Kommentarer i alt: 6 -
| #3 | 30.11.2007 22:37 |
bare vent den kommer ,tror ikke du skal være bange for at xplayn.com snyder dig.
Streetcredit and Pussycat dolls
| #4 | 30.11.2007 23:17 |
Hvor står der at det absolut er Xplayn han har købt det af?
Men det er meget normalt at der går tid inden det bliver leveret. Fx har min far købt 6 x keyboards, og de er ikke kommet endnu. Men i værste fald vil du sikkert kunne få pengene igen, så snart du henvender dig til noget forbrugerråd eller hvad det nu hedder :)
MEN vær opmærksom på at du får hvad du bestiller. Jeg bestilte engang nogle bælteremme, og min lillebror har aldrig fået sin sidste rem. Dog kostede de også kun 75kr, og min lillebror var efterhånden ligeglad.
Men det er meget normalt at der går tid inden det bliver leveret. Fx har min far købt 6 x keyboards, og de er ikke kommet endnu. Men i værste fald vil du sikkert kunne få pengene igen, så snart du henvender dig til noget forbrugerråd eller hvad det nu hedder :)
MEN vær opmærksom på at du får hvad du bestiller. Jeg bestilte engang nogle bælteremme, og min lillebror har aldrig fået sin sidste rem. Dog kostede de også kun 75kr, og min lillebror var efterhånden ligeglad.
I'm a wise guy
Kommentarer i alt: 6 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.