Kommentarer i alt: 17 -
| Tiger of Sweden frakke | 16.11.2007 22:15 |
Leder efter steder man kan købe Tiger of Sweden frakker gerne butikker i Nord- og Midtjylland ellers en masse internetsider..
Eller hvis nogen kan hjælpe, søger jeg en speciel jakke. Det er en af disse "Long Coat", den findes i både nylon og så det andet stof (aner ikke hvad det hedder), den koster omkiring 6000 kr.
På forhånd mange tak for hjælpen..
Eller hvis nogen kan hjælpe, søger jeg en speciel jakke. Det er en af disse "Long Coat", den findes i både nylon og så det andet stof (aner ikke hvad det hedder), den koster omkiring 6000 kr.
På forhånd mange tak for hjælpen..
| #2 | 16.11.2007 22:32 |
http://www.axel.dk/page13.aspx?recordid13=1255 er det denne trench coat du søger? Ved godt den ikke er double breasted som den fra Burberry som du linker til, men alligevel : )
Jeg har den selv, den er rigtig lækker : )
Jeg har den selv, den er rigtig lækker : )
Tal pænt eller dø
| #3 | 16.11.2007 22:42 |
Det er ikke helt den. Men også en ganske fin jakke faktisk.. Er den varm i disse kolde dage?
| #4 | 16.11.2007 22:46 |
Jeg arbejder i Kaufmann i Arhus N, hvor vi sælger Tiger...
Hvis du kan finde ud af hvad den hedder skal jeg se om den ligger på lager hos Tiger... Nummeret er 86782500
Umiddelbart tror jeg den hedder Biggles, samme model som skumbanaN henviser til, men dog ikke af samme materiale, men tilsvarende pris.. Vi har stadig 7-8 stk tilbage ud af de 50 stk vi købte, men du skal skynde dig.. Jeg ved vores andre butiker bla. Axel har udsolgt i samme model.
Hvis du kan finde ud af hvad den hedder skal jeg se om den ligger på lager hos Tiger... Nummeret er 86782500
Umiddelbart tror jeg den hedder Biggles, samme model som skumbanaN henviser til, men dog ikke af samme materiale, men tilsvarende pris.. Vi har stadig 7-8 stk tilbage ud af de 50 stk vi købte, men du skal skynde dig.. Jeg ved vores andre butiker bla. Axel har udsolgt i samme model.
| #5 | 16.11.2007 22:52 |
Jeg vil se om jeg kan finde ud af hvad den hedder. Altså så den i Berlin i KaDeWe. Han sagde at den ca koster 6000 her i DK. Men altså den har de samme detajler som den Burberry jeg har linket til, og den er af samme stof som den også.
Behøver egentlig heller ikke være en Tiger, men bare den har nogenlunde de samme detajler som den Burberry.
Har i noget i den stil ved jer?
Behøver egentlig heller ikke være en Tiger, men bare den har nogenlunde de samme detajler som den Burberry.
Har i noget i den stil ved jer?
| #8 | 16.11.2007 23:05 |
Den vi har er også enkeltradet modsat burberryfrakken..
Jeg har en enkelt jakke tilbage fra Burberry som ligner den på billedet.. Den er vildt flot, koster dog 11999.-.. Men siden det er den sidste vi har tilbage kan du få den til en god pris (8000kr)
Jeg har en enkelt jakke tilbage fra Burberry som ligner den på billedet.. Den er vildt flot, koster dog 11999.-.. Men siden det er den sidste vi har tilbage kan du få den til en god pris (8000kr)
| #6 | 16.11.2007 22:58 |
Den vi har er også enkeltradet modsat burberryfrakken..
| #9 | 16.11.2007 23:05 |
Må sige det er en rigtig god pris at gå fra 12000 til 8000 og ja den er jo kæmpe fin.. Men 8000 er stadig mange penge. Jeg vil lige tænke over det.. Er der fare for den bliver solgt indenfor de næste par dage?
| #11 | 16.11.2007 23:08 |
Det er svært at svare på... Vi fik kun 3 og vi har solgt to af dem. Hvis du kommer til Århus inden for den nærmeste fremtid er du velkommen til at ringe på nummeret jeg skrev før for at høre om vi stadig har den.
| #13 | 16.11.2007 23:11 |
Jeg vil helt sikkert kigge forbi hvis jeg kommer til Aarhus i hvert fald.
Og mange tak for hjælpen.
Og mange tak for hjælpen.
Kommentarer i alt: 17 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba