| elkjær i cl studiet.. | 29.11.2007 01:07 |
Ja ved ikk helt hva jeg skulle kalde dette topic..
men er jeg den eneste der faktisk sidder ret ofte og bliver lidt irreteret på elkjær når han siger noget i CL studiet? Jeg synes altid han roser de italienske hold til skyerne, og alt hva de nu laver er bare perfekt? Hvor han ofte kritiserer andre hold, selvom de har spillet klart bedre end de italienske hold han nu sidder og roser?og så synes jeg generelt bare han ofte siger en del lort..
f.eks. i dag, hvor han skulle holde øje med Liverpool vs Porto. Der sidder han og siger Liverpool spillede af lort i første halveg, og deres spil ikk var spændende at se på, og hvad han nu sagde..
Det er så også fair nok han siger det, HVIS det var rigtigt. Jeg sidder lige nu og ser kampen mellem Liverpool og porto, og han har på ingne måde ret, liverpool ruller porto rundt, og porte kommer ikk i nærheden af liverpools mål før det 32 minut, hvor de scorer på deres første chance..
Men igen, er jeg den eneste der sidder og bliver irreteret på ham, og synes han siger en masse ting jeg på ingen måde er enig i?
fyr løs..
Edited: 29.11.2007 01:09
men er jeg den eneste der faktisk sidder ret ofte og bliver lidt irreteret på elkjær når han siger noget i CL studiet? Jeg synes altid han roser de italienske hold til skyerne, og alt hva de nu laver er bare perfekt? Hvor han ofte kritiserer andre hold, selvom de har spillet klart bedre end de italienske hold han nu sidder og roser?og så synes jeg generelt bare han ofte siger en del lort..
f.eks. i dag, hvor han skulle holde øje med Liverpool vs Porto. Der sidder han og siger Liverpool spillede af lort i første halveg, og deres spil ikk var spændende at se på, og hvad han nu sagde..
Det er så også fair nok han siger det, HVIS det var rigtigt. Jeg sidder lige nu og ser kampen mellem Liverpool og porto, og han har på ingne måde ret, liverpool ruller porto rundt, og porte kommer ikk i nærheden af liverpools mål før det 32 minut, hvor de scorer på deres første chance..
Men igen, er jeg den eneste der sidder og bliver irreteret på ham, og synes han siger en masse ting jeg på ingen måde er enig i?
fyr løs..
Edited: 29.11.2007 01:09
| #2 | 29.11.2007 01:22 |
Ja, synes de alle tre gør et godt stykke arbejde, bortset fra Laudrup til tider. Desuden siger han tit nogle ret morsomme ting så programmet ikke bliver så tørt at se på. Hvorvidt han har mere forstand på fodbold end dig undlader jeg bare at kommentere på. :D
So close, no matter how far
| #3 | 29.11.2007 01:33 |
Den værste er jo Schmeichel. Det er skræmmende, men jeg føler ikke manden har mere styr på fodbold end så mange andre :D
Og så hans ikke-spørgsmål... "2-1, Brian?" ..."Boldbesiddelse ligefordelt....??"
Og så hans ikke-spørgsmål... "2-1, Brian?" ..."Boldbesiddelse ligefordelt....??"
i R bab00n ;<
| #68 | 29.11.2007 14:03 |
Enig! Han er en rystende ring vært!
jeg er ét stort uheld
| #155 | 29.11.2007 17:53 |
Jeg er enig. Schmeichel er jo en narrehat af format. Alle aftener i CL er "fantastastiske", og han er på ingen måde nede i stoffet. Han lyder som en random kegle der snakker om fodbold fordi han lige sidder der.
Signatur linien er her!
| #4 | 29.11.2007 01:42 |
De tre er jo en klasse for sig selv. Det er kun fordi du har ondt i røven over han sviner liverpool til, fordi liverpool spiller noget af det mest kedelig og destruktive fodbold ever seen. :)
Edited: 13.37.1337 13:37
| #16 | 29.11.2007 10:46 |
Jeg har nu været meget underholdt af de 17 mål Liverpool har scoret de seneste 4 kampe, så jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i at Liverpool spiller kedeligt fodbold :)
Tænk, tast, post!
| #43 | 29.11.2007 12:11 |
Godt argument mod CHL's mest scorende hold i år.
Men du har da ret i, at alle hjælper til i det defensive arbejde. Jeg synes ikke det er kedeligt, men derimod imponerende at de har fysikken til både at deltage i offensiven og defensiven.
Tiden hvor Liverpool vandt 1-0 i næsten alle deres kampe er nu også ovre synes jeg og det har den været lige siden Benitez kom til. Se bare den iver de viser ved at score til 3-1 og 4-1. Mål som de ikke kan bruge nogen steder, men alligevel tør de dominere kampen efter deres 2-1 scoring med højt presspil.
Det er, efter min mening, efterhånden en skrøne at kalde Liverpools spil for kedeligt fodbold, bare fordi man har en masse succes'er i klubbens historie. Man står squ altid for skud, når man er de største :)
Men du har da ret i, at alle hjælper til i det defensive arbejde. Jeg synes ikke det er kedeligt, men derimod imponerende at de har fysikken til både at deltage i offensiven og defensiven.
Tiden hvor Liverpool vandt 1-0 i næsten alle deres kampe er nu også ovre synes jeg og det har den været lige siden Benitez kom til. Se bare den iver de viser ved at score til 3-1 og 4-1. Mål som de ikke kan bruge nogen steder, men alligevel tør de dominere kampen efter deres 2-1 scoring med højt presspil.
Det er, efter min mening, efterhånden en skrøne at kalde Liverpools spil for kedeligt fodbold, bare fordi man har en masse succes'er i klubbens historie. Man står squ altid for skud, når man er de største :)
Tænk, tast, post!
| #45 | 29.11.2007 12:18 |
Ergo kedelig. Kan da godt være de score mange mål, men 70% af en kamp i mine øjne, er teknikken blandt spillerne.
This suit is black not.
| #47 | 29.11.2007 12:23 |
Ja ok, så er det skam fair nok :)
Jeg er dog mere til engelsk fodbold, hvor det handler om at gå til den istedet for det sydlandske (flotte) spil, hvor man snyder randomnewb 1 og 2 og i bedste tilfælde også randomnoob3, netop fordi man får pladsen til det pga. færre spillere bag bolden.
Jeg er dog mere til engelsk fodbold, hvor det handler om at gå til den istedet for det sydlandske (flotte) spil, hvor man snyder randomnewb 1 og 2 og i bedste tilfælde også randomnoob3, netop fordi man får pladsen til det pga. færre spillere bag bolden.
Tænk, tast, post!
| #275 | 30.11.2007 19:22 |
Det sydlandske (flotte) spil du fremhæver, hvor man snyder randomnewb 1, 2 og 3, var det også tilfældet da Milan tævede United 5-2 sammenlagt, og derefter liverpool 2-1 i finalen??? :)
DET ER DIP!
| #296 | 01.12.2007 13:00 |
Det var nu ikke specielt Milan jeg tænkte på, da de jo som et af de eneste sydlandske hold har gået på kompromis med det offensive flotte fodbold og som regel pakker sig bag bolden, når de kommer foran 1-0.
Jeg tænkte mere på de spanske hold, som jo som regel ikke har den samme disciplin i specielt tilbageløbene - hvilket i min verden ikke gør en komplet fodboldspiller.
Jeg tænkte mere på de spanske hold, som jo som regel ikke har den samme disciplin i specielt tilbageløbene - hvilket i min verden ikke gør en komplet fodboldspiller.
Tænk, tast, post!
| #69 | 29.11.2007 14:05 |
Hvordan kan man være kedelig hvis man scorer mange mål?!
jeg er ét stort uheld
| #247 | 30.11.2007 13:36 |
De scorer jo heller ikke mange mål. Har du set de hold de har mødt? De stinker jo for uhæmmet meget, når de møder en ordenlig modstander så scorer de jo ikke. Lad mig referere til Premier League hvor de kun har scoret 22 mål, seks hold har scoret flere. Ikke just imponerende af et 'underholdende masse scorende tophold'?
| #248 | 30.11.2007 14:16 |
Det er rigtig modstanderne ikke har været verdensklasse, men derfor er det stadig underholdende at de scorer mål.
Bare fordi man ikke scorer mange mål, kan man godt være underholdende. Det er klart at de ikke scorer lige så mange mål mod Man United som mod nogle af de hold de mødte i ChL, for de er bedre, men derfor kan det jo være godt at se på.
Jeg erindrer heller ikke at have skrevet noget om at de er et 'underholdende masse scorende tophold'.
Bare fordi man ikke scorer mange mål, kan man godt være underholdende. Det er klart at de ikke scorer lige så mange mål mod Man United som mod nogle af de hold de mødte i ChL, for de er bedre, men derfor kan det jo være godt at se på.
Jeg erindrer heller ikke at have skrevet noget om at de er et 'underholdende masse scorende tophold'.
jeg er ét stort uheld
| #72 | 29.11.2007 14:13 |
Altså du mener liverpool spiller italiensk fodbold? ;)
i R bab00n ;<
| #137 | 29.11.2007 16:14 |
Nej faktisk ikke. Liverpool spiller drillo fodbold, hvilket er blevet betegnet som italiensk fodbold, dog er dette langt fra tilfældet. Italiensk fodbold er langt sjovere at se på end det er at så på liverpool.
| #84 | 29.11.2007 15:11 |
synes sgu ikk de gør det specielt godt.. synes brian er okay, men schmeichel og elkjær er jeg godt nok ikk særlig gld for at høre på..
men nej, det har intet med jeg er liverpool fan at gøre.. jeg kan bare ikk klare at han kun snakker godt om italiensk fodbold
men nej, det har intet med jeg er liverpool fan at gøre.. jeg kan bare ikk klare at han kun snakker godt om italiensk fodbold
| #138 | 29.11.2007 16:16 |
Nu er det måske fordi at de italienske hold/italien generelt plejer at dominere fodbold verdenen. Dermed er det ikke sagt at de andre lande og hold er dårlige. :)
Jeg mener dog at de tre er klasse. De formår altid at sidde og grine og have det sjovt + de ved altså hvad de snakker om. Måske har de deres personlige holdninger lidt for meget med, men det synes jeg er en del af charmen.
Jeg mener dog at de tre er klasse. De formår altid at sidde og grine og have det sjovt + de ved altså hvad de snakker om. Måske har de deres personlige holdninger lidt for meget med, men det synes jeg er en del af charmen.
| #141 | 29.11.2007 16:22 |
ja jeg er enig med dig i det er fedt de hygger sig med det og griner fordi det smitter af,, men det er jo heller ikk sådan jeg siger han er en elindig vært, jeg siger bare nogen gange kan jeg blive lidt træt af alt de med italienske hold :P
| #150 | 29.11.2007 16:55 |
Måske, men de italienske hold har det jo også med at klare sig ret så godt :)
| #161 | 29.11.2007 18:18 |
ja det har de, men det har de engelske hold jo i den grad også.. sidste år var 3/4 af de sidste hold engelske jo :)
| #166 | 29.11.2007 18:25 |
Jep, men stadig ikke dem der blev mestre ;)
| #169 | 29.11.2007 18:40 |
neej, men det var også latterligt det blev milan.. jeg har sjældent set så dårlig en fodbold kamp hehe.. milan er så evig latterlige, jeg hader dem :P
| #6 | 29.11.2007 01:55 |
Ironisk du er Liverpool fan... Giver Vegaz ret
"Er du dum på din* hoved?"
| #8 | 29.11.2007 06:15 |
Jeg er selv Liverpool fan, og jeg var altså ikke særlig imponeret over første halvleg, men det er klart, det er svært at spille mod porto, som kun skal bruge 1 point. Der havde Elkjær i mine øjne ret.
Og til jer der siger de spiller kedelig og destruktiv fodbold, vil jeg lige sige at i kunne ikke være mere forkert på den :).
Alle ved at det er svært at åbne et hold der forsvarer sig med 10 mand på egen halvdel, og så er det svært at få sit pasningsspil til at flyde. Og det gælder ISÆR når det er et klassemandskab som porto.
Generelt er fodbold røvsygt når det kun er det ene hold der er interesseret i at angribe. Fodbold i 90'erne var sku klasser mere underholdende end nutidens :(.
Og til jer der siger de spiller kedelig og destruktiv fodbold, vil jeg lige sige at i kunne ikke være mere forkert på den :).
Alle ved at det er svært at åbne et hold der forsvarer sig med 10 mand på egen halvdel, og så er det svært at få sit pasningsspil til at flyde. Og det gælder ISÆR når det er et klassemandskab som porto.
Generelt er fodbold røvsygt når det kun er det ene hold der er interesseret i at angribe. Fodbold i 90'erne var sku klasser mere underholdende end nutidens :(.
Edited: 29.11.2007 06:18
Perfect By Nature
| #194 | 29.11.2007 22:57 |
Klasse og klasse mandskab. Hvad er Liverpool så? Barcelona, United og Milan ? :)
| #227 | 30.11.2007 01:04 |
Selvfølgelig er der styrkeforskel på porto og hold som liverpool, barca, milan osv.
Men min pointe var at porto er et rigtig, rigtig stærkt hold, og er ikke bare walkover for nogen klubber i verdenen overhovedet :)
Men min pointe var at porto er et rigtig, rigtig stærkt hold, og er ikke bare walkover for nogen klubber i verdenen overhovedet :)
Edited: 30.11.2007 01:06
Perfect By Nature
| #9 | 29.11.2007 06:29 |
Jeg syns mere at Schmeichel er komplet håbløs. De eneste kommentare han har til fodbold, er når han selv fortælle om hvordan det var dengang han var på det stadion.
Manden har mere tralvt om at minde fodbold Danmark om, hvor god han var den gang - end med at føre en debat med de 2 andre.
Manden har mere tralvt om at minde fodbold Danmark om, hvor god han var den gang - end med at føre en debat med de 2 andre.
Alle har ret til et fedt køkken!
| #59 | 29.11.2007 13:16 |
Det jo ham der er værtne, han skal ikke sidde og analysere kampen. Han skal bare stille spøørgsmålene og komme med små inputs.. du kan jo altid skifte over til tv2 sport og peter mller hvis det er
Ja du er iiiih åååh så sej
| #77 | 29.11.2007 14:26 |
Det kan han jo heller ikke finde ud af.
Det er rystende tydeligt at spørgsmålet kommer ind via headsettet HVER gang og at han hver gang bliver lige forvirret over det og bruger 4-5 sekunder på at viderefører tanken til hans mund.
Magen til fastelavnsris skal man længe lede efter...
Det er rystende tydeligt at spørgsmålet kommer ind via headsettet HVER gang og at han hver gang bliver lige forvirret over det og bruger 4-5 sekunder på at viderefører tanken til hans mund.
Magen til fastelavnsris skal man længe lede efter...
Alle har ret til et fedt køkken!
| #181 | 29.11.2007 19:59 |
Peter Møller vil altid være Danmarks ultimativt største klaphat!
| #262 | 30.11.2007 18:22 |
Der jeg ikke helt enig... Jeg synes martin birn er ufatteligt irritendende... "ja Morten..."
eedit: Men god er han ikke, må jeg give dig ret i ;O
eedit: Men god er han ikke, må jeg give dig ret i ;O
Edited: 30.11.2007 18:24
Ja du er iiiih åååh så sej
| #70 | 29.11.2007 14:06 |
Helt enig! Han er en rystende ring vært, der ikke virker som om han har styr på en skid (hvilket han nok heller ikke har).
jeg er ét stort uheld
| #110 | 29.11.2007 15:41 |
Haha, du har så ret. Så pisse irriterende, at han konstant skal fremhæve, at han engang var på det stadion, og hvilken følelse det var!!!!!!