager den næste dude på pikken...
Du havde måske bare sagt " arrrrj gider du ik godt la vær ? " ?
-Du får da det ud af det, at han nok ikke lige går hen og rager den næste dude på pikken...
Du havde måske bare sagt " arrrrj gider du ik godt la vær ? " ?
Edited: 13.01.2008 13:55
Jeg wanker ikke
| #316 | 13.01.2008 13:58 |
Jeg havde nok bare grinet lidt af det. Eller ja som du skriver, bedt ham lade være...
Og lad mig endnu en gang påpege hvor fucking dum du er knægt...
Og lad mig endnu en gang påpege hvor fucking dum du er knægt...
Edited: 13.01.2008 13:58
| #318 | 13.01.2008 13:59 |
Du havde simpelthen bare grint af en fucking gay der stod og ragede dig på bollerne og på røven ?
Hva så, hvis han ikke fattede at stoppe ? Så havde du bare ladet ham gramse videre? Det for langt ude det der :D
.. Ja jeg er dum fordi jeg ikke ka li bøsser, det er okay.
Du er derimod dum fordi du ikke har noget imod bøsser rager på dig..
Hva så, hvis han ikke fattede at stoppe ? Så havde du bare ladet ham gramse videre? Det for langt ude det der :D
.. Ja jeg er dum fordi jeg ikke ka li bøsser, det er okay.
Du er derimod dum fordi du ikke har noget imod bøsser rager på dig..
Edited: 13.01.2008 14:00
Jeg wanker ikke
| #322 | 13.01.2008 14:05 |
Hvor har jeg skrevet jeg ikke har noget imod det?
Det er sgu da ikke verdens undergang, at du bliver rørt af en mand... Jesus tittyfucking christ, tag nu og hold din kæft.
Det er sgu da ikke verdens undergang, at du bliver rørt af en mand... Jesus tittyfucking christ, tag nu og hold din kæft.
| #325 | 13.01.2008 14:07 |
http://Jeg havde nok bare grinet lidt af det. <- DER..
Det er sq da fucking nasty, du fatter bare intet ..
Og hold selv kæft ;)
Det er sq da fucking nasty, du fatter bare intet ..
Og hold selv kæft ;)
Edited: 13.01.2008 14:08
Jeg wanker ikke
| #335 | 13.01.2008 14:43 |
Allan.. drengen har et billede fra første gang han drak en øl på webcam foran sine venner, som profilbillede.. Do I need to say more? :-)
| #315 | 13.01.2008 13:57 |
Har du aldrig været til andet end rød sodavands fest?
Du er garangteret typen når man ser dig i byen, som sidder ovre i hjørnet og tænker: "Sikke nogle idioter, hvorfor danser de. Kæft nogle tards. Sikke nogle idioter, hvorfor råber de og skriger. Sikke nogle idioter, det er da tåbeligt at sloges."
Hvor mange venner har du?
Du er garangteret typen når man ser dig i byen, som sidder ovre i hjørnet og tænker: "Sikke nogle idioter, hvorfor danser de. Kæft nogle tards. Sikke nogle idioter, hvorfor råber de og skriger. Sikke nogle idioter, det er da tåbeligt at sloges."
Hvor mange venner har du?
Vi hygger os
| #319 | 13.01.2008 14:00 |
Hvad fanden i hele hule helvede har det med voldsepisoden at gøre?! JAMEN NÅR JEG SYNES FOLK ER DUMME PGA. DE SLÅS, SÅ KAN JEG DA IKKE GÅ I BYEN PÅ NORMAL VIS....................(...)
| #349 | 13.01.2008 17:00 |
For hvis man synes at vold er noget crap, så kan man ikke gå i byen og gi' den bundgas? Grow up.
Hihi
| #556 | 16.01.2008 15:05 |
haha de sidste 2 er da for dumme :D altså du synes simpelthen at på alle byture skal man råbe og skrige og skabe sig tosset, så alle står og kigger på en? sikken en eksibitionist du er....
Til det med at slåsse, kan jeg da kun sige at det er plat men nogle gange noget der sker, men med den holdning du har til det kan jeg da kun håbe du en gang imellem får nogle ordentlige prygl
Til det med at slåsse, kan jeg da kun sige at det er plat men nogle gange noget der sker, men med den holdning du har til det kan jeg da kun håbe du en gang imellem får nogle ordentlige prygl
Clint
| #558 | 16.01.2008 16:12 |
Jeg er meget stærk, så får ingen prygl.
Og jeg tager ikke din kommentar personligt, da du bare er endnu en stille dreng, der ikke kan noget.
Og jeg tager ikke din kommentar personligt, da du bare er endnu en stille dreng, der ikke kan noget.
Vi hygger os
| #569 | 16.01.2008 17:58 |
Ehm ok.
Du har sikkert aldrig smagt en leverpostejsmad med både rødbeder og remoulade og agurker og ristede løg.
Du har sikkert aldrig smagt en leverpostejsmad med både rødbeder og remoulade og agurker og ristede løg.
Vi hygger os